Bekijk volle/desktop versie : Klonen



13-02-2004, 22:04
Mijn mening:
Voor medisch doeleinden zeg ik; oké, maar om mensen te verdubbelen zeg ik 'now way'.

Wat vinden jullie van klonen?????

13-02-2004, 23:57


nou er is een tekst in de koran dat mensen die vader nog moeder hebben de lakens gaan uitdelen misschien wel de kloontjes maar het kan (nog) niet beste salaama dus wees gerust de media praat wel over klonen maar het kan medisch nog niet het is net over leven op mars praten als je sommige hoort ga je geloven dat ze het hebben gezien..

13-02-2004, 23:58
der ubermenschen ik heb een leuke franse film gezien erover ...

14-02-2004, 00:57
Ik krijg er de kriebels van...

Ik heb ooit een programma gezien, waarin ouders kinderen via de spermabank hebben gekregen. Er was een echtpaar dat alleen maar intelligente donors zocht, blond, blauwe ogen en een hoog IQ...ja, dat lijkt op...precies, daarom krijg ik er de kriebels van!

14-02-2004, 01:06


Men verdubbelt sowieso menselijke cellen, maar dan de eigen cellen, uit het eigen embryo. Die slaan ze op, in de koelkast, om later te kunnen inzetten als er zich een ziekte voordoet, zoals Parkinson of diabetes. De stamcellen uit dar embryo, dat je "eigen' is, produceert dan cellen die mvoor reparatie voor diverse weefsels ingezer kunnen worden.

14-02-2004, 01:16

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
Men verdubbelt sowieso menselijke cellen, maar dan de eigen cellen, uit het eigen embryo. Die slaan ze op, in de koelkast, om later te kunnen inzetten als er zich een ziekte voordoet, zoals Parkinson of diabetes. De stamcellen uit dar embryo, dat je "eigen' is, produceert dan cellen die mvoor reparatie voor diverse weefsels ingezer kunnen worden.
Kijk, hier heb ik dus helemaal geen moeite mee, als het ziektes kan voorkomen of genezen, prima!

Maar helaas kan het ook in verkeerde handen komen.

14-02-2004, 01:19

Citaat:
Origineel gepost door sahira
Kijk, hier heb ik dus helemaal geen moeite mee, als het ziektes kan voorkomen of genezen, prima!

Maar helaas kan het ook in verkeerde handen komen.
Kijk uit met wat je zegt. straks gaan ze ons nog beschuldigen dat Osama andere osama`s aan het klonen is?

14-02-2004, 01:22

Citaat:
Origineel gepost door hasj2
Kijk uit met wat je zegt. straks gaan ze ons nog beschuldigen dat Osama andere osama`s aan het klonen is?
Ze kunnen me nergens van beschuldigen, ook Osama en consorten mogen niet klonen!

Alhoewel...zou ik manlief kunnen klonen deed ik het gelijk!