Bekijk volle/desktop versie : heeft iemand van jullie dit weleens meegemaakt?



10-10-2008, 14:15
ik ben hamdulillah 13 weken zwanger. Maar gisteren had ik zoveel bloedverlies ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Heb de verloskunige gebeld en mocht komen om te kijken wat er aan de hand was. Aan de echo te zien ging alles goed maar ze weten niet waarom ik zo hevig heb gebloed. mijn vraag is nu heeft iemand van jullie dweleens meegemaakt of ken je iemand die het heeft meegemaakt alvast bedankt

10-10-2008, 14:18


up voor jou meid!!


Allah ie3awnek

10-10-2008, 14:22
t kan zoveel redenen hebben, wanneer je zwanger bent is het daar beneden erg gevoelig, bij gemeenschap bijv kan er een bloedvaatje springen, het kan ook nog van een innesteling zijn.
Zolang je geen hevige krampen hebt moet je je niet gek laten maken, khoun ghir inchallah meid!

10-10-2008, 14:28

Citaat door sanea22:
ik ben hamdulillah 13 weken zwanger. Maar gisteren had ik zoveel bloedverlies ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Heb de verloskunige gebeld en mocht komen om te kijken wat er aan de hand was. Aan de echo te zien ging alles goed maar ze weten niet waarom ik zo hevig heb gebloed. mijn vraag is nu heeft iemand van jullie dweleens meegemaakt of ken je iemand die het heeft meegemaakt alvast bedankt

alhamdoelilah is alles oke.
bij mij is dat ook gebreurt, 2 keer zelfs.
ik moets in het ziekenhuis en na een echo en hartfilmpje waar uit bleef dat alles goed was ben ik toch naar huis gegaan wat hun niet oke vonden.
ik had van als ALLAH het wil dat hij geboren word is het aan hem STW en niet aan de artsen.
ik was toen 6 maanden en was mijn vierde zwangerschap en had het nooit meegemaakt.
bleek dat hij op de baarmoeder lag en ze zeiden dat het een keizersnee wou worden.

toen ik 7 maanden was zat ik buiten en ineens voelde ik nattigheid en ging naar binnen en was ongeveer bijna 2 liter bloed dat ik verloor.
ben gelijk naar het ziekenhuis gegaan en moets blijven maar ben weer naar huis gegaan.

toen ik 36 weken was hebben ze een inwendige echo gedaan en alhamdoelilah hij was gedraaid en kon gelukkig normaal bevallen.

hij is nu 2 jaar.


inschallah gaat je zwangerschap voorspoedig goed.
maar doe het rustig aan.

10-10-2008, 14:29



Citaat door hollandia26:
t kan zoveel redenen hebben, wanneer je zwanger bent is het daar beneden erg gevoelig, bij gemeenschap bijv kan er een bloedvaatje springen, het kan ook nog van een innesteling zijn.
Zolang je geen hevige krampen hebt moet je je niet gek laten maken, khoun ghir inchallah meid!

je heb helemaal gelijk.

10-10-2008, 14:34
mischien wat het een allerlaatste eisprong?

maar alles is ook heel gevoelig daar.

ik had met 35 weken extreem zitten bloeden, na de gemeenschap. maar was alhamdulilah ook niks aan de hnd.

10-10-2008, 14:43
dank jullie wel dames voor jullie reacties. ik hoop dat alles goed komt incha allah