Bekijk volle/desktop versie : Een echte vrouw zwijgt als haar man haar slaat



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15

14-10-2008, 15:34
spring de gracht in

14-10-2008, 15:34


jij bent geen vrouw..je bent een deurmat..

14-10-2008, 15:34

Citaat door proud-arifi:
Wat heeft ze verkeerd aangepakt dan. Zo leg je het ook uit ik zie de verschil niet eigenlijk. Of heb je denkwijze verkeerd uit gelegd.


je moet je man niet van je laten vervreemden, wat zij heeft gedaan is dat ze eigen geen belang meer stelt in hem, ze laat hem gaan, terwijl mijn doel van het bovenstaande in 1e post, is om je man dichterbij je te brengen,


wat ik begrijp van dat verhaal is eigenlijk dat die vrouw haar helemaal geen zin heeft in de man

je moet juist interesse tonen en niet laten gaan

14-10-2008, 15:36

Citaat door Jahja:
KeiGGGGGGoed van jou!!! Ik hoop alleen niet voor je dat je uit Limburg komt...

Wahahahaha
Hoezo hoop je dat voor me dan???

14-10-2008, 15:37



Citaat door wiewie3:
elk persoon is verschillend als een vrouw besluit om weg te gaan omdat haar man haar slaat is het haar keuze ik zeg alleen dat is een verkeerde keuze je moet wachten


en waarom zou ik moeten ingrijpen het is hun huwelijk ik heb genoeg aan mijn problemen heb die van hun niet nodig

ik ben niet getrouwd, maar zou het aanpakken zoals in mijn topic



Zwijg over dingen waar je niets van afweet!!!!!!!

14-10-2008, 15:37

Citaat door wiewie3:
jullie hebben blijkbaar geen liefde gekend, want als je echt van je man houdt dan ga je niet over zelfrespect praten, maar dan wil je hem alleen bij je houden



Onzin! Je bent pas in staat om liefde te geven, als je van jezelf houd.

14-10-2008, 15:38

Citaat door Goldina_Y:
spring de gracht in




Citaat door marokkia_1:
jij bent geen vrouw..je bent een deurmat..




ieder zijn visie

14-10-2008, 15:38

Citaat door wiewie3:
je moet je man niet van je laten vervreemden, wat zij heeft gedaan is dat ze eigen geen belang meer stelt in hem, ze laat hem gaan, terwijl mijn doel van het bovenstaande in 1e post, is om je man dichterbij je te brengen,


wat ik begrijp van dat verhaal is eigenlijk dat die vrouw haar helemaal geen zin heeft in de man

je moet juist interesse tonen en niet laten gaan


er woont een marokkaanse vrouw bij ons in de buurt. ze word elke keer door haar man geslagen, verkracht, vernederd.. ze zit altijd meskiena vol met blauwe plekken. tot de dag van vandaag is ze er nog mee.

vindt jij dat normaal???????????????????????????????

14-10-2008, 15:40

Citaat door Limake:
Zwijg over dingen waar je niets van afweet!!!!!!!



je huwelijk gaat niet goed he? geduld is het sleutel woord, probeer je man niet van je te vervreemden toon begrip, en hij keert terug in je armen

14-10-2008, 15:41

Citaat door Lieve_Jamilaaaa:
Wahahahaha
Hoezo hoop je dat voor me dan???


Zeg eens eerlijk, kom je uit Limburg???

14-10-2008, 15:41

Citaat door wiewie3:
je huwelijk gaat niet goed he? geduld is het sleutel woord, probeer je man niet van je te vervreemden toon begrip, en hij keert terug in je armen



neen hoor . de mijne gaat perfect.

jij wilt hier gewoon aandacht.

als je man je elke dag in elkaar klopt komt dan nog eens praten ok.

14-10-2008, 15:43

Citaat door wiewie3:
jullie hebben blijkbaar geen liefde gekend, want als je echt van je man houdt dan ga je niet over zelfrespect praten, maar dan wil je hem alleen bij je houden


YEAH WRIGHT!! Jij geeft alleen maar liefde en wat je terug krijgt is een paar stoten.. maar dat maakt niet uit toch? je moet geduld hebben yek?
Totdat hij je tanden een keer uit je bek slaat en dat je dan na de EHBO mag gaan. ach ja het is je man je moet geduld hebben..
Totdat er een wijf aan je deur komt met tranen in haar ogen... en zegt: ik ben zwanger van je man. ach ja je moet geduld hebben het is je man.
Totdat je man in de gevangenis beland wegens drugsdealen.... ach ja het is je man je moet geduld hebben. (wanneer raakt die geduld op dan?)

Door die gedachtes die jij nu hebt bestaan er zulke mannen. omdat ze denken ja ze gaan toch niet bij mij weg want ik ben hun MAN! en ze hebben geduld met me

14-10-2008, 15:45



Citaat door Jahja:
Zeg eens eerlijk, kom je uit Limburg???

Jajaaa, net alsof je dat za3ma nie wist
hoezo is dat erg dan?

14-10-2008, 15:47

Citaat door wiewie3:
je moet je man niet van je laten vervreemden, wat zij heeft gedaan is dat ze eigen geen belang meer stelt in hem, ze laat hem gaan, terwijl mijn doel van het bovenstaande in 1e post, is om je man dichterbij je te brengen,


wat ik begrijp van dat verhaal is eigenlijk dat die vrouw haar helemaal geen zin heeft in de man

je moet juist interesse tonen en niet laten gaan



Hoe moet ik dat voor me zien dan?

Telkens als je man je met zijn vuist slaat, meteen opstaan met een glimlach, zijn handje verzorgen zodat ie weer door kan gaan? Zou je dan ook je excuses aanbieden, omdat hij zijn arme vuistje heeft bezeerd?

En als hij vreemdgaat, zou je dan zijn afspraken met zijn scharrels inplannen? Of alvast het bed opmaken, kaarsjes aansteken... misschien kan je 'm helpen z'n broek uit te trekken. Die arme man is immers kapot! Al die keren dat ie je moet slaan..vermoeiend hoor!

14-10-2008, 15:50

Citaat door Lieve_Jamilaaaa:
Jajaaa, net alsof je dat za3ma nie wist
hoezo is dat erg dan?


Ligt n beetje aan welke stad...

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15