Bekijk volle/desktop versie : Morgen 09 oktober Landelijke Banenmarkt.



08-10-2008, 20:46
Salaam allemaal..

Voor iedereen die momenteel zonder baan zit, een WW uitkering heeft en dringend opzoek is naar werk, voor deze mensen is er morgen een Landelijke banenmarkt. Op (bijna) alle CWI vestigingen in heel het land wordt er een bananmarkt georganiseerd. Werkgevers en werkzoekenden staan hierbij centraal.

Ik zou zeggen, gewoon gaan en wie weet vind je je droombaan .

08-10-2008, 20:55


nou, er komen geen droomwerkgevers naar het CWI is mijn ervaring.

08-10-2008, 22:48

Citaat door Mievrouw_Batata:
Salaam allemaal..

Voor iedereen die momenteel zonder baan zit, een WW uitkering heeft en dringend opzoek is naar werk, voor deze mensen is er morgen een Landelijke banenmarkt. Op (bijna) alle CWI vestigingen in heel het land wordt er een bananmarkt georganiseerd. Werkgevers en werkzoekenden staan hierbij centraal.

Ik zou zeggen, gewoon gaan en wie weet vind je je droombaan .



hoezo bananmarkt? worden er in grote hoeveelheden goedkope bananen verkocht wella ?:P dan kom ik heel vroeg en al helemaal als jij er ook bent..

09-10-2008, 00:02

Citaat door malecow:
nou, er komen geen droomwerkgevers naar het CWI is mijn ervaring.


Geen droomwerkgevers, misschien wel die ene doormwerkgever voor jou


Citaat door rochdi1985:
hoezo bananmarkt? worden er in grote hoeveelheden goedkope bananen verkocht wella ?:P dan kom ik heel vroeg en al helemaal als jij er ook bent..


Ja zo kun je het wel stellen (van dat goedkope afgezien natuurlijk). Het begint pas om 14.00, dus zo vroeg hoef je niet uit bed.

Ik zal ook aanwezig zijn, maar er zijn zoveel vestigingen in NL dat je je rot zal zoeken, maar je zult mij toch niet vinden