Bekijk volle/desktop versie : Help!



12-02-2004, 20:04
Lieve dames en heren, ik heb een dringende vraag aan jullie. Zoals jullie misschien al aan mijn nickname af hebben kunnen lezen ben ik een toekomstig bruidje, en nu heb ik een probleem.

Ik heb namelijk een ongave huid, het is niet zo dat ik een ernstige vorm van acne heb, maar het is toch wel duidelijk te zien en ik heb het altijd al storend gevonden, maar nu mijn bruiloft dichterbij komt wil ik er echt graag vanaf komen, ik weet alleen niet hoe...

Ik heb binnenkort een afspraak bij de huisarts, is er misschien iets wat jullie me aan kunnen raden, waar ik hem naar kan vragen, of misschien gewoon iets wat te koop is bij een drogisterij of apotheek?

Ik gebruik wel foundation, ik weet dat het niet goed is voor je huid en de porien verstopt, maar zonder kan ik gewoon niet de deur uit omdat ik het erg belangrijk vind hoe ik er uitzie, uiterlijk is het eerste wat mensen zien als je ze op straat tegenkomt en ik wil natuurlijk niet dat mijn verloofde te horen krijgt van zijn vrienden dat ie met een lelijke vrouw gaat trouwen, al ben ik volgens mijn verloofde de mooiste vrouw op aarde, maar goed liefde maakt blind hahaha.

Ik hoop snel iets van jullie te horen want het is erg belangrijk voor me, dus neem me alsjeblieft serieus, ik zal jullie ontzettend dankbaar zijn! Alvast heel erg bedankt en tot gauw.

12-02-2004, 20:28


Heej meid ik krijg daar ook puisten van van foundation dus gebruik ik het alleen op 'belangrijke' dagen
Maar ik kan je teatree oil aanraden , het is pure olie dus wel prijzig maar je doet er erg lang mee, je kunt het in een klein flesje kopen bij the bodyshop voor 10 euro ofzo en je stipt er smorgens en savonds je puistjes of onzuivere huid mee aan (een wattenschijfje met war druppeltjes en water voor grotere oppervlakten)
Het helpt echt met en paar dagen is het aanzienlijk minder of is het verdwenen. Misschien heb je er wat aan

kijk voor dit soort dingen eens op het forum van flair-online.nl daar staan echt ALLE mogelijke vragen over uiterlijkheden en gezondheid vast iets voor jou want je vraag staat er zeker bij plus allerlei ervaringen van anderen

12-02-2004, 20:40
Hartstikke bedankt voor je reactie meid, ik zal er zeker een kijkje nemen! En ook bedankt voor je tip wat betreft de teatree oil.

Ik had ook gehoord dat de pil ervoor zorgt dat de puistjes verdwijnen is er ook iemand die hier ervaring mee heeft?

12-02-2004, 22:47
Gefeliciteerd, met je verloving, komende bruiloft.

Ik heb wel een zeer ernstige vorm van acne, en heb er nu medicijnen voor via het ziekenhuis. Bij mij word het minder als ik mijn gezicht ga stomen met heet water.

Voor de rest gebruik ik een foundation van Cliniqe, omdat die creme olievrij is en niet vet. Het is wel duur maar voor mij persoonlijk vind ik deze producten beter.

Gebruik vooral geen chemische producten, ik heb er veel gehad via de huisarts, maar die hebben mijn acne weinig vermindert en mijn huid nog meer gevoelig/ geirriteerd gemaakt dan het al was.

Ik hoop dat je een goede oplossing zal vinden die bij je huidtype past, en veel geluk in de toekomst met je man.

13-02-2004, 08:26


Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk.
De pil heeft bij mij de acne verminderd maar kwam er ook een paar kilo van aan.

14-02-2004, 13:43
Heel erg bedankt voor jullie reacties meiden, als er meer mensen zijn die een paar goeie tips hebben voor wat ik kan kopen, dan hoop ik het snel te horen want ik wil er echt zo snel mogelijk van af...

14-02-2004, 14:05
Toch bedankt meid...

15-02-2004, 21:58
Niemand meer?