Bekijk volle/desktop versie : Moge Allah de mensen vervloeken die sihr plegen en hen laten leiden zoals geen ander



09-10-2008, 23:52

Citaat door Smurfen:
Moge Allah de mensen vervloeken die sihr plegen en hen laten lijden zoals geen ander ooit zal lijden.


Moge Allah hun lijden nooit opschorten, voor eeuwig en voor altijd.


Moge Allah de mensen die sihr laten doen bij iemand anders hun verenigen met de mensen die sihr plegen en hen te samen de grootste staf van Allah laten ondergaan, voor eeuwig en voor altijd.


Dagelijks worden dit soort praktijken nog uitgevoerd, ook in Nederland.


Ik vraag jullie gewoon extra goed op te letten, vertrouw niet zomaar iemand, weet dat er op deze wereld mensen zijn die niet het goede met je voor hebben wanneer je hen treft en zij iets gedaan willen krijgen wat jij tegenhoudt.


Ik vind het zo erg wat die mensen doen, je zou eens moeten weten wat de gevolgen zijn voor een persoon die sihr treft!


Moge Allah hun vernietigen



Misschien dat ik overkom als zeer wreed en haatdragend, ik ben alles behalve dan dat. Maar deze mensen die dit doen zijn erger dan de satan, deze mensen zijn zo erg.


Ik wil jullie alleen waarschuwen en ik zie het om me heen nu weer gebeuren bij een vriend waar ik vroeger heel veel mee omging. Niet normaal, dat mensen dat een ander kunnen aandoen.
.

10-10-2008, 00:07



Citaat door Smurfen:
Ja en ik ben er nu sinds een tijd helemaal van genezen en ben het vergeten maar soms als ik ermee geconfronteerd word doordat ik iets erover hoor of wat dan ook, dan denk ik aan die periode wat mij is overkomen. En ik ben zo blij dat ik er niets aan overgehouden heb en echt, het scheelde niets.

hamdl, ik ben blij voor je niemand verdient het!
je mag verder trouwens je verhaal altijd bij mij doen

10-10-2008, 00:14

Citaat door Smurfen:
Thanx, ik heb het gelukkig allemaal afgesloten en veel weet ik er ook niet van gelukkig dan alleen dat ik me ouders zeer zwaar ermee belast heb en ze veel verdriet heb gebracht maar achteraf zijn ze zo trots op mij en blij dat ik van ze af ben en dat het allemaal goed is gekomen


Ze wilden me kapot maken, de altijd vrolijke lieve behulpzame leuke spontane jonge man, nu ben ik nog beter dan eerst


Ik wil alleen tegen iedereen zeggen, let alsjeblieft goed op. Probeer controle te hebben over alles situaties waar je je in bevindt en onderhoud het gebed goed, dat zal je beschermen. Iets wat ik eerst totaal niet onderhield, hopelijk dat jullie dat wel doen

elhamdoelilah ik dacht dat je een vrouw was mijn excuses. Ik vind het maar raar hoe dat in stand komt en ik heb vaak gehoord dat als je het gebed goed onderhoud dat het je dan niet raakt, maar daar sta ik niet volledig achter. mijn volgende vraag luidt ook hoe kan je je volledig richten op je geloof als je bezeten bent of heel depri??
wordt dat dan nog van je verwacht en als je dat niet kunt klaren?