Bekijk volle/desktop versie : Jullie advies...



12-10-2008, 14:40
Ik heb een tijd terug een jongen leren kennen die mijn interesse heel erg heeft gewekt. We gaan gewoon op vriendschappelijke basis met elkaar om. Praten veel, smsen en msnen enz. Af en toe chillen we met elkaar enz.
Hij heeft me verteld dat ie totaal niet toe is aan een relatie.
Toch ben ik gevoelens voor hem gaan krijgen...Hij heeft wel meerdere malen gezegd dat ie me mooi en lief vindt, maar nog steeds is ie niet toe aan een relatie.

Ik heb hem niet verteld hoe ik over hem denk enz omdat ik niet wil dat ie zich ongemakkelijk gaat voelen en daardoor de vriendschap kapot gaat.
Maar wat zouden jullie doen als jullie in zo'n situatie zaten? Het gewoon onderdrukken en gewoon doorgaan op de manier waarop het nu gaat. Of iets anders??

12-10-2008, 14:51


Hm denk dat je idd gelijk hebt...Misschien waait t wel vanzelf over

12-10-2008, 16:57

Citaat door Fliepachu:
Ik heb een tijd terug een jongen leren kennen die mijn interesse heel erg heeft gewekt. We gaan gewoon op vriendschappelijke basis met elkaar om. Praten veel, smsen en msnen enz. Af en toe chillen we met elkaar enz.
Hij heeft me verteld dat ie totaal niet toe is aan een relatie.
Toch ben ik gevoelens voor hem gaan krijgen...Hij heeft wel meerdere malen gezegd dat ie me mooi en lief vindt, maar nog steeds is ie niet toe aan een relatie.

Ik heb hem niet verteld hoe ik over hem denk enz omdat ik niet wil dat ie zich ongemakkelijk gaat voelen en daardoor de vriendschap kapot gaat.
Maar wat zouden jullie doen als jullie in zo'n situatie zaten? Het gewoon onderdrukken en gewoon doorgaan op de manier waarop het nu gaat. Of iets anders??

T zal inderddad pijn doen maar heb respect voor m HIJ IS WEL EERLIJK , zou je tegenwoordig niet van alle mannen kunnen zeggen sterkte en insalah ben jij de gelukkige als hij eraan toe is en is hij niet te laat want wie weet steelt een ander jou hartje die erw el klaar voor is

12-10-2008, 17:36
Daarom is ook verstandig om geen vriendschappelijke contact te hebben met een ander geslacht.. Zoals Rabatia_ikram al zei, vroeg of laat zal een van de twee gevoelens krijgen voor de ander. Tis lastig

12-10-2008, 17:38


Ben je niet bang dat je alleen jezelf kwelt wanneer je op dezelfde voet door blijft gaan?

12-10-2008, 17:39

Citaat door Fliepachu:
Ik heb een tijd terug een jongen leren kennen die mijn interesse heel erg heeft gewekt. We gaan gewoon op vriendschappelijke basis met elkaar om. Praten veel, smsen en msnen enz. Af en toe chillen we met elkaar enz.
Hij heeft me verteld dat ie totaal niet toe is aan een relatie.
Toch ben ik gevoelens voor hem gaan krijgen...Hij heeft wel meerdere malen gezegd dat ie me mooi en lief vindt, maar nog steeds is ie niet toe aan een relatie.

Ik heb hem niet verteld hoe ik over hem denk enz omdat ik niet wil dat ie zich ongemakkelijk gaat voelen en daardoor de vriendschap kapot gaat.
Maar wat zouden jullie doen als jullie in zo'n situatie zaten? Het gewoon onderdrukken en gewoon doorgaan op de manier waarop het nu gaat. Of iets anders??



kussen jullie ook met elkaar of is het ECHT vriendschappelijk???