Bekijk volle/desktop versie : Muizenoorlog



Pagina's : [1] 2

09-10-2008, 22:12
salaam aleikoem dames

ik heb een bigggggggggg problem. ik heb namelijk een muis in mn huis die me helemaal gek maakt. hij verstopt zich de hele dag en in de avond komt hij om de half uur uit zn hol en rent hij een rondje door de woonkamer echt om gek van te horen

ik heb rattenkorrelgif gekocht maar hij gaat maar niet dood. de hele bak met gif is op en hij is er nog. muizenvallen werken ook niet.

ik had gister serieus oorlog met die muis ik was helemaal boos geworden. ik had alle sadarri van hun plek gehaald alle hoeken en gaten dicht gemaakt en probeerde ik em uit te lokken maar hij kwam maar niet te voorschijn

iemand een andere tip

09-10-2008, 22:16


Een plank met speciaal ongedierte lijm insmeren en onder je sederie leggen.
Dan plakt hij er vanzelf aan.

09-10-2008, 22:29

Citaat door NoHide:
Een plank met speciaal ongedierte lijm insmeren en onder je sederie leggen.
Dan plakt hij er vanzelf aan.



dit is een goed plan. weet je waar die lijm te koop is?

09-10-2008, 22:31

Citaat door Bruidje--2010:


Ik hou niet van knaagdieren...

Sterkte meid




thnx you

09-10-2008, 22:40


wajoow..

dit doet me denken aan marokko.. de hele familie achter een muis aan

09-10-2008, 22:43

Citaat door zina_leila:
dit is een goed plan. weet je waar die lijm te koop is?


geen idee. dat moet ik vragen voor je,

@ mama_lief, wuhaha bij ons in Marokko ook, het huile huis overkop voor 1 muis

09-10-2008, 22:45
OMG, ik zou gewoon niet durven te slapen joh!

09-10-2008, 22:58
graag noHide


ik hoorde hem gister in de nacht peipen terwijl ik in mn bed lag hhhh.. ik was bang dat hij in mn bed zou springen

09-10-2008, 23:04

Citaat door NoHide:
Een plank met speciaal ongedierte lijm insmeren en onder je sederie leggen.
Dan plakt hij er vanzelf aan.


weet je hoe zielig dat is voor die muis

wij hadden een tijdje geleden ook een muizenplaag, en toen hadden we stukjes karton met van die lijm door heel het huis geplaatst, en elke keer was het raak, die muizen bleven plakken aan da stuk karton, één keer heeft mijn moeder aan de staart van zo'n 'geplakte' muis getrokken, hij scheurde gewoon open

niet voor gevoelige dames allesinds


maar het helpt zeker, je gaat ze dan levend in de prullenbak gooien

09-10-2008, 23:05
oh bahhh, ik dacht dat je het bij van die doe het zelf zaken die lijm kon kopen en misschien ook bij een dierenwinkel.

09-10-2008, 23:08

Citaat door NoHide:
oh bahhh, ik dacht dat je het bij van die doe het zelf zaken die lijm kon kopen en misschien ook bij een dierenwinkel.



Ik denk niet dat je dat spul hier in NL kan kopen. Dan krijg je de dierenbescherming achter je aan.
Ik had gehoord dat je dat spul in Marokko kon kopen en dan illegaal hier naar toe nemen

09-10-2008, 23:09
mijn moeder deed t met de stofzuiger....\ze had m in een eer te pakken

09-10-2008, 23:09



Citaat door Bent_Bladuk:
weet je hoe zielig dat is voor die muis

wij hadden een tijdje geleden ook een muizenplaag, en toen hadden we stukjes karton met van die lijm door heel het huis geplaatst, en elke keer was het raak, die muizen bleven plakken aan da stuk karton, één keer heeft mijn moeder aan de staart van zo'n 'geplakte' muis getrokken, hij scheurde gewoon open

niet voor gevoelige dames allesinds


maar het helpt zeker, je gaat ze dan levend in de prullenbak gooien


Ja man is wel zielig, maar als je er vanaf wilt, en je hebt er echt maar 1.
Mijn schoonvader legde die planken in de keuken, maar walou....
Hij was het zat en legde ze onder de sedderie en was ze vergeten.
me schoonzus wilde iets pakken van onder de sedderie en toen gilde ze het hele huis bij elkaar eentje was al dood en eentje was nog aan het strijden voor zijn leven.

In Marokko hadden ze die muis met een hamer geslagen das ook zielig, muizen moeten gewoon buiten blijven, sowieso krijgen ze een harde dood als ze binnenkomen ik zou de kat van de buren lenen, das ook hard worden ze langzaam dood gemaakt.

09-10-2008, 23:11

Citaat door mom2:

Ik denk niet dat je dat spul hier in NL kan kopen. Dan krijg je de dierenbescherming achter je aan.
Ik had gehoord dat je dat spul in Marokko kon kopen en dan illegaal hier naar toe nemen


nee joh je haalt het gewoon hier in nl

09-10-2008, 23:18

Citaat door NoHide:
oh bahhh, ik dacht dat je het bij van die doe het zelf zaken die lijm kon kopen en misschien ook bij een dierenwinkel.



kan je gewoon hier ook kopen, ik weet niet waar mijn moeder hem heeft gekocht, ik dacht in een doe het zelf zaak

Pagina's : [1] 2