Bekijk volle/desktop versie : Negaffa Mehdia



Pagina's : [1] 2

14-02-2004, 01:24
hallo meiden.

Wie kent negaffa (bruidopmaakster) Mehdia uit Utrecht? Ik wil graag jullie meningen/ervaringen over haar horen. Ik ben er namelijk nog niet uit of ik haar neem of niet.

alvast erg bedankt meiden.

14-02-2004, 09:18


Wat wil je weten over haar?
Ik ken haar en misschien kan ik je verder helpen. Anders spreek ik je weer op msn als je man er niet bij is hehehe

14-02-2004, 10:00
Mehdia = (alleen make up mag wat minder als je mij vraagt maar dat kan je ofcourse zelf bepalen)

14-02-2004, 11:40
MEHDIA IS AL LANG AL UIT DE MODE DUS VOOR MIJ EEN AFRADER MAAR IK ZOU ZEGGEN MAAK MAAR EEN AFSPRAAK EN JE ZULT HET MET JE EIGEN OOGJES ZIEN MEID!!

SUCCES!

17-02-2004, 23:40


Ik ben al bij haar geweest ze liet me de allernieuwste mode zien die ze pas uit marokko heeft meegenomen. Zag er allemaal wel mooi uit. Maar ja, Ik wil zeker van zijn of het echt allemaal mooi uit gaat zien op mijn grote dag.

dus ik wil alle ervaringen en menigen over haar weten. vooral de make-up en kapsel.

alvast bedankt meiden

17-02-2004, 23:56
dag liefje 22 ,heel veel xxxes.

ken haar niet dus kan je ook niet helpen.
maar sxxxxes met je verdere voorbereiding van jouw grote dag!
als je een andere xxxxx zoekt hoor ik wel van je

doeiiiiiiiiii

18-02-2004, 14:35
Wat zijn de kosten van de negafa tegenwoordig?? per jurk??

18-02-2004, 14:35
Wat zijn de kosten van de negafa tegenwoordig?? per jurk??

18-02-2004, 15:41
haloooooooooo chadia00

dat verschild een beetje van hoe stoer ze zichzelf vinden.
maar de prijzen zullen tussen de 150 en 275 euro zijn afhankelijk hoe stoer de negaffa is. (beetje onder de gordel maar het is echt zo)
tegenwoordig willen ze miljardair worden(grapjassen)


suxxess lina

18-02-2004, 19:28

Citaat:
Origineel gepost door Lina
haloooooooooo chadia00

dat verschild een beetje van hoe stoer ze zichzelf vinden.
maar de prijzen zullen tussen de 150 en 275 euro zijn afhankelijk hoe stoer de neggafa is. (beetje onder de gordel maar het is echt zo)
tegenwoordig willen ze miljardair worden(grapjassen)


suxxess lina
hallo meiden,

Je moet niet al te gauw ervan uit gaan dat de prijzen die zij noemen normale prijzen zijn. want een negaffa die bijvoorbeeld 150 per jurk vraagt is al heel duur. Ik ben naar vele negaffat langs geweest en heb goed zitten vergelijken en uiteindelijk gingen ze toch wat minder vragen als je dreigt om een ander te nemen omdat zij duur is.

In belgie ben ik ook gaan kijken, daar hebben ze prachtige jurken en make-up en ze vragen maximaal 120 euro per jurk incl. make-up en kapsel. maaaaarrrr die zijn heel vaak niet te vertrouwen. ze konden bijvoorbeeld hun afspraak niet nakomen om alleen maar even bij ze langs te gaan. Laat staan als ze moet komen op je grote dag. dat is pas erg.

He maar wat betreft mehdia heeft ze me een mooie prijsje gevraagd. maar ik ken haar stijl helemaal niet. heb eigenlijk nooit van haar gehoord of haar meegemaakt op een bruiloft. dus ik zou graag meer over haar willen weten.

groetjessss

18-02-2004, 19:53
ey liefje22,

Mag ik vragen hoeveel dat mooie prijsje was dat mehdia aanbood?

18-02-2004, 19:53
je heb gelijk liefje22

vaak maken ze een mooi prijsje als je meer als 2 lebsat neemt
mijn negeffa had een heel mooi prijsje voor me gemaakt en zo hoort dat ook als je je klanten wil behouden.
maar voor bruidjes die maar 1 of 2 lebsat neemt begrijp ik ook wel dat ze die geen korting geven .
ze zijn immers toch de hele avond en nacht aan het werk

groetjes lina

22-02-2004, 21:44


hallo meiden

vertel me wat jullie weten over negaffa mehdia. Ik wil alles weten.

groetjes

04-03-2004, 23:00
niks meer?


is ze dan zoooo onbekend?

05-03-2004, 00:20
als je haar en make-up door een kapster laat doen oke.maar door haar zal ik het niet laten doen!!!!!!!!!!!!!!!! en dat zegt genoeg.

Pagina's : [1] 2