Bekijk volle/desktop versie : De maker van PES2009 kijk wat ie zelf zegt over FIFA09 in zijn meest open interview



Pagina's : [1] 2

12-10-2008, 18:15
De interview is hier te lezen:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=199142

Maar dit stukje is mooi om te lezen:
If EA said 'we're going to dump FIFA and you can have our engine - would you take it? Or would you say 'no I'll continue to do my own stuff'.

Seabass: Well I would think about it really seriously because I still believe that EA's engine and animation is really superb, very good. The modelling of the characters is perhaps not really to my taste actually, so I might not take that part, but seriously I think their engine and their motion style is really great.

Wat hier in kort staat hij zou graag de beeld van FIFA09 ook in PES2009 willen gebruiken. Alleen de spelers modellen zou hij zelf aanpassen naar zijn smaak. Ook de spelers animaties vind hij helemaal geweldig in FIFA09. Dat is pas eerlijk tegenover een spel wat zijn concurrent is. En de haterz kraken hier alleen fifa09 af in plaats van eerlijk te zijn.

Ook zegt ie over grafische vorderingen waarom het niet snel gaat lees verder zelf maar

12-10-2008, 18:28


ea en konami moeten samenwerken

12-10-2008, 18:29
Duh, je gaat je concurrent toch niet helemaal afkraken? Respect heet zoiets.

Hij weet zelf heus wel dat het beste voetbalspel ooit op de 16e van oktober uitkomt, save the best for last.

12-10-2008, 18:41
You must be tired of people claiming PES has copied its Become a Legend mode from FIFA. But why did it take so long for Winning XI's Fantasista mode to reach Europe? What was the rationale behind that?

Seabass: Well yes, that's one of my biggest regrets that we didn't get the Fantasista mode into PES and introduced to Europe. However you do encourage me and it's good that people like yourselves know that our Fantasista mode was earlier than FIFA's Become a Legend.




FIFA blijft na-apen ..

12-10-2008, 19:12



Citaat door Clashh:
Duh, je gaat je concurrent toch niet helemaal afkraken? Respect heet zoiets.

Hij weet zelf heus wel dat het beste voetbalspel ooit op de 16e van oktober uitkomt, save the best for last.


Wat een onzin weer. Ik ga hier ook niet verder op in. Jij met je trend pes beste voetbalgame voor eeuwig voor de ogen kan niet meer redelijk nadenken of dingen echt goed onder ogen zien

12-10-2008, 19:13

Citaat door Clashh:
You must be tired of people claiming PES has copied its Become a Legend mode from FIFA. But why did it take so long for Winning XI's Fantasista mode to reach Europe? What was the rationale behind that?

Seabass: Well yes, that's one of my biggest regrets that we didn't get the Fantasista mode into PES and introduced to Europe. However you do encourage me and it's good that people like yourselves know that our Fantasista mode was earlier than FIFA's Become a Legend.




FIFA blijft na-apen ..


Fifa heeft em verfijnd. Vooral FIFA09. Het zat in de japanse versie van pes maar dat was totaal geen meerwaarde omdat het slecht was uitgewerkt.

12-10-2008, 19:15

Citaat door Barca4Ever10:
Wat een onzin weer. Ik ga hier ook niet verder op in. Jij met je trend pes beste voetbalgame voor eeuwig voor de ogen kan niet meer redelijk nadenken of dingen echt goed onder ogen zien


Je hoeft er niet op in te gaan. het is geen onzin. Als Ronaldinho maar trucjes kan bij FIFA09, dan is het de beste voetbalspel ooit toch?


Citaat door Barca4Ever10:
Fifa heeft em verfijnd. Vooral FIFA09. Het zat in de japanse versie van pes maar dat was totaal geen meerwaarde omdat het slecht was uitgewerkt.


FIFA heeft em verfijnd zegt ie ..

als PES het had na-geaapt, zat jij PES af te kraken. Je bent een fanboy.

12-10-2008, 19:15
Barca4ever10; jij komt steeds met je topics over Fifa, en dan ga je verbaasd doen als er mensen zijn die PES beter vinden.

beetje naief van je, de werkelijkheid is dat de nerdjes Fifa spelen, omdat de gameplay van Fifa enkel oefening vergt, PES niet, PES is je hebt het of je hebt het niet. en dat maakt PES de beste footie, en dat blijft de komende 10 jaar ook wel. Face it.

12-10-2008, 19:17

Citaat door KASTRO:
Barca4ever10; jij komt steeds met je topics over Fifa, en dan ga je verbaasd doen als er mensen zijn die PES beter vinden.

beetje naief van je, de werkelijkheid is dat de nerdjes Fifa spelen, omdat de gameplay van Fifa enkel oefening vergt, PES niet, PES is je hebt het of je hebt het niet. en dat maakt PES de beste footie, en dat blijft de komende 10 jaar ook wel. Face it.


Hij doet zich neutraal voor, maar opent 400 topics over FIFA 09, en als ie een topic over PES maakt, is het negatief nieuws. Yeah right.

FIFA is een kneuze game, mn baas van 40 jaar oud speelt het zei die ... genoeg reden voor mij om het niet te kopen.

12-10-2008, 19:32

Citaat door KASTRO:
Barca4ever10; jij komt steeds met je topics over Fifa, en dan ga je verbaasd doen als er mensen zijn die PES beter vinden.

beetje naief van je, de werkelijkheid is dat de nerdjes Fifa spelen, omdat de gameplay van Fifa enkel oefening vergt, PES niet, PES is je hebt het of je hebt het niet. en dat maakt PES de beste footie, en dat blijft de komende 10 jaar ook wel. Face it.


