Bekijk volle/desktop versie : ''Jullie zijn moslims, jullie moeten eruit''



Pagina's : [1] 2 3 4

10-10-2008, 15:15
De buren voelden zich zeer geïntimideerd en hebben besloten hun huis te verkopen.

De rechtbank in Leeuwarden heeft de 44-jarige Oeds B. uit Burum vrijdag een werkstraf van 80 uur opgelegd voor het lastigvallen en stalken van zijn Roemeense buren.

De man bedreigde zijn buren met teksten als "I kill you, you are terrorists" en "jullie zijn moslims, jullie moeten eruit". Ook maakte hij vecht- en snijbewegingen voor de ramen van het allochtone gezin. Daarnaast heeft hij de kinderen natgegooid en een pot pindakaas over de schutting geworpen, aldus Depers.nl.

De buren voelden zich zeer geïntimideerd en hebben na 2,5 jaar besloten hun huis te verkopen. De man zelf kan zich niet zoveel meer herinneren van de aantijgingen. Hij weet wel dat hij heel vervelend is geweest tegen de buren, maar zegt hij: "Zij waren ook heel vervelend."

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=11909

10-10-2008, 15:27


Westen = vrede

10-10-2008, 15:30
Het lijkt me volslagen duidelijk dat deze meneer behoorlijk in de war is en dringend professionele hulp nodig heeft.

10-10-2008, 15:41

Citaat door LaPoekel:
Het lijkt me volslagen duidelijk dat deze meneer behoorlijk in de war is en dringend professionele hulp nodig heeft.

die man weet dondersgoed wat ie aan t doen is
dat is namelijk de toon tegenwoordig,van autochtonen tegen allachtonen

10-10-2008, 15:44


wat een gezeik , als ze met elkaar niet overweg kunnen , moeten ze elkaar gewoon negeren ...en ieder met zijn leven voort gaan ... pff mensen zijn te wraakzuchtig en kunnen elkaar niet met rust laten...neen ze hebben liever al het gezeik er rond...triestige mensen ...

10-10-2008, 15:50

Citaat door Slaz:
Westen = vrede

Djeezes, mijn maag keert elke keer om als ik achterlijke bijdragen als deze lees die daar bovenop nog uitblinken in opperste domheid.
Dit soort mensen is nog steeds sterk in de minderheid hoor.

10-10-2008, 15:51

Citaat door underdog:
die man weet dondersgoed wat ie aan t doen is
dat is namelijk de toon tegenwoordig,van autochtonen tegen allachtonen


aansteller

10-10-2008, 15:51

Citaat door rijmaran:
Djeezes, mijn maag keert elke keer om als ik achterlijke bijdragen als deze lees die daar bovenop nog uitblinken in opperste domheid.
Dir soort mensen is nog steeds sterk in de minderheid hoor.


Niet op letten, zoeteke. Het is bijna weekend.

10-10-2008, 15:51

Citaat door LaPoekel:
Het lijkt me volslagen duidelijk dat deze meneer behoorlijk in de war is en dringend professionele hulp nodig heeft.

Dacht ik ook, als je een pot pindakaas over de schutting gooit ipv hem op te eten ben je zwaar van slag en zeker geen Nederlander.

10-10-2008, 15:58
Het valt me wel op dat als een niet-moslim iets doet, dat ie meteen als ziek en psychisch niet in orde wordt bestempeld.
Zou een moslim dit doen, dan zouden we LAND UIT, NOU IK STEM OP GEERT en zulke belachelijke comments krijgen.
Jammer dat tegenwoordig mensen niet als individu worden gezien, maar meteen in hokjes worden gestopt.

10-10-2008, 16:01
Normaal is het andersom.


Citaat:
"Zij waren ook heel vervelend."
Roemenen zijn dan ook de nieuwe Marokkanen. De ene na de andere plaag wordt op de hardwerkende Nederlander losgelaten door de fascistische politieke elite.

10-10-2008, 16:02
Een racistische hond is het..

10-10-2008, 16:04



Citaat door BlueAngel:
Een racistische hond is het..

Wat hebben sommige moslims toch met honden?
Je kan ook gewoon zeggen dat het een racist is, klinkt veel evenwichtiger dan dat ordinaire gebral over honden.

10-10-2008, 16:12

Citaat door rijmaran:
Wat hebben sommige moslims toch met honden?
Je kan ook gewoon zeggen dat het een racist is, klinkt veel evenwichtiger dan dat ordinaire gebral over honden.



wat een hond is het ook . ik ben bang voor honden

10-10-2008, 16:14

Citaat door rijmaran:
Wat hebben sommige moslims toch met honden?
Je kan ook gewoon zeggen dat het een racist is, klinkt veel evenwichtiger dan dat ordinaire gebral over honden.


Nee.. het is niet afkomstig van Moslims.. denk maar honden weer.. honden leven..

Krijg ik geef duimpje dat ik zo goed geintegreerd ben dat ik zelf jullie taal overneem..

Pagina's : [1] 2 3 4