Bekijk volle/desktop versie : Beste mannen,



Pagina's : [1] 2

13-02-2004, 15:05
Als je met een paar vrienden bent, en je ziet meisjes lopen en versierd hun..denk dan altijd bij jezelf..

Het gebeurt ook met mijn zusje, en nichtje..Dus hou je in en heb respect !

Het is altijd iemands zusje, nichtje, dochter etc.

Dus behandel een vrouw met respect, zoals jij je zusje en nichtje etc behandelt..al is het volgens jullie ''geen goed meisje''.


, en dit was weer een wijze les.

13-02-2004, 15:11


Hoeven ze ook niet

Ze doen maar, ik zeg ook niet dat ze moeten luisteren..

Maar ze zijn scheinheilig wat dat betreft , versieren prima maar als het met hun zusje gebeurt breekt hel los

Terwijl ze zelf ook andere zusjes versieren, willen ze niet dat hun zusje versierd wordt dan moeten ze dat zelf ook niet bij andere doen

Maar goed, ze moeten uiteindelijk slim genoeg zijn om het te snappen

13-02-2004, 15:18

Citaat:
Origineel gepost door MokhtariTime
ik wordt ook heel vaak versierd ..hebben de dames dan geen respect ?
Blijkbaar niet, zowel vrouwen en mannen moet respect tonen voor elkaar. Wil je diegene aanspreken? Doe dat op een acceptabel manier, en beleefd.

13-02-2004, 15:21

Citaat:
Origineel gepost door Endless
Blijkbaar niet, zowel vrouwen en mannen moet respect tonen voor elkaar. Wil je diegene aanspreken? Doe dat op een acceptabel manier, en beleefd.
dus je zou het niet erg vinden ALS je aangesproken wordt?
of mag zowieso niemand je aanspreken ... ?

13-02-2004, 15:33



Citaat:
Origineel gepost door Endless
Als je met een paar vrienden bent, en je ziet meisjes lopen en versierd hun..denk dan altijd bij jezelf..

Het gebeurt ook met mijn zusje, en nichtje..Dus hou je in en heb respect !

Het is altijd iemands zusje, nichtje, dochter etc.

Dus behandel een vrouw met respect, zoals jij je zusje en nichtje etc behandelt..al is het volgens jullie ''geen goed meisje''.


, en dit was weer een wijze les.
Ik versier alleen maar meisjes die het zelf willen en ja als me zusje ook versierd wil worden dan heb ik er zo te zien niet goed onderhanden genomen maar neem maar van mij aan dat ze dat niet wil want ze kent de gevolgen

13-02-2004, 15:46

Citaat:
Origineel gepost door Eastboy
Ik versier alleen maar meisjes die het zelf willen en ja als me zusje ook versierd wil worden dan heb ik er zo te zien niet goed onderhanden genomen maar neem maar van mij aan dat ze dat niet wil want ze kent de gevolgen
Ewa dat is ook niet goed, al willen ze versier ze niet. En stel jou zusje doet ook zo..hoe jij denkt zullen de meeste jongens ook wel denken.

Tja gevolgen, als jij je zusje met respect behandeld en als een gelijke dan weet ze vast wat haar grenzen zijn..Maar voordat dat bij har kan doordringen moet jij het goede voorbeeld geven als in zelf geen contact zoeken.

Allemaal heel simpel en logisch, alleen schijnt nogal moeilijk te praktiseren.

13-02-2004, 16:00

Citaat:
Origineel gepost door Endless
Ewa dat is ook niet goed, al willen ze versier ze niet. En stel jou zusje doet ook zo..hoe jij denkt zullen de meeste jongens ook wel denken.

Tja gevolgen, als jij je zusje met respect behandeld en als een gelijke dan weet ze vast wat haar grenzen zijn..Maar voordat dat bij har kan doordringen moet jij het goede voorbeeld geven als in zelf geen contact zoeken.

Allemaal heel simpel en logisch, alleen schijnt nogal moeilijk te praktiseren.
Dat is waar jij nou net de fout in gaat ik denk niet en ik praat niet net als andere jongens ik heb daden ik heb genoeg respect voor haar en geloof me ze weet waar haar grenzen zijn.

