Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse jongens met een bakra

Pagina's : [1] 2 3 4

14-10-2002, 00:24
Ik zou jullie willen vragen en vooral de jongens wat zien jullie toch in die lelijke bakra's?
En ik heb het over jongens van 23 en ouder...die hebben dan zogenaamd een serieuze relatie met zo'n meisje en ik vraag me af waarom...

Niet komen zeggen dat marokkaanse meisjes niet meer goed zijn tegenwoordig,want dan scheer je iedereen over een kam!!!!

Dus wat zien jullie toch in hen...misschien zijn het de illegalen die hen gebruiken?

Ik ben benieuwd

14-10-2002, 13:10

misschien kunnen ze geen marokkaanse krijgen. hahaha

14-10-2002, 13:22
magrebbia als je niet weet waar ik het over heb dan moet je niet gaan bazelen...er zijn genoeg jongens die een serieuze relatie hebben met een nederlands meisje en ik vraag me af waarom...misschien zijn ze niet gelovig meer?

14-10-2002, 13:48
Misschien vallen ze op nederlandse meisjes?? En hoezo lelijk??? Er zijn er genoeg die knapper zijn als sommige marokkaanse meisjes!!! Je wil toch niet gaan beweren dat alle marokkaanse meisjes knap zijn of wel soms??? Ieder heeft zo zijn eigen smaak toch!!! Iedereen moet zelf maar weten met wie hij of zij wat begint om welke reden dan ook!!! (dat is mijn mening tenminste) Ohja nog wat ik heb gewoon een marokkaanse vriendin !!! Zou ook niet anders willen maar niet iedereen is hetzelfde .........

14-10-2002, 13:53

Citaat:
Origineel gepost door warda79

Niet komen zeggen dat marokkaanse meisjes niet meer goed zijn tegenwoordig,want dan scheer je iedereen over een kam!!!!

Ik ben benieuwd
Jij scheert zelf Nederlandse meisjes over 1 kam. En voel jij je soms beter dan een "bakra" ? Aan hoe je ze noemt en hoe je er over praat lijkt dat er wel op. Erg respectloos.

14-10-2002, 23:32
houden van komt vanuit je hart niet vanuit je achtergrond
heb respect voor ieder z'n keuze
laat ieder in z'n waarde hoe die is en van wie die houd
of ze nu blank/zwart/geel of wat dan ook zijn
of ze nu christen/jood/moslim of wat dan ook zijn.
je had natuurlijk gehoopt op zwaar negatieve reacties die je allemaal gelijk geven
maar helaas meid.
er zijn zat mensen die je ongelijk geven
en misschien ook mensen die je gelijk geven
maar toch heb respect voor ieder zijn mening
en jongens met nederlandse meiden
marokaanse meiden met nederlandse jongens
marokanen met marokanen
en alle andere mengelmoes relatie
volg je hart en !!!!!!!!!!!!!!!!!!
GO FORE IT
xxxx-jes
en veel liefs

15-10-2002, 11:14
met een koe?? hhhahahahaha

16-10-2002, 10:49
sallaam wa aleikum,

om even op je vraag te antwoorden "R":
Het zou me niet interesseren met welk soort meisje mijn broer thuiskomt. Het is immers ZIJN leven en alleen HIJ maakt daar beslissingen over. Ik zou natuurlijk veel liever hebben dat hij zou thuiskomen met een marokkaans meisje, omdat wij elkaar dan beter begrijpen, maar als het nu anders is....tja... er zijn best lieve hollandse of belgische meisjes en als je ze helpt ze te laten bekeren tot de Islam dan heb je er nog een goede daad bovenop ook...
Moehim, ik wens je verder nog veel succes en ik zou zeggen: GA ERVOOR...
:-)

Ma3a salama

16-10-2002, 10:58
op zich maakt het mij niet uit met wat voor soort je neemt hoor als hij maar moslim is. maar het gaat mij erom dat de meeste marokkanen je meteen beginnen uit te schelden als je met een ander soort loopt dan een marokkaan. daarom vind ik dat oneerlijk tegenover de meiden. de jongens mogen gaan met wie ze willen en wij niet.

16-10-2002, 11:02
tja amira, zo is dat nu eenmaal.
Ik denk dat ze jongens eeuwig anders zullen beschouwen meisjes en dat wij ons er maar moeten bij neerleggen.
Ach, ik trek mij niets aan van wat anderen denken hoor, als ik maar gelukkig ben... Toch?
Als je je druk gaat beginnen maken om wat anderen denken of zeggen, dan word je stapelgek, want het is NOOIT goed! :-)

Groetjes

16-10-2002, 11:06
saida,

je hebt wel gelijk.

iedereen moet zelf weten wat hij doet.
maar ik vind het wel erg dat er nog jongens worden voorgetrokken maar ja niets aan te doen.
misschien doet de volgende generatie het beter.

thalla.

16-10-2002, 11:09
ja, inderdaad... wie weet....

Maak je er vooral niet druk om...

Groetjes

16-10-2002, 11:10

zal ik doen.
maar ik ben ook van 1984.

heb je msn?

16-10-2002, 11:13
mijn email is
sweetnight91@hotmail.com