Bekijk volle/desktop versie : Oma achterhaalt straatrovers



15-10-2008, 11:24
Oma achterhaalt straatrovers


Een rappe Britse oma is een stel straatrovers te snel afgeweest. Een drietal jongens had haar handtas met pensioengeld afgepakt terwijl zij in Torquay op een bankje zat te wachten.

Kampioene

Ze troffen het niet met hun slachtoffer. De 68-jarige Janet Land is een voormalig cross-country kampioene. Ze aarzelde niet en zette direct de achtervolging in. De oma sprintte de drie rovers achterna totdat ze één van hen in de kraag vatte.

Prooi

"Hij was zo bang dat hij mijn tas liet vallen, maar hij wist zich daarna los te rukken", aldus Land. Ze verklaarde enorm blij te zijn haar tas terug te hebben. "Ik geloof dat die jongens een kleine oude dame voor zich zagen die een gemakkelijke prooi zou zijn, maar ik was absoluut niet van plan te blijven zitten en ze te laten ontsnappen."

Link

15-10-2008, 11:28


Volgens een aantal is deze oude dame fout bezig geweest, door zelf achter haar spullen aan te gaan. Als de roofovervaller haar iets aangedaan zou hebben, heeft ze dit zelf uitgelokt.

Ik deel die mening niet, van mij mogen alle vrouwen bij gelegenheid de dader uitschakelen met alle middelen.

15-10-2008, 12:04

Citaat door rassoel:
Volgens een aantal is deze oude dame fout bezig geweest, door zelf achter haar spullen aan te gaan. Als de roofovervaller haar iets aangedaan zou hebben, heeft ze dit zelf uitgelokt.

Ik deel die mening niet, van mij mogen alle vrouwen bij gelegenheid de dader uitschakelen met alle middelen.


Je bent raar bezig, gozer. Je verzint een antwoord van iemand anders en dan reageer je daar op ben je de weg kwijt of zijn de stoppen echt doorgeslagen?

15-10-2008, 12:09

Citaat door rassoel:
Volgens een aantal is deze oude dame fout bezig geweest, door zelf achter haar spullen aan te gaan. Als de roofovervaller haar iets aangedaan zou hebben, heeft ze dit zelf uitgelokt.

Ik deel die mening niet, van mij mogen alle vrouwen bij gelegenheid de dader uitschakelen met alle middelen.

Het blijft natuurlijk gevaarlijk. Maar ik ben het eens dat je die vrijheid/recht moet hebben om achter de dader/eigen spulen aan te mogen gaan, zonder achteraf zelf als dader aangemerkt te worden.

Moore.

15-10-2008, 12:52



Citaat door mourri:
Je bent raar bezig, gozer. Je verzint een antwoord van iemand anders en dan reageer je daar op ben je de weg kwijt of zijn de stoppen echt doorgeslagen?


Dus nu ben ik raar bezig omdat ik enkel herhaal wat me zo bij blijft uit andere topics, je bent zeker ook altijd boos op die media ipv wat wie ze laten zien

15-10-2008, 12:57

Citaat door Moore:
Het blijft natuurlijk gevaarlijk. Maar ik ben het eens dat je die vrijheid/recht moet hebben om achter de dader/eigen spulen aan te mogen gaan, zonder achteraf zelf als dader aangemerkt te worden.

Moore.


Ik denk ook dat dat de enige reden is waarom (oudere) vrouwen dat niet moeten doen. Als ze dood komt is het ineens weer haar eigen schuld, maar de pest is dat deze "helden" en "robin hoods voor eigen belang" juist om die reden vrouwen en meisjes uitzoeken want een man kon wel eens iets terug doen. Vorige week nog een grote jongen die een blond ventje iets wilde doen, die grote vent wilde zijn vriendin slagen en dat kleine blond ventje bemoeide zich ermee. Dat stond die vent niet aan en wilde hem wat doen, maar je kon er niet tegen knipogen want dat jochie gooide zijn benen een paar keer de lucht in en van die vent was weinig meer te verstaan

Toen zijn broer met aanhang kwam kwam politie er net bij, maar zo heeft hij in ieder geval geleerd dat je niet moet verkijken op kleine tengere ventjes. Was leuk om te zien, maar als die kleine gestoken was, dan was het weer dode door zinloos geweld.

15-10-2008, 12:58

Citaat door rassoel:
Dus nu ben ik raar bezig omdat ik enkel herhaal wat me zo bij blijft uit andere topics, je bent zeker ook altijd boos op die media ipv wat wie ze laten zien

Ik denk dat mourri er van uitgaat dat elke crimineel bij voorbaat een moslim is.
En je weet over je broeders geen slecht woord.

Moore.

15-10-2008, 13:10

Citaat door Moore:
Ik denk dat mourri er van uitgaat dat elke crimineel bij voorbaat een moslim is.
En je weet over je broeders geen slecht woord.

Moore.


Als hij zo denkt heeft hij een groter probleem dan zo een dader

15-10-2008, 13:40
Als ik mezelf verdedig ga ik ook niet nadenken wat de gevolgen zijn!

Ze horen gewoon van je (spullen) af te blijven.

15-10-2008, 13:48

Citaat door rassoel:
Als hij zo denkt heeft hij een groter probleem dan zo een dader


Ik denk dat het gebeuren rondom de tasjesdief van vorig jaar ook meespeelt in zijn reactie.
Ik snap sowieso niet dat mensen allerlei goed bedoelde excuses kunnen bedenken, en voor het slachtoffer die, zoals schrijft hierboven schrijft, zonder nadenken reageren, geen goed woord over hebben.

Moore.

15-10-2008, 16:20

Citaat door Honesty:
Als ik mezelf verdedig ga ik ook niet nadenken wat de gevolgen zijn!

Ze horen gewoon van je (spullen) af te blijven.


Dat is ook mijn mening, maar zoals we lezen niet een ieders dat is zorgelijk, je kind zal er maar mee omgaan of het zal je kind maar zijn.

15-10-2008, 16:24

Citaat door Moore:
Ik denk dat het gebeuren rondom de tasjesdief van vorig jaar ook meespeelt in zijn reactie.
Ik snap sowieso niet dat mensen allerlei goed bedoelde excuses kunnen bedenken, en voor het slachtoffer die, zoals schrijft hierboven schrijft, zonder nadenken reageren, geen goed woord over hebben.

Moore.


Ik snap het wel, de dombo's denken letterlijk dat ze het op en letterlijke weegschaal kunnen leggen en wegen wat erger is. Die tasjesdief waarvan ieder zijn naam vergeten is of een handtasje. Dat is de vergelijking, niet dat er eerst een vrouw moest worden overvallen voor dat tasje

En als het andersom was konden ze dezelfde pleidooi houden als die weer beter uit zou komen, tegen alle golven in, hele zwakke maar gevaarlijke mensen in onze samenleving die verbondenheid kent niet omdat iemand een goed leven voert, maar om dat hij zegt dat hij dat al doet en het tegenovergestelde blijkt

16-10-2008, 10:12


Super oma