Bekijk volle/desktop versie : Wees gewaarschuwd!!



Pagina's : [1] 2

14-10-2008, 12:26
Wees gewaarschuwd!!

--------------------------------------------------------------------------------

Beste Familie en Vrienden

Er zijn enkele (gevaarlijke) oplichters actief !!!

HUN WERKWIJZE:

Zij opereren bij voorkeur op/rond parkeerplaatsen en vragen welke soort parfum je gebruikt.

Daarna vertellen zij dat je dat ze een nieuwe ( dure ) parfum in de aanbieding hebben, en vragen je om aan een parfumflesje te ruiken.

NIET DOEN !!!!!!! WANT ER ZIT ETHER IN HET FLESJE !!! Je raakt vrijwel meteen buiten bewustzijn na het opsnuiven hiervan, en de oplichters hebben daarna vrij spel met je tas , horloge / sieraden / auto- en huissleutels, bankpas en ander soort zaken.


Er zijn zelfs al dames in de auto meegenomen, en die werden op een heel andere plaats wakker!!!

LET OP !!! ZIJ kunnen ook opereren vanuit een park/ supermarkt / stille straat / een steeg / enzovoort. Het hoeft dus niet perse vanaf een parkeerplaats te zijn.


EN HET HOEVEN GEEN MANNEN TE ZIJN DIE JE AANSPREKEN – VROUWEN DOEN ER OOK AAN MEE IN SAMENWERKING MET ANDERE VROUWEN EN/OF MANNEN. (in wisselende samenstelling)

Graag deze mail doorsturen aan JULLIE contacten a.u.b. en vraag of die het doorsturen.

Oplichters proberen altijd met SUSSENDE woorden en/ of nette kleding je vertrouwen te winnen.

U BENT NU GEWAARSCHUWD

14-10-2008, 12:29


dank u dank u!

dusrf de straat gelijk niet meer op

14-10-2008, 12:29
Zo heftig gewoon!

Mogen ze goed branden in de hel.

14-10-2008, 12:30
Blijf Uppen Aub !!

14-10-2008, 12:31


goed van je dat je dit hebt geplaatst.

14-10-2008, 12:33
jeetje!! bedankt voor het plaatsen.was hier nog niet van op de hoogte!!

UPPPPPPPPPPPP

14-10-2008, 12:35


wat gebeurd er allemaal in NL, echt eng is dit!!!

14-10-2008, 12:39
ik ben geshokeerd, want eerlijk gezegd, ik zou er ook in trappen al zou ik niks willen kopen maar alleen uit beleefdheid toch ruiken...

ik ben nu echt inm shock!!!!

14-10-2008, 12:49
Sowieso moet je never nooit wat aannemen van een onbekende op straat. Ookal is het maar iets kleins en lijkt t onschuldig zoals dit.

14-10-2008, 13:02
jA IK HEB OOK ZO EEN MAIL ONTVANGEN, MAAR WAT IS ETHER?

14-10-2008, 13:42

Citaat door 1411:
ik ben geshokeerd, want eerlijk gezegd, ik zou er ook in trappen al zou ik niks willen kopen maar alleen uit beleefdheid toch ruiken...

ik ben nu echt inm shock!!!!



ik ook

15-10-2008, 22:12
uuuuhhhh dit is toch een doorstuurmailtje? Op me mail wordt ik er al gek van, nu ook nog op M.nl!!!

Mensen denk na. Als dit waar was zou je het toch wel minstens op het niews tegenkomen.... al is het nu.nl! Het zijn gewoon de moderne spookverhalen

15-10-2008, 22:14



Citaat door B2B:
uuuuhhhh dit is toch een doorstuurmailtje? Op me mail wordt ik er al gek van, nu ook nog op M.nl!!!

Mensen denk na. Als dit waar was zou je het toch wel minstens op het niews tegenkomen.... al is het nu.nl! Het zijn gewoon de moderne spookverhalen


Er gebeuren zo vaak ernstige dingen en lang niet alles word door de media geplubliceerd. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

15-10-2008, 22:22
Echt eng man..
Dat mensen zo iets kunnen doen.. Waar gaat t toch heen met Nederland?

15-10-2008, 22:23

Citaat door marokko_girl:
Er gebeuren zo vaak ernstige dingen en lang niet alles word door de media geplubliceerd. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!


De wereld is gevaarlijk dat weten we. Maar ik ga dan toch ook geen verhaal verzinnen over shi gek die in Amsterdam je vingers eraf snijd als je even niet kijkt Wedden dat als ik dat in een doorstuurmail zet iemand hier daar een topic over opent Er staat dat er meerdere vrouwen hier de slachtoffer van zijn geweest, geloof me: dan zou het wel op het nieuws komen De wereld is al eng genoeg, zonder al die doorstuur-leugens.

Pagina's : [1] 2