Bekijk volle/desktop versie : meiden die met iemand van marokko zijn getrouwd/ verloofd..



14-10-2008, 11:14
hoe is dar gegaan? en had je niet zoiets van beter gewoon van nederland?


ik heb altijd gezegd dat ik dat niet wil...ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken

14-10-2008, 11:18


bedoel je feest of bedoel je partnerkeuze???

14-10-2008, 11:19
Ikkeeee
hij is al 5 jaar in Nl
Ik hou zoveel van hem en hij is mijn alles
waar die ook vandaan komt is Mektab.
ik zei ook altijd ik trouw nooit met iemand van Marokko
en als ik rond kijk mijn man is een echte lieve goede leuke mooie knappe man, zo een man als hij heb ik niet ontmoet in Nl haha

14-10-2008, 11:22

Citaat door oxxRiiFFiiAxxo:
bedoel je feest of bedoel je partnerkeuze???



partnerkeuze


feest is juist leuk in marokko. heb mijn verlovingsfeest in marokko gegeven en was echt geweldig.

14-10-2008, 11:23



Citaat door farah20:
Ikkeeee
hij is al 5 jaar in Nl
Ik hou zoveel van hem en hij is mijn alles
waar die ook vandaan komt is Mektab.
ik zei ook altijd ik trouw nooit met iemand van Marokko
en als ik rond kijk mijn man is een echte lieve goede leuke mooie knappe man, zo een man als hij heb ik niet ontmoet in Nl haha



haha ji bent zwaar verliefd. ik denk ook mijn man ben ik nog nooit in marokko tegen gekomen en niet in marokko en nergens niet nog heel veel geluk samen

14-10-2008, 11:27
ow partnerkeuze, ja komt veel meer bij kijken natuurlijk als je vandaar trouwt, en af en toe brengt het ook onzekerheden met zich mee, van is hij het wel waard al dit gedoe enzo, want is niet makkelik om hierheen te krijgen, kost ook zooveel geld en tijdddd...maar goed..

ik ben officieel getrouwd met een jongen in marokko,nog geen bruiloft gehad, maarre ik heb nog geen seconde spijt, in mijn ogen een wereld jongen.

en ja, ik riep ook altijd noooittt meer eentje van marokko....NEVER NEVER,
hij kwam langs met zijn ouders en ik zei zonder enige twijfel meteen ja...
voelde gewoon ontzettend vertrouwd, en ja die groene ogen van hem hebben me gewoon in hun macht..

14-10-2008, 11:35

Citaat door oxxRiiFFiiAxxo:
ow partnerkeuze, ja komt veel meer bij kijken natuurlijk als je vandaar trouwt, en af en toe brengt het ook onzekerheden met zich mee, van is hij het wel waard al dit gedoe enzo, want is niet makkelik om hierheen te krijgen, kost ook zooveel geld en tijdddd...maar goed..

ik ben officieel getrouwd met een jongen in marokko,nog geen bruiloft gehad, maarre ik heb nog geen seconde spijt, in mijn ogen een wereld jongen.

en ja, ik riep ook altijd noooittt meer eentje van marokko....NEVER NEVER,
hij kwam langs met zijn ouders en ik zei zonder enige twijfel meteen ja...
voelde gewoon ontzettend vertrouwd, en ja die groene ogen van hem hebben me gewoon in hun macht..



Haha zo sweet...

is hij al hier?

14-10-2008, 11:36

Citaat door oxxRiiFFiiAxxo:
ow partnerkeuze, ja komt veel meer bij kijken natuurlijk als je vandaar trouwt, en af en toe brengt het ook onzekerheden met zich mee, van is hij het wel waard al dit gedoe enzo, want is niet makkelik om hierheen te krijgen, kost ook zooveel geld en tijdddd...maar goed..

ik ben officieel getrouwd met een jongen in marokko,nog geen bruiloft gehad, maarre ik heb nog geen seconde spijt, in mijn ogen een wereld jongen.

en ja, ik riep ook altijd noooittt meer eentje van marokko....NEVER NEVER,
hij kwam langs met zijn ouders en ik zei zonder enige twijfel meteen ja...
voelde gewoon ontzettend vertrouwd, en ja die groene ogen van hem hebben me gewoon in hun macht..



mijn man heeft ook groene ogen, verder wel getint en donker haar..soooo wouuwiee!


haha het lijkt me echt moeilijk. ben daar echt heeel vaak ten huwelijk gevraag dmaar altijd heel duidelijk nee gezegd!

ach alles is mekteb

14-10-2008, 11:37
Alles is mektab, zo zie je maar.
Zeg nooit, nooit.

Dat heb ik echt afgeleerd hmdl

14-10-2008, 11:40

Citaat door mevrouwtje20:
Alles is mektab, zo zie je maar.
Zeg nooit, nooit.

Dat heb ik echt afgeleerd hmdl



haha ik nog niet. heb altijd nee gezegd en ga ook gewoon trouwen van hier. het lijkt mij echt heel moeilijk. ook met de taal enzo

ben jijw el van marokko getrouwd?

14-10-2008, 11:47

Citaat door farah20:
Haha zo sweet...

is hij al hier?


nee nog niet, ik ben nog niet begonnen met de aanvraag, ik heb hem pas deze zomer leren kennen..en de planning is volgend zomer inshallah bruiloft...en dan kan hij hierheen komen.

ik ben beniewd hoe lang het me gaat duren om hem hierheen te krijgen, maar ja we moeten zowieso een jaar wachten..

14-10-2008, 11:49

Citaat door just^me:
mijn man heeft ook groene ogen, verder wel getint en donker haar..soooo wouuwiee!


haha het lijkt me echt moeilijk. ben daar echt heeel vaak ten huwelijk gevraag dmaar altijd heel duidelijk nee gezegd!

ach alles is mekteb




ja zeker is alles mektab,
en ja ik heb veel keuzes gehad hamdl, maar alsnog kies ik voor iets waar 1000000 drempels bij horen..

maar ja, snap mezelf nog steeds niet..

14-10-2008, 11:50



Citaat door just^me:
haha ik nog niet. heb altijd nee gezegd en ga ook gewoon trouwen van hier. het lijkt mij echt heel moeilijk. ook met de taal enzo

ben jijw el van marokko getrouwd?



nee, ik trouw met iemand van hier. Ja het is wel moeilijk dat is wel zo, ach ja je weet nooit waar je mektab ligt. We praten, maar er is maar 1 iemand die het waar kan maken en dat is Allah swt