Bekijk volle/desktop versie : Onbezorgd genieten van uw bruiloft of andere feesten? OPPAS !!!



13-10-2008, 20:34
Op praktisch elke bruiloft zijn er meerdere kinderen aanwezig en de ervaring leert, dat ze het na een aantal uren wel gehad hebben en dus beter lekker bezig gehouden kunnen worden door een ervaren oppas en of babysit.

Zou het niet fijn zijn als er dan een professionele hulp is die deze zorg bij u weg kan nemen zodat u met een gerust hart kunt genieten van het feest?


Ik kan eén of des gewenst meerdere oppassen regelen die het feest voor u completer kunnen maken.

Zo geeft u de mooiste dag van uw leven dat extra beetje exclusiviteit.

Ik kan desgewenst een kinderspeelhoek inruimen op het feest zelf of bij de ouders thuis.

Ook het leveren en regelen van spelletjes of een ander idee is uiteraard bespreekbaar. Zelf kan ik er voor zorgen veel kleurplaten, speelgoed etc...mee te nemen zodat de kinderen bezig gehouden kunnen worden Insha'ALLAH.

U creëert zodoende samen met mij een goede basis voor een geslaagde bruiloft of andere feesten.

Wilt u hierover meer weten?.

Vraag mij naar de beschikbaarheid van de mensen, zodat u ongestoord kunt genieten van u bruiloft.

Email: [/SIZE" -->[SIZE=2]Ideale_meid_21@hotmail.com[/SIZE]

[SIZE=2]of stuur een prive bericht.


Prijs is afhankelijk aan hoeveel kinderen en mensen ik in moet zetten Insha allah.... Ik zal zorgen dat u een geslaagde feest heeft.

Wasalaam a3likoem.[/COLOR]