Bekijk volle/desktop versie : Iets zegt me dat Marokko het WK niet gaat halen...



12-10-2008, 12:02
voorafgaand aan vorige WK-kwalificatie had k juist n goed gevoel derover maar ging et helemaal mis...

late we hope dan et nu omgekeerd is... k heb totaal geen goed gevoel derover

als el hamdaoui aissati Benji el ahmadi en alloudi worden opgeroepen voor de kwalificatie heb k er wel wat meer vertrouwen in... zolang we Ivoorkust of Ghana maar niet tegenkomen...

12-10-2008, 12:12



Citaat door Maroc_4_ever:
voorafgaand aan vorige WK-kwalificatie had k juist n goed gevoel derover maar ging et helemaal mis...

late we hope dan et nu omgekeerd is... k heb totaal geen goed gevoel derover

als el hamdaoui aissati Benji el ahmadi en alloudi worden opgeroepen voor de kwalificatie heb k er wel wat meer vertrouwen in... zolang we Ivoorkust of Ghana maar niet tegenkomen...



jongen ga maar van uit dat ze de wk niet halen ze hebben echt geen ingespeeld elftal en met deze coruppe bond lukt het niet

12-10-2008, 18:11
Dat gevoel heb ik ook...

12-10-2008, 18:27
Dat gevoel had ik al sinds 1998 a mattie, en nadat Marokko verloor in de Africa Cup finale van Tunesië wist ik sowieso al dat marokko er niks meer van zou gaan bakken.

12-10-2008, 18:29


hahah ik wil dr niet eens aan denken joh..........

12-10-2008, 18:47
als je straks allemaal rwandas krijgt in de tweede groep dan is de zorgen om niks gemaakt

12-10-2008, 18:49
WK? hahahahha .. nee.

12-10-2008, 19:45
wk hahaha laat ze eerst maar een fatsoenlijke afrika cup afwerken. Maar ik vind wel dat ze net op tijd zijn begonnen met zoeken van spelers en een nieuw elftal maken. Ik geef ze nog tot eind februari, dan moet het er gewoon staat. Staat het er niet dan weet ik dan al dat ze het niet gaan halen. Elftal bouwen kost minimaal 2 jaar.

12-10-2008, 21:31
Marokko is nog lang niet klaar voor het WK.
Laten ze eerst een beetje succes opboeken in de Africa Cup (oftewel kamelen-voetbal).
Dan pas moeten ze meedoen aan het WK (oftewel... Ja, eigenlijk hoef ik dat niet in te vullen :hihi

12-10-2008, 21:36
met de voetbal zoals tegen belgie als die marokko terug keert kan het wel wat worden