Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk CHI-Tang kopen..welke??????



Pagina's : [1] 2

14-10-2008, 22:06
Ik wil een Chit-ang bestellen maar ik zie op de site dat er verschillende types zijn..welke vinden jullie de beste en raden mij aan??

14-10-2008, 22:51


Waar bestel je die?

14-10-2008, 23:15
http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_list&subject=

14-10-2008, 23:28
Ceramic Flat Hairstyling

14-10-2008, 23:36



Citaat door zonnestraaltje2:
Ceramic Flat Hairstyling



Die zie ik niet terug op de site?

Bedoel je die roze?

15-10-2008, 10:51
Die is zwart.

Kijk anders op http://www.haarwebsalon.nl

15-10-2008, 14:12

Citaat door alhoceima_zina2:
Ik wil een Chit-ang bestellen maar ik zie op de site dat er verschillende types zijn..welke vinden jullie de beste en raden mij aan??


CHI Nano Digital Ceramic moet je halenn!
die heb k namenlijk ook hij is blauw, leuk om te zien
en: het resultaat is soepprr
'k heb um gehaald bij Mario's hairclub aan de Lijnbaan in Rotterdam
Tis egt een aanraderr!!


15-10-2008, 21:05
Op haashop.nl staat dat die zwarte met rode fluweelbescherming de beste is...welke bedoelen jullie want ik kan ze niet terugvinden op de site?

http://haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=31&pag e=1&subject=1&subject_refine_id=67

deze bedoel ik wie heeft ervaring met deze?


15-10-2008, 21:22

Citaat door alhoceima_zina2:
Op haashop.nl staat dat die zwarte met rode fluweelbescherming de beste is...welke bedoelen jullie want ik kan ze niet terugvinden op de site?

http://haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=31&pag e=1&subject=1&subject_refine_id=67

deze bedoel ik wie heeft ervaring met deze?



Ik heb ervaring met die heb er zelfs 5 soorten van geprobeerd
Mr sgattiej dat is de aller eerste chi die werd gemaakt doess
k zeg eerlijk je kan beter mijn advies hier boven volgenn
dikkekoess

15-10-2008, 21:29

Citaat door _ShoufZinaa_:
Ik heb ervaring met die heb er zelfs 5 soorten van geprobeerd
Mr sgattiej dat is de aller eerste chi die werd gemaakt doess
k zeg eerlijk je kan beter mijn advies hier boven volgenn
dikkekoess



Welke bedoel jij? En voor hoeveel is die? Dus er zijn betere dan deze?

15-10-2008, 22:08

Citaat door alhoceima_zina2:
Welke bedoel jij? En voor hoeveel is die? Dus er zijn betere dan deze?




Even veel als de anderen chi's bij mario's hairclub
voor 179,- mr wat soo leuk eraan iss dat je levenslang garantie hebt doess
eigenlijk goedkoop als je et soo bekijkt

15-10-2008, 22:16

Citaat door alhoceima_zina2:
Ik wil een Chit-ang bestellen maar ik zie op de site dat er verschillende types zijn..welke vinden jullie de beste en raden mij aan??




Hey meid,

Ik heb em ook bij haarshop gehaald, had eerst een wat breder net als wat zie hier boven aangeven, maar dat draadje was gescheurd dus ik heb een nieuwe gekregen die heel erg smal is.

Bij cosmo raden ze die aan! Dat komt omdat je er ook in plaats van styling of krullen er in kan zetten met deze tang.
Hij is ook super, neem er ook gelijk een flesje Biosilk bij, wel prijzig maar toch een super product

Dit is em


16-10-2008, 22:19



Citaat door Miss.Zakelijk:
Hey meid,

Ik heb em ook bij haarshop gehaald, had eerst een wat breder net als wat zie hier boven aangeven, maar dat draadje was gescheurd dus ik heb een nieuwe gekregen die heel erg smal is.

Bij cosmo raden ze die aan! Dat komt omdat je er ook in plaats van styling of krullen er in kan zetten met deze tang.
Hij is ook super, neem er ook gelijk een flesje Biosilk bij, wel prijzig maar toch een super product

Dit is em




Wat is de naam van deze?

Ik heb deze vandaag binnen gekregen, nog niet uitgeprobeerd. Ik lees nu reacties dat andere type tangen beter zijn. Dan ga ik 'm gewoon retour sturen.



Krijg je van de jouwe glad stijl haar zonder dat t je haar beschadigd na lange termijn?

17-10-2008, 00:20

Citaat door alhoceima_zina2:
Wat is de naam van deze?

Ik heb deze vandaag binnen gekregen, nog niet uitgeprobeerd. Ik lees nu reacties dat andere type tangen beter zijn. Dan ga ik 'm gewoon retour sturen.



Krijg je van de jouwe glad stijl haar zonder dat t je haar beschadigd na lange termijn?



Hij moet heel smal zijn, niet zoals al die andere, en je moet het maar navragen aan het bedrijf, een chitang is een chitang ze hebben allemaal de zelfde bescherming, voor extra bescherming raden ze je aan om een bio silk erbij te nemen. Maar die krijg je er gratis bij "een tester" en ze zijn allemaal even sterk dus, ??

17-10-2008, 09:05

Citaat door _ShoufZinaa_:
CHI Nano Digital Ceramic moet je halenn!
die heb k namenlijk ook hij is blauw, leuk om te zien
en: het resultaat is soepprr
'k heb um gehaald bij Mario's hairclub aan de Lijnbaan in Rotterdam
Tis egt een aanraderr!!



De NANO is inderdaad heel goed, heb m ook al een half jaar en is nog steeds super!

Pagina's : [1] 2