Bekijk volle/desktop versie : **** Verleiding moeilijk te weerstaan.... ****



Pagina's : [1] 2

15-10-2008, 13:59
Dames,


Voor mijn werk beheer ik een groot financieel systeem van mijn werkgever. Ik heb zojuist mijn gegevens opgezocht en het is zo verleidelijk om mezelf loonsverhoging te geven.. Damn ik hoef alleen op het knopje te drukken Het is maar dat ik eerlijk ben anders had ik mezelf zo in schaal 12 geplaatst

15-10-2008, 14:02



Citaat door Jeepsri:
Oeff...Denk dat je dan binnen 3 maanden de laan wordt uitgestuurd. Er is altijd iemand die jou controleert.



Dat is de grap, ik ben degene die die controles inbouwt in het systeem Voor ze erachter komen werk ik inmiddels allang bij een nieuwe werkgever

15-10-2008, 14:09

Citaat door Jeepsri:
Een echte berber Behalve jodenstreek heb je ook nogges een Berberstreek



...

15-10-2008, 14:16
Bij me zus op het werk was er een collega die gewoon uitkeringsgeld naar zijn eigen prive rekening overmaakten. Dat geen jaren goed....

15-10-2008, 14:20



Citaat door RENTMEESTER:
Dames,


Voor mijn werk beheer ik een groot financieel systeem van mijn werkgever. Ik heb zojuist mijn gegevens opgezocht en het is zo verleidelijk om mezelf loonsverhoging te geven.. Damn ik hoef alleen op het knopje te drukken Het is maar dat ik eerlijk ben anders had ik mezelf zo in schaal 12 geplaatst



welke dan peoplesoft of oracle? (zijn volgens mij de 2 meest gebruikte )

15-10-2008, 14:21

Citaat door wanhopig1988:
Bij me zus op het werk was er een collega die gewoon uitkeringsgeld naar zijn eigen prive rekening overmaakten. Dat geen jaren goed....


moet niet gekker worden

15-10-2008, 14:26

Citaat door jnoena:
welke dan peoplesoft of oracle? (zijn volgens mij de 2 meest gebruikte )



Peoplesoft is nu onderdeel van Oracle. Maar inderdaad een oracle systeem

15-10-2008, 14:41

Citaat door Jeepsri:
Ik vind het dapper dat je erom moet lachen. Anderen zouden mij hebben gelyncht



Ach het arabieren-bashen laten we wel voor een ander keertje

15-10-2008, 16:15

Citaat door RENTMEESTER:
Peoplesoft is nu onderdeel van Oracle. Maar inderdaad een oracle systeem



je hebt gelijk! Sinds 2005

15-10-2008, 16:18

Citaat door jnoena:
je hebt gelijk! Sinds 2005



Hoe weet jij dat allemaal dan...

15-10-2008, 16:21

Citaat door RENTMEESTER:
Hoe weet jij dat allemaal dan...



Google

maar ben ook it'er

15-10-2008, 16:21

Citaat door jnoena:
ben it'er



Serieus...? Grappig.. wat is jouw vakgebied dan...

15-10-2008, 16:26



Citaat door RENTMEESTER:
Serieus...? Grappig.. wat is jouw vakgebied dan...



ben nog in opleiding maar bijna klaar

werk wel parttime maar is niet echt mijn vakgebied, gewoon een beetje CMS'en, smartsite beheer enzo...niet echt boeiend dus maar wel een lekker zakcentje voor tijdens m'n studie

15-10-2008, 16:31

Citaat door jnoena:
ben nog in opleiding maar bijna klaar

werk wel parttime maar is niet echt mijn vakgebied, gewoon een beetje CMS'en, smartsite beheer enzo...niet echt boeiend dus maar wel een lekker zakcentje voor tijdens m'n studie



Cool! netjes hoor, die markt is nooit verzadigd, dus je kunt er altijd je brood mee verdienen. Ik wil binnenkort ook een site bouwen voor mezelf. Heb alleen zelf nog nooit eerder met een CMS gewerkt. Ik zat al te kijken naar Joomla. heb jij daar ervaring mee..?

15-10-2008, 16:36

Citaat door RENTMEESTER:
Cool! netjes hoor, die markt is nooit verzadigd, dus je kunt er altijd je brood mee verdienen. Ik wil binnenkort ook een site bouwen voor mezelf. Heb alleen zelf nog nooit eerder met een CMS gewerkt. Ik zat al te kijken naar Joomla. heb jij daar ervaring mee..?



Jazeker, lekker overzichtelijk, makkelijk te bedienen (je hoeft geen CMS ervaring te hebben om met Joomla te klooien (ff grof gezegd ) alles spreekt eigenlijk voor zich, althans vind ik dan.

Modules, components, templates, etc. zijn ook makkelijk te vinden via het net. Weet niet of je daar wat aan hebt maar dan weet je dat iig.

Pagina's : [1] 2