Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk **vichy **



Pagina's : [1] 2 3

08-10-2008, 00:37
Halo dames
ik wil graag ,lijn van VICHY halen voor mijn dagelijks gezichtsverzorging
wat moet ik dan precies hebben ? , dat echt aleen voor me gezicht is
en heeft er iemand ervaring , en wat raden julie mij het wel te halen of niet ?, ik heb een gemengde huid , en heb last van T_zone ik wil er graag iets eraan doen ik was met een andere lijn bezig maar die hielp niet ,toen heeft me zo een vrindin vichy aan geraden , dusss wil het graag proberen hoop dat ik resultaat zie ; en hoop ook dat julie mijn helpen





Alvast bedankt
Maryame

08-10-2008, 03:09


gracias

08-10-2008, 09:54
Ik heb ook een gemende huid en neem die witte verpakking met roze vierkantjes.
Dit is speciaal voor de jonge gemengde huid en je t-zone als je dit opsmeert doet dan gaat mijn huid niet glimmen.
de gehele dag niet!
het kost wel wat duurder dan gewone gezichtscreme iets van €13 ofzo mara je doet er wel meer dan 2 maanden mee, en je hoeft er ook niet veel op te doen

08-10-2008, 11:29
Ik gebruik ook de producten van Vichy:

- Face wash
- Stick voor om je ogen (tegen vermoeide ogen)
- Dagcreme

08-10-2008, 11:43


ik gebruik de scrubgel
en reinigingsgeld van neoderm

08-10-2008, 12:49
Je kan ook een persoonlijke huidanalyse doen op vichy.com. En dan krijg je precies te lezen wat het beste bij je huid past. Echt handig!

08-10-2008, 13:10

Citaat door baberiana:
Ik heb ook een gemende huid en neem die witte verpakking met roze vierkantjes.
Dit is speciaal voor de jonge gemengde huid en je t-zone als je dit opsmeert doet dan gaat mijn huid niet glimmen.
de gehele dag niet!
het kost wel wat duurder dan gewone gezichtscreme iets van €13 ofzo mara je doet er wel meer dan 2 maanden mee, en je hoeft er ook niet veel op te doen

ik ben naar de apotheek gegaan , ik vroeg haar of die lijn wel te koop is hier in marokko (ik ben in marokko dames niet in NL , al sinds 3 jaar toen zei ze van ja en vroeg haar de prijs ze zei 600DH dat is 60 euro is tog goedkoop hier , nu wil ik die lijn halen tuurlijk en moet echt wat de namen er van zijn enzo schatje ,maar aleen voor je gezichtverzorging dan ,wil je de namen typen dan is het makelijker voor mij
en heb je ook dag creme en nacht creme ?
bedankt

08-10-2008, 13:17

Citaat door Timaatje_x:
Ik gebruik ook de producten van Vichy:

- Face wash
- Stick voor om je ogen (tegen vermoeide ogen)
- Dagcreme

dat stick voor om je ogen wat is dat
en gebruik je aleen dagcreme? en nacht creme , heb je dat niet ?
ben je er tevereden mee ?
bedankt gro bizouuuu

08-10-2008, 13:19

Citaat door Misz_larache:
Je kan ook een persoonlijke huidanalyse doen op vichy.com. En dan krijg je precies te lezen wat het beste bij je huid past. Echt handig!

ja heel handig joh ?
ik ga het zeker doen
bedankt bousa kbiraaaaaaaaaaaaa

08-10-2008, 13:29

Citaat door mimimery:
ja heel handig joh ?
ik ga het zeker doen
bedankt bousa kbiraaaaaaaaaaaaa



Graag getypt!

08-10-2008, 19:43

Citaat door Misz_larache:
Graag getypt!

ik heb een gemengde huid volgens die huidanalyse test
maar een vraag is vichy wel voor alle huidtypes?
en wat moet ik nu hebben van die lijn moet ik scrubgel ,dagcreme nachtcreme, reinegingsgel ,is dat genoeg ?

08-10-2008, 21:10

Citaat door mimimery:
ik heb een gemengde huid volgens die huidanalyse test
maar een vraag is vichy wel voor alle huidtypes?
en wat moet ik nu hebben van die lijn moet ik scrubgel ,dagcreme nachtcreme, reinegingsgel ,is dat genoeg ?



Ja vichy is voor alle huidtypes. En volgens mij staat er na die analyse ook wat je het beste kan halen voor je huid, dus als er scrubgel, nachtcreme, dagcreme, reinigingsgel van normaderm het beste bij je huid past dan lijkt het me ook verstandig om dat te kopen. Maar het is beter als je het even opbouwt. Dus begin eerst met de reinigingsgel en dagcreme voor een maandje en begin daarna dan ook met de scrubgel en nachtcreme. Zo ben ik ook begonnen =D

08-10-2008, 21:17



Citaat door Misz_larache:
Ja vichy is voor alle huidtypes. En volgens mij staat er na die analyse ook wat je het beste kan halen voor je huid, dus als er scrubgel, nachtcreme, dagcreme, reinigingsgel van normaderm het beste bij je huid past dan lijkt het me ook verstandig om dat te kopen. Maar het is beter als je het even opbouwt. Dus begin eerst met de reinigingsgel en dagcreme voor een maandje en begin daarna dan ook met de scrubgel en nachtcreme. Zo ben ik ook begonnen =D

neer er stond op gewoon als advies dat ik niet agresieffe producten moet gebruiken niet te vett en ook niet droog zeg maar



ben je er teverden mee?

08-10-2008, 21:20

Citaat door mimimery:
neer er stond op gewoon als advies dat ik niet agresieffe producten moet gebruiken niet te vett en ook niet droog zeg maar



ben je er teverden mee?



Heh, bij mij stond er precies geschreven wat ik moest halen met een foto erbij en informatie over het product dat ze mij hebben geadviseerd. Mss heb je het over het hoofd gezien, dus kijk even goed!

En of ik er tevreden over ben? Ja zeker, mijn gezicht ziet er echt veel beter uit..

xx

08-10-2008, 21:41

Citaat door Misz_larache:
Heh, bij mij stond er precies geschreven wat ik moest halen met een foto erbij en informatie over het product dat ze mij hebben geadviseerd. Mss heb je het over het hoofd gezien, dus kijk even goed!

En of ik er tevreden over ben? Ja zeker, mijn gezicht ziet er echt veel beter uit..

xx

ik ga nog een kijkje nemen
bedankt 7biba

Pagina's : [1] 2 3