Bekijk volle/desktop versie : Dit doe ik op die gore partijdige nederlandse repporter van eurosport + op Tunesie!!

14-02-2004, 17:40
Gore laffe nederlandse eurosport verslagever

tunesia het land van vrouwelijke mannetjes

14-02-2004, 17:50

jaah ik vond het zo een idiote reporter..!! Je bedoelt toch diegene die commentaar gaf tijdens de wedstrijd of niet?

Echt een eerste klas sukkel was dat.. hij gunde de marokkanen niet dat ze zouden winnen.. was ook bij de wedstrijd marokko-mali.. zei die ook van jaah mali zou eigenlijk moeten winnen.. enzovoort.. sukkel..!!

14-02-2004, 17:51
die man gunt het nooit...
heb vaker wedstrijden gesien daaro waarin marokko speelde...
en iedere x gunde hij het marokko nie

waga 3lik a rass de fromage!!

14-02-2004, 17:53
en die tunesiers ze3ma..lagen weet ik hoeveel.. een stuk of vijf op de grond.. hadden ze ze3ma pijn.. yeah right.!!

maar die schijdsrechter.. was ook een beetje vaag.. als marokko een overtreding maakte.. was het gelijk een vrije bal voor tunesie.. en andersom juist niet.. ik weet niet zeker maar zo kwam het wel over..!!
Hij lette meer op de marokkaanen wat ze deden dan andersom of heb ik het nou mis??

14-02-2004, 17:58

ja die bedoel ik! en niet alleen bij dit afrikaanse cup. gewoon in elk wedstrijd waar een marokkaan speelt laat hij zijn smerige racistische gezicht zien. of het nou om tennis gaat of om atletiek die gast heeft gewoon iets tegen marokkanen. en dit is iets typerend voor de ophits praktijken waaraan de nederlandse media gretig aan mee doet!

die gare hond leit exspres de wedstrijd 10 minuten later beginnen, terwijl het om een belangrijke finale wedstrijd gaat
hij liet ons gewoon om de marokkanen te pesten 10 minuten lang naar saaie longlaufskiwedstrijd kijken.

gadverdamme die gast van eurosport straalt gewoon anti marokkanisme op zijn uiterste!

P.s: dit is iedereen opgevallen, ook onder mijn colega's. ze ergeren zich dood aan zijn arrogante partijdige manier van verslaggeving! schandalig dat zo een wereld bedrijf als eurosport zo een teringhond in dienst heeft!
ik vind die belgische verslaggever altijd 10 X beter dan deze gefrustreerde anti marokkaan! (we hadden geluk dat hij het niet tijdens de wedstrijd over zoef zoef habibi had)

14-02-2004, 18:04
nu is meer duidelijk dat dit haat ophits campagne die tegen ons is gericht in Nederland heeft perce niks te maken met de nederlandse marokkanen. dit zit die gasten gewoon diep! of waren soms de spelers van marokko aan het rellen in bioscopen??(wat overigens zo overdreven is gemeten in alle media's)

maar nu weten we beter! die gasten hebben iets tegen ons. en dit kan misschien in hun aard zitten. let alleen op de nederlanders die hier massaal zijn op marokko.forum dan merk je dat ze 1 voor 1 smerige provocateurs zijn.

in 1 woord samengevat: Bah wat een gefrustreerde volkje!!!

14-02-2004, 18:07

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenkoning
misschien is ie beroofd ooit door een marokkaan
ik denk dat de reden heel duidleijk is: we zijn gewoon knapper dan hun en ze doen er alles aan om ons toch op andere manieren klein te krijgen wat ze overigens nooit zal lukken.
nu komen zij juist in de picture als een stelletje zielige gefrustreerde lelijkerds

14-02-2004, 18:09
hahahahhahahaha

14-02-2004, 18:21
het is toch gewoon de keiharde waarheid!
het is niet alleen bij voetbal of tennis of, of..

zelfs als een turk zijn dochter vermoord in enchede, dan hebben ze het over de marokkanen en niet over turken!

zelfs als een turk zijn leraar doodschoot in denhaag op school, dan hebben ze het over de marokkanen en niet over turken (ook al hebben ze het heel even over turken dan houden ze heel snel op)

weet je waarom? omdat turken lelijk zijn en wij zijn knapper . dus ze zien ons als een soort concurrenten ofzo! die oelewappers denken door ons telkens zwart te maken dat zij dan knapper worden of zo.

hebben jullie niet gemerkt hoe alles wordt overdreven?? ingodsnaam zelfs bij voetbal wedstrijden!!!
ik heb gewoon 1 woord hiervoor en dat is baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaH!

en nog iets hoe langer ik ze zo bezig zie, ben ik nog trotser en trotser op mijn zeer waardevolle interessante Marokkaanse afkomst!

14-02-2004, 22:59
hahhaha... wa mlih..

je hebt wel gelijk.. maar dat heb ik al eerder gezegd..

14-02-2004, 23:02
Massin..yeh weirdo! Kijk je uit dat je H.itler niet overtreft in het verheerlijken van een bepaalde groep en het naar beneden halen van een ander groep.

30-06-2011, 04:01
Kk reporter