Bekijk volle/desktop versie : Kok kookt door naast dode collega



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

15-10-2008, 07:09
Wolverhampton - De 45-jarige kok Jaswinder Singh mag nooit meer in de keuken werken. De man maakte kebab terwijl zijn collega dood op de bank naast hem lag, omringd door vliegen.

De agenten die de dood onderzochten gingen bijna over hun nek. Niet alleen zwermden vliegen rond het lijk, ook vonden ze een dode rat onder een pan en beschimmeld eten. Tot overmaat van ramp rookten de medewerkers in de keuken en spuugden ze de hele tijd op de grond. De vloer lag vol knaagdierenpoep.

De politie denkt dat de dode collega niet door een misdrijf is omgekomen.

Het pand is onmiddelijk gesloten. Een rechter besloot dat de kok nooit meer met eten mag werken. Ook kreeg hij een boete van 5.000 euro.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2195730/__Kok_kookt_naast_dode_collega__.html

15-10-2008, 07:29



Citaat door Hanane_B:
Wolverhampton - De 45-jarige kok Jaswinder Singh mag nooit meer in de keuken werken. De man maakte kebab terwijl zijn collega dood op de bank naast hem lag, omringd door vliegen.

De agenten die de dood onderzochten gingen bijna over hun nek. Niet alleen zwermden vliegen rond het lijk, ook vonden ze een dode rat onder een pan en beschimmeld eten. Tot overmaat van ramp rookten de medewerkers in de keuken en spuugden ze de hele tijd op de grond. De vloer lag vol knaagdierenpoep.

De politie denkt dat de dode collega niet door een misdrijf is omgekomen.

Het pand is onmiddelijk gesloten. Een rechter besloot dat de kok nooit meer met eten mag werken. Ook kreeg hij een boete van 5.000 euro.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2195730/__Kok_kookt_naast_dode_collega__.html

Hindoestaans restaurant?
Nou snap ik ook waarom het eten altijd zo lekker gekruid is.

Moore.

15-10-2008, 07:32

Citaat door Moore:
Hindoestaans restaurant?
Nou snap ik ook waarom het eten altijd zo lekker gekruid is.

Moore.



Goedemorgen Moore,

Hindoestaanse voedsel vind ik maar stinken.....

15-10-2008, 07:43

Citaat door Hanane_B:
Goedemorgen Moore,

Hindoestaanse voedsel vind ik maar stinken.....

Goedemorge Hanane,

Je was weer vroeg bezig. Je willde zeker Aplat voor zijn.

De curries zijn in het algemeen goed te versmaden, en vind ik de geur nog wel meevallen.
I.t.t. Indonesisch eten (Trassi). Mijn vader was daar zo'n liefhebber van en stopte overal een grote hoeveelheid trassi in. Jeetje wat stonk dat spul.

Moore.

15-10-2008, 07:48



Citaat door Moore:
Goedemorge Hanane,

Je was weer vroeg bezig. Je willde zeker Aplat voor zijn.

De curries zijn in het algemeen goed te versmaden, en vind ik de geur nog wel meevallen.
I.t.t. Indonesisch eten (Trassi). Mijn vader was daar zo'n liefhebber van en stopte overal een grote hoeveelheid trassi in. Jeetje wat stonk dat spul.

Moore.



Aplat verslaapt zich vast, ach doe ik zijn vuile werk wel ....

Nee ik hou echt niet van de kruiden die ze gebruiken en loepiasauzen e.d zijn er wel miljoenen soorten van,

Het oosten van Azie, zoals Thailand super eten!.
Trassi? Stonk je hele huis zeker naar, ''Ja dat is trassi!''

15-10-2008, 07:51
Moguh ..


15-10-2008, 07:55

Citaat door pseu:
Moguh ..




Moguh D. en pseu

15-10-2008, 07:57

Citaat door Hanane_B:
Wolverhampton - De 45-jarige kok Jaswinder Singh mag nooit meer in de keuken werken. De man maakte kebab terwijl zijn collega dood op de bank naast hem lag, omringd door vliegen.