Nee dat heb je helemaal mis. Ik heb FIFA09 al sinds 3 oktober en heb nog geen 1 moment gehad dat ik een zelfde wedstrijd speel met zelfde doelpunten of dat de besturing als je eenmaal door hebt kan je altijd winnen. ONZIN.
Ik heb elke wedstrijd moeite met tegenstanders vooral van grote clubs. Je moet echt vechten voor de bal. Niks nerdjes dus jij moet je niet verbazen zodra mensen FIFA09 een goed voetbal game vinden verklaar mij dan Kastro waarom de meeste reviews hoog gescoord zijn voor FIFA09 omdat het voor nerjes is? Onzin je moet wel realistisch blijven en begrijpen. PES2008 bijv je kon 1 stijl ontwikkelen aan die stijl aanhouden om te scoren. Voorbeeld:
Man united ik heb cr7 ja ik speel op hem via flanken rennen rennen dan naar binnen trekken de 16m in en schieten altijd doelpunt. Dit kan je zowat elke wedstrijd doen hoezo moet je pes begrijpen
PES gameplay is heerlijk dat staat vast en ik ben ook DIE HARD PES FAN. Alleen ik wil wel goeie vorderingen zien. En gelukkig heeft PES2009 mij blij gemaakt want dit wordt een heerlijke footiegame. Wil jij zeggen dat je PES2008 op een gegeven moment niet te makkelijk vond?

12-10-2008, 19:35

Citaat door Clashh:
Hij doet zich neutraal voor, maar opent 400 topics over FIFA 09, en als ie een topic over PES maakt, is het negatief nieuws. Yeah right.

FIFA is een kneuze game, mn baas van 40 jaar oud speelt het zei die ... genoeg reden voor mij om het niet te kopen.


Ik heb je al uitgelegd ik ben DIE hard PES Fan en ook FIFA fan sinds 2008 versie. Take it or leave it clashh en ik zal negatief praten zodra ik minpunten zie die niet verbeterd zijn of die toch beter moeten. En dit x was het meer bij PES dan FIFA wat kan ik daar aan doen. Ik zeg alleen eerlijk zoals op winningelevenblog.com forum ook genoeg klachten topics open staan en daar zitten de die hard pes fans. Kijk zelf maar eens in die forum. Wat jij hier wil doen is FIFA09 als afdanker neerzetten en PES de hemel in prijzen. PES is top maar FIFA nu ook. Als jij dat niet vind pech maar vele anderen hebben wel veel plezier in.

12-10-2008, 19:35

Citaat door Barca4Ever10:
Nee dat heb je helemaal mis. Ik heb FIFA09 al sinds 3 oktober en heb nog geen 1 moment gehad dat ik een zelfde wedstrijd speel met zelfde doelpunten of dat de besturing als je eenmaal door hebt kan je altijd winnen. ONZIN.
Ik heb elke wedstrijd moeite met tegenstanders vooral van grote clubs. Je moet echt vechten voor de bal. Niks nerdjes dus jij moet je niet verbazen zodra mensen FIFA09 een goed voetbal game vinden verklaar mij dan Kastro waarom de meeste reviews hoog gescoord zijn voor FIFA09 omdat het voor nerjes is? Onzin je moet wel realistisch blijven en begrijpen. PES2008 bijv je kon 1 stijl ontwikkelen aan die stijl aanhouden om te scoren. Voorbeeld:
Man united ik heb cr7 ja ik speel op hem via flanken rennen rennen dan naar binnen trekken de 16m in en schieten altijd doelpunt. Dit kan je zowat elke wedstrijd doen hoezo moet je pes begrijpen
PES gameplay is heerlijk dat staat vast en ik ben ook DIE HARD PES FAN. Alleen ik wil wel goeie vorderingen zien. En gelukkig heeft PES2009 mij blij gemaakt want dit wordt een heerlijke footiegame. Wil jij zeggen dat je PES2008 op een gegeven moment niet te makkelijk vond?


Nee, ik speel tegen waardige tegenstanders, speel nooit tegen de comp.

12-10-2008, 19:37



Citaat door KASTRO:
Nee, ik speel tegen waardige tegenstanders, speel nooit tegen de comp.


Dus online ging je. Daar kan je nooit waardig genoeg spelen. Want er waren te veel lag problemen. Of je nodigde zeker vrienden uit dat is zeker leuk met pes. Maar daar kopen mensen het niet alleen voor. Als je lekkr alleen bent wil je ook ff een waardig potje kunnen spelen tegen de computer. En dat was met PES2008 na verloop van tijd de fun van weg.

12-10-2008, 19:38
fifa has won pes fans blijven ontkennen maar genoeg mensen weten dat fifa heeft gewonnen. en ga niet zeggen dat pes te moeilijk is want het is een simpele arcade spel waar ik je zeker wel mee nak.
fifa is geanvanceerder en vet het beeld wat jullie over fifa hebben is telkens fifa 2007 jullie kijken niet naar08 en 09 ga maar huilen.

12-10-2008, 19:49

Citaat door Barca4Ever10:
Dus online ging je. Daar kan je nooit waardig genoeg spelen. Want er waren te veel lag problemen. Of je nodigde zeker vrienden uit dat is zeker leuk met pes. Maar daar kopen mensen het niet alleen voor. Als je lekkr alleen bent wil je ook ff een waardig potje kunnen spelen tegen de computer. En dat was met PES2008 na verloop van tijd de fun van weg.


PES2008 was niet optimaal, maar het bleef verslavend, online tegen vrienden heb je amper lag hoor, alleen tegen buitelandse spelers uit Japan ofzo.
FIFA09 is niet eens beter dan PES2008.

Pagina's : [1] 2