Bekijk volle/desktop versie : Koffer met lijk gevonden in Amsterdam



Pagina's : [1] 2

10-10-2008, 15:18
AMSTERDAM - Medewerkers van de reinigingsdienst hebben donderdagmiddag in een sloot in Amsterdam een koffer gevonden met daarin het lichaam van een overleden man.

Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt. Zij gaat uit van een misdrijf.

Het is nog onduidelijk wie het slachtoffer is of hoe de man precies is omgekomen. Ook wilde de politie niets zeggen over de staat waarin het stoffelijk overschot zich bevond.

De koffer lag in een sloot langs de Lutkemeerweg in het stadsdeel Osdorp.

http://www.nu.nl/news/1782858/14/Koffer_met_lijk_gevonden_in_Amsterdam.html

10-10-2008, 15:21


Srry dat ik nu ga zeggen,dus je kan een mens tog smokkelen in een koffer?

10-10-2008, 15:22

Citaat door Doodgewoon__:
Srry dat ik nu ga zeggen,dus je kan een mens tog smokkelen in een koffer?


Als je hem eerst in stukken hakt..

10-10-2008, 15:26

Citaat door -Tamazight-:
Als je hem eerst in stukken hakt..

Oow nou dan heeft het geen zin.

10-10-2008, 15:27



Citaat door Doodgewoon__:
Oow nou dan heeft het geen zin.


Wie wou je in een koffer doen?

10-10-2008, 15:28
Westen = vrede

10-10-2008, 15:28

Citaat door -Tamazight-:
Wie wou je in een koffer doen?

Me schattige neefje uit Marokko.

10-10-2008, 15:31

Citaat door Doodgewoon__:

Me schattige neefje uit Marokko.


Als hij klein is past hij er wel in

10-10-2008, 15:58

Citaat door -Tamazight-:
AMSTERDAM - Medewerkers van de reinigingsdienst hebben donderdagmiddag in een sloot in Amsterdam een koffer gevonden met daarin het lichaam van een overleden man.

Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt. Zij gaat uit van een misdrijf.

Het is nog onduidelijk wie het slachtoffer is of hoe de man precies is omgekomen. Ook wilde de politie niets zeggen over de staat waarin het stoffelijk overschot zich bevond.

De koffer lag in een sloot langs de Lutkemeerweg in het stadsdeel Osdorp.

http://www.nu.nl/news/1782858/14/Koffer_met_lijk_gevonden_in_Amsterdam.html

Of de man moest in de koffer gestapt zijn en daarin zelfmoord gepleegd hebben natuurlijk.

10-10-2008, 15:59
Ik wacht geduldig de eerste reactie af die een link maakt naar Marokkanen die in bezit zijn van een koffer..

10-10-2008, 16:01

Citaat door BlueAngel:
Ik wacht geduldig de eerste reactie af die een link maakt naar Marokkanen die in bezit zijn van een koffer..

Laat het ons anders stellen, je hoopt er eigenlijk op.
Niet echt wijs dit soort uitspraken.

10-10-2008, 16:04

Citaat door rijmaran:
Laat het ons anders stellen, je hoopt er eigenlijk op.
Niet echt wijs dit soort uitspraken.


Waarom neem jij het woord "wijs" in de vingers.. .. waarom reageer jij als eerst.. omdat jij zo eentje bent die altijd maar dan ook altijd en altijd en altijd maar weer een link maakt naar Marokkane/Moslims.. ..


10-10-2008, 16:07



Citaat door BlueAngel:
Waarom neem jij het woord "wijs" in de vingers.. .. waarom reageer jij als eerst.. omdat jij zo eentje bent die altijd maar dan ook altijd en altijd en altijd maar weer een link maakt naar Marokkane/Moslims.. ..


Neen hoor, jij wil enkel weten wat je wil weten..meer niet.
Je zal mij nooit zulke domme bijdragen zien plaatsen waar ik op voorhand al aangeef wat te verwachten, dat klinkt zelfs als een verzoek aan alle dwazen op dit forum om jou gelijk te geven, meer niet.
Mooi weer trouwens....hier toch, bij jou ook?

10-10-2008, 16:12

Citaat door rijmaran:
Neen hoor, jij wil enkel weten wat je wil weten..meer niet.
Je zal mij nooit zulke domme bijdragen zien plaatsen waar ik op voorhand al aangeef wat te verwachten, dat klinkt zelfs als een verzoek aan alle dwazen op dit forum om jou gelijk te geven, meer niet.
Mooi weer trouwens....hier toch, bij jou ook?


Ik ben dan ook wat eerlijker in mijn reacties Rijm.. jij moet het hebben van je hypocriete reacties..
De dwazen op dit forum vermaken mij.. en jou trouwens ook.. dus waarom niet een verzoekje bij ze wegleggen..

Jawel.. de zon schijnt lekker.. maar het is wel koud.. moet zo ff langs de mediamarkt mijn foto's van afgelopen zomer ff ophalen.. toen ik nog bruin was..


10-10-2008, 16:15
Gruwelijk, rechtstreeks uit een mafia film.

Pagina's : [1] 2