Bekijk volle/desktop versie : Mee eens of oneens?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

10-10-2008, 02:25
[Echte liefde bestaat wel, alleen het hart zal er aan onder gaan. Aan echte liefde ga je ten onder. Je bent te zwak om helder na te denken en doet spontaan dingen.

Dan heb ik het niet over die snelle crushes. Maar liefde op den duur. Je zult het geweldig vinden, het gevoel dat je ervaart. Maar tegelijker tijd doet het je pijn.

Echte liefde is de pijn voelen van een ander in je eigen hart. Is zijn blijheid en pijn voelen in je eigen lichaam en die steken voelen in je hart. Net alsof je hart verkrimpt]

Ben benieuwd. Wat vinden jullie?

10-10-2008, 02:27


eens

10-10-2008, 02:29

Citaat door sahbtie:
eens


Verklaar nader meid.

10-10-2008, 02:39

Citaat door Nachtpanter:
Verklaar nader meid.

hm ik weet niet, is moeilijk te beschrijven. zoveel liefde tussen twee personen je raakt in een bepaalde trance, iets hogers klinkt raar maar het voelt sterker als jou. Alsof je gevoelens een ander dimensie ervaren. En je voelt zoals jij beschrijft intense pijn, maar je wil op dat moment niets liever het is moeilijk uit te leggen.

10-10-2008, 02:41



Citaat door Nachtpanter:
[Echte liefde bestaat wel, alleen het hart zal er aan onder gaan. Aan echte liefde ga je ten onder. Je bent te zwak om helder na te denken en doet spontaan dingen.

Dan heb ik het niet over die snelle crushes. Maar liefde op den duur. Je zult het geweldig vinden, het gevoel dat je ervaart. Maar tegelijker tijd doet het je pijn.

Echte liefde is de pijn voelen van een ander in je eigen hart. Is zijn blijheid en pijn voelen in je eigen lichaam en die steken voelen in je hart. Net alsof je hart verkrimpt]
Ben benieuwd. Wat denken jullie?



Mee eens, als je echt van elkaar houd ga je kapot van binnen als je ziet dat je partner verdriet heeft, vooral omdat je 9 van de 10 keer machteloos staat en dat maakt het gevoel alleen maar erger. Je bent gelukkig als hij dat is, Je deelt het geluk met hem maar zeer zeker ook de pijn.

10-10-2008, 02:44

Citaat door sahbtie:
hm ik weet niet, is moeilijk te beschrijven. zoveel liefde tussen twee personen je raakt in een bepaalde trance, iets hogers klinkt raar maar het voelt sterker als jou. Alsof je gevoelens een ander dimensie ervaren. En je voelt zoals jij beschrijft intense pijn, maar je wil op dat moment niets liever het is moeilijk uit te leggen.


Klopt totaal. Net alsof je graag de pijn voelt, je voelt een intense pijn. Je hart verkrimpt, je bent aanwezig in een ander wereld. Je wilt niets ander dan de pijn.

Inderdaad, je hebt gelijk meid.

10-10-2008, 02:45

Citaat door D_Deluxe:
Mee eens, als je echt van elkaar houd ga je kapot van binnen als je ziet dat je partner verdriet heeft, vooral omdat je 9 van de 10 keer machteloos staat en dat maakt het gevoel alleen maar erger. Je bent gelukkig als hij dat is, Je deelt het geluk met hem maar zeer zeker ook de pijn.

En je hebt al pijn door het gevoel van liefde, laat staat nog als je ziet dat hij ongelukkig is. Je voelt je dan echt machteloos en je kunt er aan onder door gaan.

10-10-2008, 02:45

AANRADER






Beyoncé - If I Were A Boy

http://www.speedyshare.com/171407177.html

Beyoncé - Single Ladies(Put A Ring On It)

http://www.speedyshare.com/790743649.html

10-10-2008, 02:47

Citaat door Nachtpanter:
En je hebt al pijn door het gevoel van liefde, laat staat nog als je ziet dat hij ongelukkig is. Je voelt je dan echt machteloos en je kunt er aan onder door gaan.


Liefde kan soms pijn geven, maar door een simpele glimlach kan je ook heel gelukkig zijn.

10-10-2008, 02:47

Citaat door Nachtpanter:
[Echte liefde bestaat wel, alleen het hart zal er aan onder gaan. Aan echte liefde ga je ten onder. Je bent te zwak om helder na te denken en doet spontaan dingen.

Dan heb ik het niet over die snelle crushes. Maar liefde op den duur. Je zult het geweldig vinden, het gevoel dat je ervaart. Maar tegelijker tijd doet het je pijn.

Echte liefde is de pijn voelen van een ander in je eigen hart. Is zijn blijheid en pijn voelen in je eigen lichaam en die steken voelen in je hart. Net alsof je hart verkrimpt]

Ben benieuwd. Wat vinden jullie?



oneens

10-10-2008, 02:49

Citaat door amsoem:
oneens

Beargumenteer je oneens broeder.

10-10-2008, 02:49

Citaat door D_Deluxe:
Liefde kan soms pijn geven, maar door een simpele glimlach kan je ook heel gelukkig zijn.

Inderdaad. Een simpele glimlach, een gemeende, kan een persoon zo blij maken. Dat je die glimlach zelfs je hart doordringt.

10-10-2008, 02:50


Hey, kom op leden. Boycot mijn topics nou niet.

10-10-2008, 02:53

Citaat door amsoem:
oneens



wat is zoiezo liefde ?

10-10-2008, 02:53

Citaat door Nachtpanter:
En je hebt al pijn door het gevoel van liefde, laat staat nog als je ziet dat hij ongelukkig is. Je voelt je dan echt machteloos en je kunt er aan onder door gaan.

inderdaad, althans wij spraken nooit over hartzeer of iets, en ik had geen rede om ongelukkig te zijn maar de pijn is gewoon zo intens kan je beiden niet ontkennen het liefst stort je samen neer. Ik denk ook dat dat pure liefde is, er zijn wel mensen die het anders ervaren, maar dan zit het niet diep genoeg weet ik zeker. Ik had Oprah ooit horen zeggen ware liefde is wanneer de ander het pijnlijkste gevoel bij jou naar boven brengt.
dan voel je pas wat leven is damn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13