Bekijk volle/desktop versie : Reis door Marokko met 4 meiden!



Pagina's : [1] 2 3 4

12-02-2004, 22:39
Reis door Marokko met 4 meiden!

rondreis door marokko met vriendinnen! (Bericht #)

Ik wil met een groep meiden door Marokko reizen in een periode van twee weken.

Het word waarschijnlijk de volgende Route:

Amsterdam Oujda Casablanca Marakesh Agadir Rabat Ifrane Fez Oujda Amsterdam.

Kunnen jullie mij dingen afraden of aanraden... Wat moet ik absoluut zien, wat mag ik niet missen, zijn er goede gidsen in de grote steden, kunnen we beter een hotel nemen of een apartementje huren.

Wat moeten we vooral niet doen en in welke steden is het af te raden om s avonds te wandelen.

Wat is de mooiste plek die jij ooit hebt gezien in een van die steden?


Kunnen jullie ons waarschuwen voor iets (wat weet ik nie )

Is de politie erg agressief tegen touristen etc etc...je mag hier alles kwijt.. Hartsikkke bedankt alvast

12-02-2004, 22:42


Mag ik zo vrij zijn om jou wat te vragen?....Ben jij Marokkaanse en zoja, ben jij "moslima"?....

12-02-2004, 22:44

Citaat:
Origineel gepost door Nawera
Mag ik zo vrij zijn om jou wat te vragen?....Ben jij Marokkaanse en zoja, ben jij "moslima"?....
Doet dat er wat aan toe dan?

12-02-2004, 22:57
Hartstikke bedankt voor jullie reacties, vooral Naoual20, Mag ik je vragen of je weleens naar agadir bent geweest? En zijn er monumenten die ik absoluut niet mag missen?

En beste ik beantwoord je vraag met een antwoord, waarom wil je dit weten??

12-02-2004, 23:02


Je moet echt Nador in, dat is de beste stad van Marokko

12-02-2004, 23:04
Gevaarlijk 4 vrouwen die door Marokko reizen. Ik zou het er niet op wagen.
De politie is wel aardig...vooral als je wat geld laat zien. Zoveel verdienen ze niet.

12-02-2004, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door CitriC
Doet dat er wat aan toe dan?
Ja omdat een moslimvrouw niet mag reizen zonder mahram ( vader, broer, man)....Maar het is duidelijk zij is geen moslimvrouw zij wilt gewoon een beetje lol met vriendinnen....

12-02-2004, 23:08
Hebben jullie tips hoe je met gierige verkopers moet omgaan en hoe gaat dat afdingen nou in zn werk ?

12-02-2004, 23:12

Citaat:
Origineel gepost door Nawera
Ja omdat een moslimvrouw niet mag reizen zonder mahram ( vader, broer, man)....Maar het is duidelijk zij is geen moslimvrouw zij wilt gewoon een beetje lol met vriendinnen....
Je moet een keer je ogen openen en dan zou je zo een opmerking niet eens maken, wat geeft jou het recht om te concluderen of ik nu wel of geen moslima ben. En ja, ik wil inderdaad lol maken met mn vriendinnen , heerlijk en ben je al jaloers? Ik wil mijn land zien en verkennen, JA MIJN LAND JA...

voorlopig ga ik niet trouwen dus met een man kan ik het niet doen. Oh ja, wil jij een Mahram oor me huren ogf kan dat bij jou mevrouw schijnheil.
Wat mij betreft kan je deze topic verlaten, je verziekt hem nu al met je rare opmerkingen.

12-02-2004, 23:14

Citaat:
Origineel gepost door Nawera
Ja omdat een moslimvrouw niet mag reizen zonder mahram ( vader, broer, man)....Maar het is duidelijk zij is geen moslimvrouw zij wilt gewoon een beetje lol met vriendinnen....
Ja.. maar zij vraagt om bezienswaardigheden, en wie ben jij om te beslissen wie wel of geen moslima is?
Volgens mij is dat ook verkeerd... maar ik ga nu niet roepen dat jij geen moslima bent.

12-02-2004, 23:15

Citaat:
Origineel gepost door ambition
Hebben jullie tips hoe je met gierige verkopers moet omgaan en hoe gaat dat afdingen nou in zn werk ?
Gewoon weglopen als de prijs te hoog is.. dan roeptie je vanzelf terug.

12-02-2004, 23:21
thanks citric, maar wat nou als hij/zij dat niet doet? Moet ik dan teruglopen en toegeven aan de prijs?

12-02-2004, 23:26



Citaat:
Origineel gepost door ambition
thanks citric, maar wat nou als hij/zij dat niet doet? Moet ik dan teruglopen en toegeven aan de prijs?
Ja dan zul je wel moeten he..

12-02-2004, 23:31
Ik zou niet toegeven. NOOIT!
Vuile sharmuta zou ik tegen diegene zeggen.

12-02-2004, 23:31

Citaat:
Origineel gepost door ambition
Je moet een keer je ogen openen en dan zou je zo een opmerking niet eens maken, wat geeft jou het recht om te concluderen of ik nu wel of geen moslima ben. En ja, ik wil inderdaad lol maken met mn vriendinnen , heerlijk en ben je al jaloers? Ik wil mijn land zien en verkennen, JA MIJN LAND JA...

voorlopig ga ik niet trouwen dus met een man kan ik het niet doen. Oh ja, wil jij een Mahram oor me huren ogf kan dat bij jou mevrouw schijnheil.
Wat mij betreft kan je deze topic verlaten, je verziekt hem nu al met je rare opmerkingen.
Waarom voel je je gelijk aangevallen? Wat ze zegt is gewoon waar, maar wat je doet met je leven is jouw zaak. Het is de plicht van elke moslim om het slechte te verbieden en tot het goede aan te zetten. maar nogmaals iedereen bepaalt wat ie met zijn leven doet. Ik denk dat je wel weet dat het in de islam niet is toegestaan, toch? Ze zegt alleen hoe de islam daarover denkt, that's all. Maar wat jij wil doen is jouw keus......

Nee, zij bepaald inderdaad niet of jij een moslima bent, maar je gedrag laat zien dat het kantje boord is.... Ik wil hier absoluut niets mee zeggen, ik bedoel uiteidelijk zijn we allemaal verantwoordelijk voor onze eigen daden, niemand zal elkaars verantwoordelijkheid dragen.

En oh ja, moslima's zijn nu oppeens scheinheilen....Wat een omgekeerde wereld is dit toch...

Pagina's : [1] 2 3 4