Bekijk volle/desktop versie : Meiden die hun haar blonderen

Pagina's : [1] 2 3 4

13-02-2004, 09:49
hallo meiden,

Ik weet dat ik in een eerdere topic heb gezegd dat iedereen moet doen waar die zin in heeft en dat het niet aan ons is om te oordelen, maar het volgende moet me toch even van het hart.
Ik zie namelijk veel Marokkaanse meiden die hun haar hebben geblondeerd en dit vind ik heel jammer! Vooral omdat het blonde niet goed pakt en het er een beetje als een pieskleur uitziet. Dus meiden, niet doen, jullie natuurlijke zwarte lokken staan jullie het mooist.
En ik denk dat de peroxide op een gegeven moment ook je hersencellen aantast; zie Samira Abbos!

groet
Abdel

13-02-2004, 10:03

whahaha, ewa saffffeee!

Volgens mij tast het ook de hersens aan... maar goed...

Maar weet je wat nog erger is? Dan hebben ze het zo geblondeerd... (ziet er sowieso al niet uit) en dan na zo ongeveer 2 weken begint er al uitgroei te komen!

RANZIGGG!!!

13-02-2004, 10:04
nou bij mij ziet het er echt niet zo pieskleurig uit zoals jij dat hierboven noemt!

Ik heb hele mooie blonde lokken ik moet wel elke week naar de kapper maar dat heb ik er wel voor over.

Meiden vooral je haar blijven blonderen! Samira Abbos is mijn voorbeeld

13-02-2004, 10:06
ik heb het ook een tijdje gehad niet bruinblond ik vond het wel mooi maar nu heb ik het weer donker is veeeel beter

13-02-2004, 10:18

Ga voor al zo door damens het staat de donker harige netjes, het staat voor geen meter bij de jongens/mannen die het nu overnemen.

13-02-2004, 10:29

Citaat:
Origineel gepost door hafid1001
ewaaaaaaaaah safie..

niet overdrijven
Nee, het is niet overdrijven de mannen nemen het echt over, ze zijn zeer met zich zelf bezig wat bereft hun uitelijk. en als ze dan een geblonderde dame zien dan is ze gelijk een ............?

kijk eerst naar je zelf voordat je een mening geeft over een ander

13-02-2004, 10:37
ik heb van mezelf zwart haar ik heb het altijd geverd ik heb bijna alle kleuren van de regen boog in me haar gehad dus ook blonde lokken iedereen vond het altijd leuk staan maar nu hen ik het weer helemaal zwart geverfd al 2 maanden en ik zelf vind het helemaal te gek staan. maar ja iedereen moet zelf weten wat ie moet doen iedereen heeft ze eigen styl

13-02-2004, 10:43

Citaat:
Origineel gepost door warda_superstar
nou bij mij ziet het er echt niet zo pieskleurig uit zoals jij dat hierboven noemt!

Ik heb hele mooie blonde lokken ik moet wel elke week naar de kapper maar dat heb ik er wel voor over.

Meiden vooral je haar blijven blonderen! Samira Abbos is mijn voorbeeld
Fak, ik wou net iets heel slims zeggen, maar toen las ik je laatste zin.

Is nie aardig om een geestelijk gehandicapte voor gek te zetten.

13-02-2004, 11:27
mijn god als ik sommige topics bekijk dan denk ik waar zijn we mee bezig??
laat de mensen toch in hun eigen ideeen.
als ik mijn haar blond verf laat me dan( ik heb ze niet blond en ben blij met mooie donkerbruin haren)!!

wat boeit me dat !
doeg

13-02-2004, 11:31

Citaat:
Origineel gepost door soekran
mijn god als ik sommige topics bekijk dan denk ik waar zijn we mee bezig??
laat de mensen toch in hun eigen ideeen.
als ik mijn haar blond verf laat me dan( ik heb ze niet blond en ben blij met mooie donkerbruin haren)!!

wat boeit me dat !
doeg
Nou ja ergens doet het je wel wat, want anders zou je er niet tussen haakjes bij hebben gezet dat je je haren toch niet blond hebt geverfd!

13-02-2004, 11:31

Citaat:
Origineel gepost door hafid1001
ik ben een hele noormale mocro.

xxxx iedreen

er zijn 10% meer dames dan mannen op de wereld

en wat als een dame me geen andacht wil geven dan toch niet.

dan zoek ik andere slachtoffer

maar ik blijf nooit langer dan 3 min voor de spiegell
En terecht dat jij nooit langer dan 3 min voor de spiegel blijft staan.

maar laat een damen langer voor een spiegel staan om haar mooie te maken, misschien wel voor jouw?
en laat ze lekker zelf uitmaken of ze zich wil blonderen of niet.

want als er mannen langer voor de spiegel blijven staan kan het misschien zo zijn dat we 20% man/wijven er bij krijgen dus dan wordt het 30% meer damens waar van 20% man/wijf.

13-02-2004, 12:06
Hasj 2 mee eens mannen nemen het zelf ook over das pas vies, maar ja het zeker mooi staan bij iemand als je het gezicht ervoor hebt maar dan vindt ik donkerblond toch mooier vindt helblond ordinair maar das mijn mening maar. Bruin/zwart tha best!

14-02-2004, 13:31

als ik mijn haar blond verf zou mijn moeder
mij helemaal kaal scheren hahaha
maar ik vind blond haar zo weer zo niet mooi staan bij een marokaanse tenzij het van zichzelf is dan wel

14-02-2004, 14:07
Allah ie star. Ik ben trots op mijn Zwarte haren ...IK heb er één keer eens een bordeauxje (violetachtig) kleurtje in gedaan voor de glans. Maar dat was het.

Omdat ik zwarte haren heb, zag je het ni echt .

Maar nooit jamais never zal ik mijn haren blonderen zoals mijn nicht. Niemand heefr respect voor haar van de familie. Maar zij is dan ook een ander geval. .

Dus SweetRose en blond haar. NEVER.

14-02-2004, 14:15
Blond??? Kan et nog nepper?

Pagina's : [1] 2 3 4