Bekijk volle/desktop versie : band nouzha en een andere vrouwen band utrecht!!!???



10-10-2008, 22:30
dames wie kan mij wat vertellen over een vrouwen band in utrecht??

In de band spelen alleen vrouwen en 1 man genaamd zouhir...??!! kan iemand mij wat over hun vertellen of heeft die ooit meegemaakt.

en wat vinden jullie van band Nouzha uit amsterdam oost?? en wat zijn hun tarieven??
zijn ze de moeite en geld waard??

alvast bedankt.

06-11-2008, 14:19


ik wil het ook graag weten zoek ook een vrouwenband

06-11-2008, 15:02

Citaat door Vittelwater:
band nouzha zijn echte viezerikken.

we hadden alles afgesproken van te voren. Ik heb mijn feest gescheiden gedaan, dus vroeg ik of die ene man bij hun in de band een beetje achterin wilde zitten. Dat was allemaal geen probleem en op de feest zelf hebben ze een hele heisa erom heen gemaakt. Toen dachten wij oke laat maar.

Toen was dat opgelost, toen wilde die nezha niet beginnen met spelen voordat ze eten, thee en koekjes hadden gekregen. Echte vieze heksen!!!!
We hadden nog geen eten want dat zou savonds door de catering gebracht worden, zij wilden dat perse hebben.

toen is mijn man met ze gaan praten. Hij wilde ze bijna afmaken. Toen hebben ze op mijn verzoek koekjes en thee gegeven.
Daarna wilde ze niet spelen totdat er genoeg mensen op de dansvloer zaten.
Nou toen had ik het helemaal gehad. Verwachten ze dat mensen op de dansvloer gaan staan zonder muziek ofzo...

Echt meiden......dat zijn echte vieze vrouwen. En als ze je eenmaal overgehaald hebben om hen te nemen voor je bruiloft dan kunnen ze op de dag zeld alles maken, want ze weten dat ze niet weggestuurd kunnen worden.

Dus AUB begin niet aan band nouzha !!!!




06-11-2008, 15:08

Citaat door Vittelwater:
Nou zo zat ik dus ook.
Het enige waar ik aan dacht was; ik hoop niet dat iemand van mijn familie ze straks afmaakt en dan zit ik zonder muziek op mijn bruiloft. Echt maar zoiets kan echt gewoon NIET!!

Vooral als je van te voren langs bent geweest en afspraken hebt gemaakt en je betaalt er ook nog eens veel voor!!!



zo kijk ik echt!!
Schrik er echt van

Hoe duur waren ze dan?

06-11-2008, 15:11


Ik heb Band van Nouzha al vaker meegemaakt bij familie en kenissen.
Ik herken jouw verhaal juist helemaal niet. Maar dit is bij iedereen anders natuurlijk.

Bij ons waren ze heel goed. Ze hebben vanaf het begin gespeeld tot het eind... 1 van hun heeft zelfs tussen de meiden op de vloer gestaan, gezongen en gedanst. Iedereen ging uit zn dak!

Wel moet ik erbij zeggen... ze verwachten wel dat ze zo nu en dan lghrama krijgen.. wij hadden iets van 100 euro gewissled in briefjes van 20.... Af en toe wat toestoppen en je krijgt ze niet meer stil!

Kortom; dansvloer bomvol en Nouzha ging helemaal uit haar dak! daarnaast hebben wij een jong publiek...

06-11-2008, 15:25
Dat is wel heel erg jammer.. echt balen! Typisch Marokkaanse trekjes... Bij elke klant een ander gezicht..
Ook raar dat ze zo deden en dat ze niet gefilmd wilden worden..

Ik heb ze zelf ook over 3 weken Inshallah...

Maar meid, Ghair Inshallah.. Tussen haar en Allah swt. Voor jou Lah Ikemmel Belghair en het belangrijkste is dat je gelukkig bent met je mannetje

06-11-2008, 15:26
Dit is bij mijn nichtje ook gebeurd toen ze trouwde. Ook bij band nouzha!
Dit kan inderdaad gewoon niet, vooral als je er 1600,- voor betaald. Dat is echt veel!

06-11-2008, 15:38
Hallo dametjes.....

Ik ken nouzha persoonlijk...

en moet eerlijk zeggen het ligt eraan voor wie ze moet spelen als ze je persoonlijk kent of via via dan is ze echt top

wat ik wel vaak zie als je een bruiloft met haar hebt en ze kent iemand uit de zaal persoonlijk dat ze alleen blijft zeggen fe gatar .....

en dan de hele avond lang.

heb haar paar x meegemaakt echt bij sommige d8 ik wat doe ik hier en bij sommige(die zei kent bruiloften) was het echt toppieee

jammer dat ze dat doet zoals iemand al zei ze verleent een dienst en daar bij moet ze bij iedereen het zelfde handelen

verder is ze echt een top vrouw.... daar niet van.....

maar gair insa allah en rabie ki khales iedereen doesss......

allahyekem 3likoem belgair insa allah

06-11-2008, 15:48
is er nog een andere vrouwenband buiten nouzha, dames?

06-11-2008, 16:51
Helemaal waar meid! Ze isb een hele goede vriending van mijn schoonzus, dus dat wordt de hele avond .. fe gatar.... hahah! Van mij mag ze.. als ze maar iedereen gek krijgt!


Citaat door chahinazz:
Hallo dametjes.....

Ik ken nouzha persoonlijk...

en moet eerlijk zeggen het ligt eraan voor wie ze moet spelen als ze je persoonlijk kent of via via dan is ze echt top

wat ik wel vaak zie als je een bruiloft met haar hebt en ze kent iemand uit de zaal persoonlijk dat ze alleen blijft zeggen fe gatar .....

en dan de hele avond lang.

heb haar paar x meegemaakt echt bij sommige d8 ik wat doe ik hier en bij sommige(die zei kent bruiloften) was het echt toppieee

jammer dat ze dat doet zoals iemand al zei ze verleent een dienst en daar bij moet ze bij iedereen het zelfde handelen

verder is ze echt een top vrouw.... daar niet van.....

maar gair insa allah en rabie ki khales iedereen doesss......

allahyekem 3likoem belgair insa allah