Bekijk volle/desktop versie : winningelevenblog.com heeft PES2009 binnen hele versie...



Pagina's : [1] 2

07-10-2008, 18:09
Hier de foto:


Ze gaan deze hele week spelen en testen. Ze zullen alle antwoorden gaan geven op allerlei vragen. Ook zullen ze hun eindoordeel gaan geven. Maar het mooiste komt nu DE OPTION FILE. Ze gaan een dag voor dat het spel komt de option file uitbrengen met alles correct. Dus spaanse liga alle shirtjes en logo's correct. Ze gaan de bundes liga erbij zetten die in PES2009 helemaal er niet in zit. Ze gaan de Engelse league ook alles correct zetten met shirtjes en logo's. Houd de site in de gaten want ze gaan veel video's en plaatjes neerzetten.

Dus op de dag dat wij PES2009 binnen hebben kunnen we deze option file direct downloaden en op de PS3 zetten. PC en xbox360 versie moeten wachten die komt later. PS3 versie is dit jaar de beste versie. Qua besturing is PES2009 het beste van alle drie de versies. Wordt genieten volgende week donderdag

07-10-2008, 18:36


Vanaf volgende week donderdag en hele herfstvakantie behalve weekenden waar ik zelf moet voetballen en voetbal kijken elke dag PES2009 en FIFA09 playe.

08-10-2008, 21:53
Nieuwe video's zijn vrijgegeven kijk deze wedstrijden. Kijk die stadion en kijk de hoe de schaduwen erbij zitten echt prachtig.
Wedstrijd is tussen Holland en Brazilië. Tempo ligt lekker en luister eens naar het publiek ze juichen voor holland. Je kan geluid voor publiek ook zelf erin zetten dit x. Dus bij liverpool you never walk alone bijv. Bij barca de wel bekende liedje.

Hier de video met Italiaanse commentator:



Hier Engeland - Brazilie


08-10-2008, 21:56
k haat dat die mensen die zulke filmpjes maken, echte fucking amateurs zijn die niet kunnen spelen

maar dit spel ziet er prachtig uit, beste voetbalspel ooit gemaakt

08-10-2008, 22:06



Citaat door Clashh:
k haat dat die mensen die zulke filmpjes maken, echte fucking amateurs zijn die niet kunnen spelen

maar dit spel ziet er prachtig uit, beste voetbalspel ooit gemaakt

Ja wollahila, waarom laten ze ons niet gewoon spelen..

08-10-2008, 22:27

Citaat door gmail:
Ja wollahila, waarom laten ze ons niet gewoon spelen..


Hahah of niet stelletje amateurs. Ik heb al een paar potjes tegen me broertje gespeeld je merkt gewoon dat het lastiger is geworden om van elkaar te winnen en veel goeie kansen te maken. Je moet nu best wel goeie opbouw zette om bij het doel te komen. Maar speler als messi kan je altijd drie man wel voorbij komen als je goed timed heerlijk en zoals het moet

KAN NIET WACHTEN OP WOENSDAG!!!

08-10-2008, 22:30
k vind het wel verrot dat ze niet up to date zijn, berbatov is niet bij united nog

die patch moet snel komen dan ..

08-10-2008, 22:33

Citaat door Clashh:
k vind het wel verrot dat ze niet up to date zijn, berbatov is niet bij united nog

die patch moet snel komen dan ..


Ze zijn er mee bezig man. Dinsdag is de option file er Ze zijn nu de bundes liga correct aan het zetten. Heb je die video gezien waar ze de kicksen tonen allatieff die van CR7 en Ronaldinho zijn nieuwe zitten erin en ze zijn mooi gemaakt in het spel

08-10-2008, 22:35
ja die optionfile van winningelevenblog toch? moet je daar niet voor betalen?

08-10-2008, 22:35

Citaat door Clashh:
ja die optionfile van winningelevenblog toch? moet je daar niet voor betalen?


Nope geheel gratis. Ze maken het voor iedereen beschikbaar die de PS3 versie heeft.

08-10-2008, 22:37

Citaat door Barca4Ever10:
Nope geheel gratis. Ze maken het voor iedereen beschikbaar die de PS3 versie heeft.

kifesh ik heb geen ps3 hoor

08-10-2008, 22:38

Citaat door gmail:
kifesh ik heb geen ps3 hoor


Ze maken die option file alleen voor de PS3 man. PC en xbox360 zal je toch ergens anders moeten halen. Op de dag van release hebben de PS3 mense in iedergeval alle logo's en shirtjes en transfers compleet.

08-10-2008, 22:39


is Atletico trouwens gelicenseerd?

08-10-2008, 22:44

Citaat door Clashh:
is Atletico trouwens gelicenseerd?


Nee man. Ik zat laatst die foto's te kijken van La Liga die koppen zeg maar. En atletico had geen officiele kits. Maar die wordt nu ook correct gezet

08-10-2008, 22:46
die zijn daar toch wel altijd goed, en Aguero is vast beter dan vorig jaar

Pagina's : [1] 2