13-02-2004, 16:06

Citaat:
Origineel gepost door Eastboy
Dat is waar jij nou net de fout in gaat ik denk niet en ik praat niet net als andere jongens ik heb daden ik heb genoeg respect voor haar en geloof me ze weet waar haar grenzen zijn.
Vast, en was ook niet mijn bedoeling om je als alle andere te zien.

Als ze weet waar haar grenzen ze zijn, en dat ze ook die principes uit haarzelf vasthoudt dan is het allemaal oké.

Jou taak is gewoon haar te beschermen, maar dan op een goede manier als in praten als ze iets doet wat niet goed is. Kortom altijd op een beleefde manier uitleggen wat kan en niet kan.

Maar dan moet jij diezelfde principes ook aanhouden, anders is het erg hypocriet.

13-02-2004, 16:28

Citaat:
Origineel gepost door Endless
Vast, en was ook niet mijn bedoeling om je als alle andere te zien.

Als ze weet waar haar grenzen ze zijn, en dat ze ook die principes uit haarzelf vasthoudt dan is het allemaal oké.

Jou taak is gewoon haar te beschermen, maar dan op een goede manier als in praten als ze iets doet wat niet goed is. Kortom altijd op een beleefde manier uitleggen wat kan en niet kan.

Maar dan moet jij diezelfde principes ook aanhouden, anders is het erg hypocriet.
Sorry ik ben heel hypocriet ik kan er ook niets aandoen helaas

13-02-2004, 16:28
Meisjes vragen erom

Jongens willen het graag

13-02-2004, 16:42

Citaat:
Origineel gepost door Eastboy
Sorry ik ben heel hypocriet ik kan er ook niets aandoen helaas
Eerlijk van je dat je het toegeeft.

In principe, mag je dan ook niet van alles van je zusje verwachten.

In hoop voor je dat je met de tijd mee, Inshallah zal veranderen daarin.

Moge Allah , je daarbij helpen.

13-02-2004, 16:45

Citaat:
Origineel gepost door Aimana
Meisjes vragen erom

Jongens willen het graag
Ten eerste niet altijd.

En ook al willen jongens het graag, inhouden het is een zwakte..moeilijk maar je moet je kunne inhouden.

En wat betreft meisjes, als jongens hun geen aandacht geven houden ze vanzelf wel op en andersom ook.


.

13-02-2004, 16:49



Citaat:
Origineel gepost door Endless
Ten eerste niet altijd.

En ook al willen jongens het graag, inhouden het is een zwakte..moeilijk maar je moet je kunne inhouden.

En wat betreft meisjes, als jongens hun geen aandacht geven houden ze vanzelf wel op en andersom ook.


.
Nou moet ik zeggen.
Ik moet vaak de trein pakken... al draag ik mijn hijaab en heb ik gewoon normale kleren aan. Dan nog lopen ze me achterna en gaan ze aan me zitten zogenaamd zo een gesprekje voeren. Ye right

Of dan ben ik met mijn auto en ik stap uit je gelooft het of je gelooft het niet... dan zeggen ze: Ben je getrouwt?

Mischien is dat niet echt versieren maar het is zwaar irritant!

Not en laat me met rust.

13-02-2004, 16:53

Citaat:
Origineel gepost door Aimana
Nou moet ik zeggen.
Ik moet vaak de trein pakken... al draag ik mijn hijaab en heb ik gewoon normale kleren aan. Dan nog lopen ze me achterna en gaan ze aan me zitten zogenaamd zo een gesprekje voeren. Ye right

Of dan ben ik met mijn auto en ik stap uit je gelooft het of je gelooft het niet... dan zeggen ze: Ben je getrouwt?

Mischien is dat niet echt versieren maar het is zwaar irritant!

Not en laat me met rust.
Vandaar deze topic, om ze te laten zien dat het niet goed is hoe sommige zich gedragen.

En hijaab of geen hijaab, elk meisje moet gerespecteerd worden. En andersom ook.

13-02-2004, 17:10
Endless, ben het helemaal met je eens!

Pagina's : [1] 2