Bekijk volle/desktop versie : Wat ga je doen als je vrouw/man geen kinderen kan krijgen???



Pagina's : [1] 2

15-10-2008, 16:17
Wat ga je dan doen. Ga je een kind adopteren of ga je je echtgenote dumpen en op zoek gaan naar een ander partner???

15-10-2008, 16:19


een goede vrouw zijn en bij hem blijven......ik houd dna toch immers van hem.....

15-10-2008, 16:20
Gewoon accepteren dat we geen kindje kunnen krijgen en samen genieten van wat we wel allemaal kunnen krijgen

15-10-2008, 16:22
Inshallah bij hem blijven..

Ishallah in allah geloven dat het mischien ooit nog goed komt...

En anders inshallah adopteren...

Maar de opties bespreek je uiteraard met je partner...
Zo zo ik het doen inshallah...

Maar laten we inshalalh hopen dat we later trotse ouders worden van gezonde kindjes,die in liefde opgroeien...Inshallah

15-10-2008, 16:24



Citaat door nicemarokina:
Wat ga je dan doen. Ga je een kind adopteren of ga je je echtgenote dumpen en op zoek gaan naar een ander partner???


In ieder geval NIET dumpen. Maar wat ik zou proberen (adoptie, spuitjes, draagmoeder etc) daar ben ik niet over uit. Kan je ook pas weten als je in die situatie zelf zit.

15-10-2008, 16:29
Moeilijke situatie maar ik zou ook niet willen dat hij mij zou dumpen als ik (layhfed) geen kinderen zou kunnen krijgen, dus ik zou bij hem blijven en een andere oplossing zoeken en Insh'Allah met hem een gelukkig leven leiden.

15-10-2008, 16:32

Citaat door xx_esma_xx:
Inshallah bij hem blijven..

Ishallah in allah geloven dat het mischien ooit nog goed komt...

En anders inshallah adopteren...

Maar de opties bespreek je uiteraard met je partner...
Zo zo ik het doen inshallah...

Maar laten we inshalalh hopen dat we later trotse ouders worden van gezonde kindjes,die in liefde opgroeien...Inshallah


Insh'Allah

15-10-2008, 16:35

Citaat door Deusje:
In ieder geval NIET dumpen. Maar wat ik zou proberen (adoptie, spuitjes, draagmoeder etc) daar ben ik niet over uit. Kan je ook pas weten als je in die situatie zelf zit.



Ja dat weet je pas als je in die situatie bevindt.

15-10-2008, 16:42

Citaat door nicemarokina:
Wat ga je dan doen. Ga je een kind adopteren of ga je je echtgenote dumpen en op zoek gaan naar een ander partner???


Een goede partner vind ik belangrijker dan kinderen.

15-10-2008, 16:46
eergisteren heb ik wat meegemaakt seg!

een klein Armeens meisje vroeg of ze mocht bellen.. Helemaal in paniek belde ze haar zus op...

Daarna vertelde ze mij dat haar moeder haar heeft achtergelaten samen met haar klein broertje..

Ze wou alleen naar Antwerpen reizen ik zei tegen haar dat ze gewoon terug naar huis moest gaan en op haar grote zus moest wachten..

Wallah mijn hart brak gewoon hoe ze om haar moeder huilde, daarna kuste ze en omhelsde ze mij!

toen dacht ik van oh ik zal zeker van een ander kind kunnen houden, moest ik ooit geen kinderen kunnen kopen mijn hart staat open voor alle kindjes!

Onderweg naar huis kreeg ik echt een traan voelde mij door een of andere manier schuldig.. heb ik wel het juiste gedaan? moest ik haar niet mee naar huis nemen eten geven en daarna de politie bellen?

ik hoop echt dat het goed met haar gaat want ze heeft me echt geraakt!

15-10-2008, 16:47
salukes mensen kzen ermee weg !

15-10-2008, 16:47
blijven ,hij kan er ook niks aan doen

15-10-2008, 17:01


Dat je geen kinderen kunt krijgen is nooit definitief (tenzij je je laat steriliseren natuurlijk), het heeft zich wel eens voorgedaan dat mensen die dachten dat ze geen kinderen konden krijgen uiteindelijk wel kinderen konden krijgen. Allah is groot en alles ligt in zijn handen..

15-10-2008, 17:48
UP meer reacties plaatsen aub

15-10-2008, 18:01
Ik ken een koppel waarvan de vrouw geen kinderen kan krijgen en ze zijn masha'Allah al jaren getrouwd.

Als de nieuwe jas die je hebt gekocht net niet voldoende knopen heeft gooi je 'm ook niet weg. (Ja, dit is inderdaad een beetje een rare matafoor, but ah wells; u all get the message) (oh enne, kom aub niet bijdehand doen met; ik gooi 'm niet weg, maar ik ruil 'm wel om).

Pagina's : [1] 2