Bekijk volle/desktop versie : Lieve sweetest thang wens je inshaallah een KNALBRUILOFT



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

09-10-2008, 21:47
het is inshaallah bijna zover...en wil je bij deze al het beste toewensen!! Je bent een schat van een vriendin en een jonge vrouw met een warm hart voor anderen. De laatste maanden heb je het niet gemakkelijk gehad en via deze weg wil ik je een hart onder de riem steken en je laten weten dat ik je het allerbeste allermooiste toewens inshaAllah. Moge Allah swt al wat kwaad is van je weghouden en al wat goed is tot bij jou brengen, moge Hij je belonen met wlad salihien inshaallah en een huwelijksleven schenken waarin jij straalt van geluk inshaAllah, rebi hefdek hbiba en niet stressen alles komt goed want op de dag van je bruiloft zal jij ongetwijfeld als een prinsesje zijn, want dit ben je namelijk in het dagelijks leven al!! InshaAllah rebi hefdek oeynowrek!!! amien ye reb!!
een dikke zoen,Jasmina

09-10-2008, 21:56


Alf mabrouk, moge Allah jullie huwelijk zegenen!

09-10-2008, 23:26

Citaat door marokko_girl:
Alf mabrouk, moge Allah jullie huwelijk zegenen!


amien!

09-10-2008, 23:29
Amien op je du3a bloemeke

Moge Allah swt hun huwelijk zegenen Insha Allah..
Moge Allah swt hen veel geluk, liefde, gezondheid en Al imaane schenken Insha Allah..
Moge Allah swt hen gezonde en mooie kindjes schenken die opgroeien tot vrome moslims Insha Allah..

Amien yarabi Al3alamien..

09-10-2008, 23:36



Citaat door lela_alhoceima8:
Amien op je du3a bloemeke

Moge Allah swt hun huwelijk zegenen Insha Allah..
Moge Allah swt hen veel geluk, liefde, gezondheid en Al imaane schenken Insha Allah..
Moge Allah swt hen gezonde en mooie kindjes schenken die opgroeien tot vrome moslims Insha Allah..

Amien yarabi Al3alamien..


amien ye reb!!!

09-10-2008, 23:39
O wat lief van je bloemeke. en ook namens mij moge allah je huwelijk zegenen en de weg naar het geluk voor je openen.

09-10-2008, 23:41

Citaat door camera_nouaman:
O wat lief van je bloemeke. en ook namens mij moge allah je huwelijk zegenen en de weg naar het geluk voor je openen.



amien ye reb!!

09-10-2008, 23:44
Veeeeeeel geluk samen........................

09-10-2008, 23:45
veel geluk hbiba

09-10-2008, 23:53
ik wens je een heel mooi bruiloft toe, Allah y kemel bichair inschaAllah

10-10-2008, 00:19
awilieeee bloemeke, das echt kei en keiliefffffffffff

amien op al je du3at en ik wens jou inshaallah hetzelfde toe!!

en ook iedereen die reageerde, barakalahu fiekoem!!!


duizend maal amien en duizend maal dank!!

10-10-2008, 01:30

Citaat door Sweetest_thang:
awilieeee bloemeke, das echt kei en keiliefffffffffff

amien op al je du3at en ik wens jou inshaallah hetzelfde toe!!

en ook iedereen die reageerde, barakalahu fiekoem!!!


duizend maal amien en duizend maal dank!!



amien hbiba het is heel graag gedaan hoor !

10-10-2008, 01:36


lieve sweetest thang

ik wens je een gezegend huwlijk toe. Moge allah jou en je mannetje het gelukkigste koppeltje worden dat er bestaat.
Ik wens je heel vee sterkte geluk en sbar toe. Ik ken jeniet persoonlijk maar op dit forum (als ik je verhalen lees) lijk je me een warm mens die goed voor haar ouders is. (je vader allah ie rahmoe zal altijd bij je zijn in je hart en gedachte). Blijf sterk meid inshalah zul je stralen op je dag

10-10-2008, 02:04
Zo lief gezegd! Amien, allahie zjib tisir oej kemmel belgir.

Sweetest_thang, doe rustig aan en geniet van je mooie daagjes.
Alles komt goed insha Allah. En Amsterdam is een hele leuke stad om te wonen

10-10-2008, 10:18

Citaat door Beni_touzinia25:
lieve sweetest thang

ik wens je een gezegend huwlijk toe. Moge allah jou en je mannetje het gelukkigste koppeltje worden dat er bestaat.
Ik wens je heel vee sterkte geluk en sbar toe. Ik ken jeniet persoonlijk maar op dit forum (als ik je verhalen lees) lijk je me een warm mens die goed voor haar ouders is. (je vader allah ie rahmoe zal altijd bij je zijn in je hart en gedachte). Blijf sterk meid inshalah zul je stralen op je dag



amien, dit is echt een lieve reactie die me echt heeft geraakt

moge allah je belonen voor je mooie du3at!!

allah i rham waldiek

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10