De agenten die de dood onderzochten gingen bijna over hun nek. Niet alleen zwermden vliegen rond het lijk, ook vonden ze een dode rat onder een pan en beschimmeld eten. Tot overmaat van ramp rookten de medewerkers in de keuken en spuugden ze de hele tijd op de grond. De vloer lag vol knaagdierenpoep.

De politie denkt dat de dode collega niet door een misdrijf is omgekomen.

Het pand is onmiddelijk gesloten. Een rechter besloot dat de kok nooit meer met eten mag werken. Ook kreeg hij een boete van 5.000 euro.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2195730/__Kok_kookt_naast_dode_collega__.html



Maar die collega's dan?
Zeiden die niet van:
Hey Kokkie
daar ligt een dooie op de bank?

15-10-2008, 07:59
haha waarschijnlijk niet, ook goedemorgen rooie

15-10-2008, 08:06

Citaat door Hanane_B:
Aplat verslaapt zich vast, ach doe ik zijn vuile werk wel ....

Nee ik hou echt niet van de kruiden die ze gebruiken en loepiasauzen e.d zijn er wel miljoenen soorten van,

Het oosten van Azie, zoals Thailand super eten!.
Trassi? Stonk je hele huis zeker naar, ''Ja dat is trassi!''


Loempia's ken ik niet van de Indiase keuken.
Eerlijk gezegd, vind ik veel Thaise gerechten niet lekker. In het algemeen gebruiken Thais veel suiker in hun eten, en daar hou ik niet zo van. Ik geeft toch meer de voorkeur aan de zuidelijke varianten, die in het algemeen minder zoet zijn. Een goed voorbeeld is de sate en de pindasaus die in bangkok beiden erg zoet zijn en naar gelang je verder in het zuiden kom, veel minder zoet is.
Verder kom je nagenoeg bij bijna elk Thais gerecht een sausje tegen.

Niet alleen het hele huis stonk naar trassie maar het hele woonblok en ook je kleren.

Moore.

15-10-2008, 08:20

Citaat door Moore:
Loempia's ken ik niet van de Indiase keuken.
Eerlijk gezegd, vind ik veel Thaise gerechten niet lekker. In het algemeen gebruiken Thais veel suiker in hun eten, en daar hou ik niet zo van. Ik geeft toch meer de voorkeur aan de zuidelijke varianten, die in het algemeen minder zoet zijn. Een goed voorbeeld is de sate en de pindasaus die in bangkok beiden erg zoet zijn en naar gelang je verder in het zuiden kom, veel minder zoet is.
Verder kom je nagenoeg bij bijna elk Thais gerecht een sausje tegen.

Niet alleen het hele huis stonk naar trassie maar het hele woonblok en ook je kleren.

Moore.


Smaken verschillen gelukkig godzijdank!
Thaland gebruiken echt verse groenten, heerlijk gewoon....
Conimex......

sausje erbij, je ziet het zeker wel overal.

15-10-2008, 08:20

Citaat door David:
Mogge H!





Hoe is het met je D.?

15-10-2008, 08:25



Citaat door David:
Heel goed. Ik heb net een stokbrood in de oven gedaan. Ik heb wel eerst gecontroleerd: er ligt géén lijk in de keuken.






Word een gewoonte voor je, elke dag de oven controleren!.....
Stel je voor....

Met je knieen is toch ook goed nu, geen last meer van, toch?

15-10-2008, 08:33

Citaat door David:
M'n knieën zijn helemaal genezen!

Da's maar goed ook, want ik ga zaterdag een kerktoren beklimmen.



Gelukkig, ellendig als je knieen pijn hebt.

Kerktoren beklimmen? Hoelang is die kerk dan? Beklimmen is eng, In Marokko viel ik bijna van een berg af...... trauma aan overgehouden.

15-10-2008, 08:39

Citaat door David:
Geen idee. We zien wel.

Overigens: die quote van Marie Antoinette is een vervalsing. Ze heeft dat nooit gezegd.




Een vervalsing? Echt waar?

Ik heb vele boeken gelezen over de 'Franse Revolutie', er stonden degelijk wel dat ze het gezegd had.

Een gerucht geweest van de Jakobijnen en de Bourgeoisie zeker .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9