Bekijk volle/desktop versie : Zijn er nog meisjes......



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-10-2008, 19:57
Zijn er nog meisjes die nog nooit een relatie hebben gehad?

07-10-2008, 19:59


ik
sweet waarom jij niet

07-10-2008, 19:59
ikkuh ook!!

07-10-2008, 19:59
Genoeg dames die geen relatie hebbe gehad maar jah jongens geloven dat so snel niet meer

07-10-2008, 20:01


Ze bestaan hoor zeker.. En dan heb ik het niet alleen over mezelf.. Ken verschillende meisjes die nooit een vriend hebben gehad. Maar zoals hierboven al wordt gezegd, jongens geloven het gwn niet zo snel ..

07-10-2008, 20:02
de vraag zou eigenlijk zo moeten zijn::,,,

Welke Marokkaanse jongen heeft nog geen relatie gehad?????

07-10-2008, 20:02

Citaat door Gwn_raar:
Zijn er nog meisjes die nog nooit een relatie hebben gehad?

ike

ben der trots///

07-10-2008, 20:05

Citaat door sweet__:
die doet em




07-10-2008, 20:05

Citaat door sweet__:
omdat ik het zelf niet wil ik heb de liefde van me me ouders van me familie van me vrienden daar heb ik het genoege mee.
het mag niet van de islam ik wil gewoon meteen trouwen ik wil niet dat er met mee eenn spelletje wordt gespeelt kijk verlieft kan je worden maar je gaar er niet verder op in. be3da ik weet waar me grenzen liggen.
ik heb broers die niet letten op mij omdat ze mij vertrouwen hamdoulilah ik heb ouders die mij ook vertrouwen hamdoulilah waarom zou ik die vertrouwen afnemen voor een jonge ik vind de vertrouwen van me ouders veel belangrijker dan liefde voor een jongen.


daarom waarom jij?




Jongens..... tja wat moet ik over jongens zeggen.

Ik weet niet een of ander manier geloof ik niet in liefde

i just don't that love excist...

En zoals jij zij je ouder vertrouwen jou de mijne mij ook en dat wil ik niet kapot maken

07-10-2008, 20:07
Ik heb Elhamdoullilah nog nooit een relatie gehad.
En de zusters die hier nooit aan een relatie hebben gedaan mogen trots op hen zelf zijn!

07-10-2008, 20:08
IK en dat wil ik zo houden ook, huwelijk is enige relatie voor mij

Misschien moeilijk te geloven maar er zijn best veel meisjes die niet hebben gehad, dat jongens het nou nie geloven omdat zij er nou zoveel hebben gehad...


Dus zoals hierboven al is gezegd, welke jongen heeft er nou geen relatie gehad??

07-10-2008, 20:10
[QUOTE=sweet__;54888438]omdat ik het zelf niet wil ik heb de liefde van me me ouders van me familie van me vrienden daar heb ik het genoege mee.
het mag niet van de islam ik wil gewoon meteen trouwen ik wil niet dat er met mee eenn spelletje wordt gespeelt kijk verlieft kan je worden maar je gaar er niet verder op in. be3da ik weet waar me grenzen liggen.
ik heb broers die niet letten op mij omdat ze mij vertrouwen hamdoulilah ik heb ouders die mij ook vertrouwen hamdoulilah waarom zou ik die vertrouwen afnemen voor een jonge ik vind de vertrouwen van me ouders veel belangrijker dan liefde voor een jongen.


helemaal met je eens
zo denk ik er ook over

07-10-2008, 20:11



Citaat door Miss^Tanger:
hahaha geeen eeen !!!



Jaaah idd

07-10-2008, 20:14
Nog nooit ,

, kapot veel jongens geloven het niet , maar dat is hun probleem.

07-10-2008, 20:14

Citaat door sweet__:
op een of ander manier gellof ik wel in liefde...

daarom je vertrouwen van je ouders van iedereen eigenlijk kapot maken voor niets. Zo zie ik het een jongen speelt alleen met je en als hij klaar is is de volgende aan de beurt. ik doe niet mee met hun streken




Ben helemaal met je mee eens,,, wij zijn geen meiden die makkelijk hun kontjes geven

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7