Bekijk volle/desktop versie : Wat kook jij op valentijn voor je geliefde?



14-02-2004, 12:57
Lievemensen,
tis vandaag valentijn, wat kook jij voor je geliefde????
Happy valentine!!

14-02-2004, 14:43


loubia met aardappelen en vlees

14-02-2004, 18:23
salaam alaykoum ,

loubia en swah heb ik vandaag gemaakt.

want valentijn vier ik als moslima niet .

wa salaam alaykoum

14-02-2004, 20:29
ga toch weg met je valentine dat vieren geen echte moslims gek

15-02-2004, 13:42


waarom gaan jullie tekeer ik doe er zelf niet aan mee, maar het heeft niks met geloof te maken je gaat toch niet naar de kerk of zo het is enkel elkaar blij maken met iets en elkaar laten blijken dat je van elkaar houdt , en volgens mij staat er nergens in de koran dat je niet van elkaar mag houden, en mensen laat iedereen toch doen wat ie zelf wilt reageer dan gewoon niet.

15-02-2004, 16:13
elkaar vertellen hoeveel je van elkaar houdt moet je elke dag doen en niet toevallig op een dag genaamd Valentijnsdag

15-02-2004, 17:19
Salaam aleikoem zusters,

ik wilde een bananentaart bakken voor mijn geliefde, Het recept heb ik ook op deze site gevonden, helaas was de beschrijving nit helemaal compleet en deze is dus mislukt.
Mijn lieverd hield nog net zo veel en misschien wel meer van me toen ik daarna twee broodjes met pindakaas voor hem heb gesmeert!

16-02-2004, 16:26
Ik vier die shit niet...

16-02-2004, 18:05
Waarom toch altijd die negatieve reacties? Ik heb er helemaal niets
op tegen om elkaar raad te geven maar breek elkaar toch niet af!!

Ps: Mijn verloofde en ik waren niet samen op valentijnsdag dus hebben niets gedaan.

17-02-2004, 09:32
Nou zeg wat heeft valentijn nou met anti-islam te maken ik koop met moederdag ook iets leuks voor moeder en met vaderdag iets voor mijn pappie.
En met valetijnsdag mag je best iets leuks doen voor elkaar.
Ik heb rijst gemaakt met een heerlijke frisse salade erbij en als laatst een heerlijke toetje van ijs en verse fruit stukjes en slagroom.
Dit allemaal met romantische kaarslicht en mijn man vond het echt wel geweldig.

24-10-2005, 19:39
oei wat zeggen jullie?het is altijd valentijn tussen man en vrouw als ze gelukkig zijn,weten jullie waran nasara koefar valentijn doen,ze zijn niet gellukig met elkaar en die dag geven ze zogezegd een geschenk terwijl moslims elke keer een geschenk geven aan hun vrouwen,en dus wij moslims hebben geen valentijd,lieve zuster en broeders stop met dat gedoe ,wa salamoe3laykoem