Bekijk volle/desktop versie : Welk boek lees jij op dit moment?



Pagina's : [1] 2 3 4

10-10-2008, 16:37
...

10-10-2008, 16:41


de geschiedenis van de liefde , van Nicole krauss.(echt de moeite)

10-10-2008, 16:57
spijt carry slee voor de 1000 ste x blijft goed

10-10-2008, 19:40

Citaat door yubaII:
de geschiedenis van de liefde , van Nicole krauss.(echt de moeite)


Geef er es een kleine beschrijving van als je wilt..

10-10-2008, 19:41



Citaat door miss_bouchie:
spijt carry slee voor de 1000 ste x blijft goed



Carry slee boeken, altijd leuk om te lezen.

10-10-2008, 20:18

Citaat door DjanatulFirdauS:
Geef er es een kleine beschrijving van als je wilt..



In feite omvat De geschiedenis van de liefde twee geschriften: de roman die voor je ligt en het boek dat het onderwerp is van die roman. Beide geschriften lopen nogal eens door elkaar heen en ze lijken meer op elkaar dan je in eerst instantie zou denken. Zo blijken beide boeken qua structuur nogal wat overeenkomsten te kennen. In beide 'wordt los omgesprongen met het besef van tijd en geschiedenis', zoals de moeder van Alma zegt over het door haar vertaalde De geschiedenis van de liefde. Door de ene roman ontstaat de andere en andersom.

http://www.8weekly.nl/index.php?art=2528

10-10-2008, 20:22
Op dit moment lees ik het boek:
De Steniging - Frank van der Linden

10-10-2008, 20:25
Ps: Ik hou van je.

10-10-2008, 20:28

Citaat door yubaII:
In feite omvat De geschiedenis van de liefde twee geschriften: de roman die voor je ligt en het boek dat het onderwerp is van die roman. Beide geschriften lopen nogal eens door elkaar heen en ze lijken meer op elkaar dan je in eerst instantie zou denken. Zo blijken beide boeken qua structuur nogal wat overeenkomsten te kennen. In beide 'wordt los omgesprongen met het besef van tijd en geschiedenis', zoals de moeder van Alma zegt over het door haar vertaalde De geschiedenis van de liefde. Door de ene roman ontstaat de andere en andersom.

http://www.8weekly.nl/index.php?art=2528


Lijkt me een goed boek.

10-10-2008, 20:28

Citaat door Lil_S:
Ps: Ik hou van je.


Kun je een kleine beschrijving geven ..

10-10-2008, 20:30

Citaat door Arabier-20:
Hallo, leden ik zoek per direct een kamer in omgeving Amsterdam. Alleen met MANNEN GRAAG!!! geen vrouwen AUB!!???

graag serieuse reactie's Alsteblief. want dit is een SPOED GEVAL

zou je toch een kamer hebben gevonden voor me. krijg jij een beloning van 75 euro


Ps: ben een man, deze account is van me zus

Salamoe alaikoem


Als je er een topic over opent wil ik em best voor je uppen hoor.

10-10-2008, 20:38

Citaat door Arabier-20:
ik heb al 7 topic's geopent hierover, niemand reageerd


Oh, ik ga ff je topic zoeken ga ik uppen

10-10-2008, 20:41


Schitterend ongeluk of sporen van ontwerp ? : over toeval en doelgerichtheid in de evolutie

Deze ben ik aan het lezen omdat ik nooit de hysterie rond de evolutieleer begrepen heb. En ik vind het wel een goed boek. Atheïsten zullen het boek een promotor van intelligent design noemen, en (conservatief) religieuzen zullen het eerder een zoveelste boek over de leugen van evolutie vinden. Objectiever kan je ze dus niet vinden

10-10-2008, 20:44

Citaat door sexykrulledelux:
Gijzeling.


Door wie geschreven?

10-10-2008, 20:45

Citaat door n00B:
Schitterend ongeluk of sporen van ontwerp ? : over toeval en doelgerichtheid in de evolutie

Deze ben ik aan het lezen omdat ik nooit de hysterie rond de evolutieleer begrepen heb. En ik vind het wel een goed boek. Atheïsten zullen het boek een promotor van intelligent design noemen, en (conservatief) religieuzen zullen het eerder een zoveelste boek over de leugen van evolutie vinden. Objectiever kan je ze dus niet vinden


Ik val onder die categorie Lijkt me een saai boek

Pagina's : [1] 2 3 4