Bekijk volle/desktop versie : De oudste dochter.



Pagina's : [1] 2 3

07-10-2008, 20:05
Wie van de dames zijn ook de oudste van alle zusjes en broertjes?

Hoe ervaar jullie het? Denken jullie nooit van ''hé had ik maar een oudere zus''?





07-10-2008, 20:07



Citaat door IslamiaWoman:
Wie van de dames zijn ook de oudste van alle zusjes en broertjes?

Hoe ervaar jullie het? Denken jullie nooit van ''hé had ik maar een oudere zus''?






Hey hey, ik ben ook thuis de jongste. Maar heb het nooit erg gevonden.

07-10-2008, 20:08

Citaat door IslamiaWoman:
Wie van de dames zijn ook de oudste van alle zusjes en broertjes?

Hoe ervaar jullie het? Denken jullie nooit van ''hé had ik maar een oudere zus''?





ook de oudste zus ,heb alleen een broertje.wou ook altijd een oudere zus om lekker mee te praten of kleding te lenen

07-10-2008, 20:09
Ik kom zelf uit een gezin die bestaat uit ouders,ik,broertje en twee zusjes. De ene kant...ik vind het leuk dat ik de zus van 3 schatjes mag zijn. Ze mogen mij altijd storen en ik ga altijd voor ze klaar. Andere kant....soms snak ik naar een oudere zus waarmee ik uren kan kletsen voor het slapen gaan,lol maken,persoonlijke dingen uiten. Lijkt me echt geweldig om een ouder iemand te hebben die je begrijpt en altijd voor je klaar staat. Maar koulsie bel mekteb....Ik heb hamdoelilah zat vriendinnen en een schat van een moeder waarmee ik alles kan delen. Maar toch...ik zou zo graag een oudere zus willen.

07-10-2008, 20:10



Citaat door miss_anissa86:
Hey hey, ik ben ook thuis de jongste. Maar heb het nooit erg gevonden.

Neen lief,ik had het over de ''oudste'' en niet de jongste


Maar je bent welkom om te reageren


Hoe bevalt het om de jongste zijn?
Lucky you!

07-10-2008, 20:11

Citaat door IslamiaWoman:
Ik kom zelf uit een gezin die bestaat uit ouders,ik,broertje en twee zusjes. De ene kant...ik vind het leuk dat ik de zus van 3 schatjes mag zijn. Ze mogen mij altijd storen en ik ga altijd voor ze klaar. Andere kant....soms snak ik naar een oudere zus waarmee ik uren kan kletsen voor het slapen gaan,lol maken,persoonlijke dingen uiten. Lijkt me echt geweldig om een ouder iemand te hebben die je begrijpt en altijd voor je klaar staat. Maar koulsie bel mekteb....Ik heb hamdoelilah zat vriendinnen en een schat van een moeder waarmee ik alles kan delen. Maar toch...ik zou zo graag een oudere zus willen.


En nu kan jij die oudere zus zijn voor je zusjes die altijd hebt willen hebben

07-10-2008, 20:12

Citaat door nassima 81:
ook de oudste zus ,heb alleen een broertje.wou ook altijd een oudere zus om lekker mee te praten of kleding te lenen

I know what you mean. Ik had 2,5 jaar geleden ook enkel een broertje en ik vond dat echt zoooooooo saai. Gelukkig kreeg ik in 2005 twee zusjes erbij. Nu is het lekker druk en gezellig thuis.

07-10-2008, 20:12

Citaat door IslamiaWoman:
Neen lief,ik had het over de ''oudste'' en niet de jongste


Maar je bent welkom om te reageren


Hoe bevalt het om de jongste zijn?
Lucky you!


hahahaha oeps, wat stom. ik ben de oudste hahaha. ik typ dingen waar ik geen benul van heb

07-10-2008, 20:13

Citaat door miss_anissa86:
hahahaha oeps, wat stom. ik ben de oudste hahaha. ik typ dingen waar ik geen benul van heb

Geeft niet. Foutjes kunnen gebeuren.

07-10-2008, 20:13
Ik ben de middelste. Heb 2 zussen ouder dan ik (tweeling) en 2 zusjes jonger dan ik. Het enige dat ik heel erg mis in mijn leven is een broer. Ik zou zo graag een broer willen. Het voelt voor mij echt een gemis. Een broer bij wie ik terecht kan met problemen, die mij beschermt als het nodig is.

Jammer, maar het was het lot van Allah dat mijn ouders geen zoon hebben.

07-10-2008, 20:15

Citaat door een_Rotterdamse:
Ik ben de middelste. Heb 2 zussen ouder dan ik (tweeling) en 2 zusjes jonger dan ik. Het enige dat ik heel erg mis in mijn leven is een broer. Ik zou zo graag een broer willen. Het voelt voor mij echt een gemis. Een broer bij wie ik terecht kan met problemen, die mij beschermt als het nodig is.

Jammer, maar het was het lot van Allah dat mijn ouders geen zoon hebben.


07-10-2008, 20:17

Citaat door IslamiaWoman:
I know what you mean. Ik had 2,5 jaar geleden ook enkel een broertje en ik vond dat echt zoooooooo saai. Gelukkig kreeg ik in 2005 twee zusjes erbij. Nu is het lekker druk en gezellig thuis.

broertjes zijn saai

07-10-2008, 20:18



Citaat door nassima 81:
broertjes zijn saai

Klopt.

Mijn broertje is net een puber geworden en hij maakt me soms echt para. We maken vaak ruzies om de gekste dingen en hij wilt altijd zijn zin krijgen.

07-10-2008, 20:20

Citaat door IslamiaWoman:
Klopt.

Mijn broertje is net een puber geworden en hij maakt me soms echt para. We maken vaak ruzies om de gekste dingen en hij wilt altijd zijn zin krijgen.

zo een heb ik er ook bij mijn ouders thuis,ookal ben ik al een tijd het huis uit.nog steeds hebben we ruzie

07-10-2008, 20:20

Citaat door een_Rotterdamse:
Ik ben de middelste. Heb 2 zussen ouder dan ik (tweeling) en 2 zusjes jonger dan ik. Het enige dat ik heel erg mis in mijn leven is een broer. Ik zou zo graag een broer willen. Het voelt voor mij echt een gemis. Een broer bij wie ik terecht kan met problemen, die mij beschermt als het nodig is.

Jammer, maar het was het lot van Allah dat mijn ouders geen zoon hebben.



Dat gevoel mis ook. Verder IM, ik denk dat je een jonge mama hebt waar je echt mee goed kan omgaan, lachen en veel mee kan delen. Het is altijd leuk om te zien dat sommigen zelfs zussen lijken ipv moeder/dochter.

Pagina's : [1] 2 3