Bekijk volle/desktop versie : Is this love...?



12-10-2008, 13:16
pumps voor babies



Dit is nog erger dan de baby string.
Is iedereen Jon Bennet Ramsey vergeten? Waarom wil iedereen zn baby uppimpen tot sexsymbool?
Jouw kind hoeft geen prada tas of baby bh, jouw baby heeft lessen nodig om te stoppen met poepen in dr onderbroek. En zodra ze stopt met schijten in haar speciale wegwerp onderbroek mag je dr een koekje geven als waardering

12-10-2008, 13:17


omg


whahahahaha zo schattig ga ik ook voor mijn baby kope later

12-10-2008, 13:18
maar dan wel int zwart is mooier

12-10-2008, 13:19
OMG! Pumps ? Zijn ze gek geworden of wat. Je baby hoeft geen mode-icoon te worden hoor.

12-10-2008, 13:21


That's sick..
Mijn dochtertje mag later pas pumps dragen als ze getrouwd is..!

12-10-2008, 13:25
een dochter van iemand die ook dacht dat het mooi en schattig was


12-10-2008, 13:30
Ziek ! Een kind is een kind. Waarom kleden alsof het een volwassene is ? Laat je dochter/zoon lekker een kind zijn en genieten. Rare mensen.

12-10-2008, 13:35

Citaat door Resurrection:
een dochter van iemand die ook dacht dat het mooi en schattig was



Dit is iets dat veel gebeurd in de VS, vooral bij de minder hoog opgeleide bevolking. Zijn talloze reportages/documentaires over geweest.

Zo'n meisje wordt van jongsaf aan gebruikt door haar ouders voor die zogenaamde pageant verkiezingen. Dus met 3 jaar oud al lagen make-up op en leren sexy kijken en lopen. Helemaal naar de klote die mensen. Vaak zijn de ouders erg dominant, vader loopt wat mee, moeder gebied kind niet te eten om slank te blijven. En dit zal ik nooit vergeten, een kind van 7 ofzo die ZO moe was dat ze niet wilde lopen in een show en haar moeder haar letterlijk meesleurde. Zo krijg je dus fucked up mensen die van jongsaf aan denken dat ze slechts hun uiterlijk hebben en verder niks voorstellen.

12-10-2008, 13:43
Ik zie het vandaag de dag nog steeds:

op feestjes zie je 4 jarige kindjes helemaal opgedoft in takshita's, haarstukjes en oogschaduw...

en dan netjes zitten voor mama en de rest van de gasten..

heb meelij

12-10-2008, 13:45
Te ziek voor woorden.