Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Middel tegen kanker



15-10-2008, 15:56
Dag broeders en zusters,

Een hele tijd geleden had ik op marokko.nl gelezen dat je honing met nog iets ( waarschijnlijk knofloof, weet het niet meer) moest mengen en dat dit hielp tegen de verschrikkelijke ziekte kanker. Ik ken iemand die dit heeft en wil het zo graag doorgeven (baat het niet dan schaad het niet toch). Wie van jullie kan mij hierbij helpen en heeft die iemand deze link nog. Alvast bedankt voor jullie reacties.

15-10-2008, 16:10


Zemzem water, beschermt je tegen alle ziektes.
Insha allah gaat het goed met diegene,

15-10-2008, 16:43

Citaat door hyIsMynParel:
up
up
upppppp


Zo das lang geleden hoe is het met jou meid?

15-10-2008, 17:15

Citaat door diamantje1410:
Dag broeders en zusters,

Een hele tijd geleden had ik op marokko.nl gelezen dat je honing met nog iets ( waarschijnlijk knofloof, weet het niet meer) moest mengen en dat dit hielp tegen de verschrikkelijke ziekte kanker. Ik ken iemand die dit heeft en wil het zo graag doorgeven (baat het niet dan schaad het niet toch). Wie van jullie kan mij hierbij helpen en heeft die iemand deze link nog. Alvast bedankt voor jullie reacties.



Mijn tante had het een paar jaar terug ook en alhamdoelillah het is nu weg. Zij heeft kruiden met pure honing gebruikt.

Ik heb het net aan mijn moeder gevraagd en de kruid heet in het Marokkaans Barztem of zoiets.

Het is te koop in Marokko, maar je moet echt goed uitkijken want soms verkopen mensen kruiden onder die naam die het niet zijn.

Allah Y Chafi insallah!

15-10-2008, 17:35


Ik geloof niet dat er een middel is tegen kanker. Als er echt een geneesmiddel bestond genas zeker 80 procent van alle kankerpatienten.

En dat is niet zo... ik geloof er niet in.

16-10-2008, 15:00
Alleen Allah swt kan men genezen.
Kruidens zoals 7ab Soedan, olie en etc is slecht een middeltje wat men sterker maakt.

succes