Bekijk volle/desktop versie : Hoe heb jij verteld dat er iemand jouw hand wou vragen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

07-10-2008, 14:49
Vertel hier jullie tips en jullie verhalen

07-10-2008, 15:37


Dit gaat een hele leuke topic worden

07-10-2008, 15:45
hier wil ik niets van missen..

07-10-2008, 15:54
Een keer aan mijn moeder verteld en een keer mijn zusje op m'n pa afgestuurd.

07-10-2008, 16:01



Citaat door metalsia4you2:
Een keer aan mijn moeder verteld en een keer mijn zusje op m'n pa afgestuurd.


Ik snap niet, dat dat zo makkelijk kan gaan.

07-10-2008, 16:04
Ik heb mijn moeder verteld dat iemand die ik ken mijn hand wil komen vragen.
Zo heeft mijn moeder dat tegen mijn vader gezegd.
Tegenwoordig is het niet meer zo moeilijk.
Als ik naar de jaren kijk toen mijn zus ging trouwen was het anders.
Allemaal zo stiekem haha

07-10-2008, 16:10

Citaat door Nadoriaanse_:
Ik snap niet, dat dat zo makkelijk kan gaan.



Het klinkt makkelijker dan het was . Vooral toen ik mijn zusje op mijn vader afstuurde. Hij zag die hele vent niet zitten

07-10-2008, 16:12
ik heb het tegen mijn moeder verteld, aangezien zij iedere keer ging zeuren wanneer ik ging trouwen..Dus heb ik haar blij gemaakt. Toen vertelde zij het aan mijn vader. En vervolgens ging mijn vader een beetje moeilijk doen. Hij zei die mensen uit die streek zijn streng en dat houd jij niet vol. Maar ik ging het er gewoon door heen drukken. Nou de dag dat ze mijn hand kwamen vragen, vond iedereen het leuk en het was geslaagd.

Toen mijn moeder het aan mijn vader heeft verteld, heeft hij drie dagen niet geslapen, omdat hij het moeilijk vond dat er een dochter zou trouwen.

07-10-2008, 16:13

Citaat door metalsia4you2:
Het klinkt makkelijker dan het was . Vooral toen ik mijn zusje op mijn vader afstuurde. Hij zag die hele vent niet zitten


Haha toen ik het aan mijn ma vertelde zag ze het ook niet zitten. Omdat hij een riffie is en ze3ma streng zou zijn maar na een paar gesprekken te hebben gevoerd is het wel goed gekomen hmdl.

07-10-2008, 16:13
Hahahaha,

Ik vertelde het me moeder 12 uur in de nacht wist niet hoe ik moest beginnen hihihihi

ik sjow mama wat ben je aan het doen me ma echt zo van wat wil je van me ihihhihi toen zei ik van jah uhhh laat maar wou ik weg lopen toen dacht ik nee het moet nu echt toen zei ik van jah,er gaat iemand bellen en dat is de moeder van een jongen die mijn hand wilt vragen hihihihihi

kon wel de grond inzakken terwijl ik een top mamie heb en altijd alles vertel

toen ging me ma me uitlachen om de manier hoe ik dat overbracht ahahahah

07-10-2008, 16:20

Citaat door Larachiaaa:
Haha toen ik het aan mijn ma vertelde zag ze het ook niet zitten. Omdat hij een riffie is en ze3ma streng zou zijn maar na een paar gesprekken te hebben gevoerd is het wel goed gekomen hmdl.



Alhamdoeilillah is het nog goed gekomen bij jou.

Mijn vader had trouwens wel gelijk over de vent....het is uiteindelijk ook niets geworden.

07-10-2008, 16:22

Citaat door metalsia4you2:
Het klinkt makkelijker dan het was . Vooral toen ik mijn zusje op mijn vader afstuurde. Hij zag die hele vent niet zitten


Je moet blij zijn, dat je zusje het nog wel durfde.
Ik zou zoiets nooit voor mijn zus(je) doen. (als ik die zou hebben.)

07-10-2008, 16:32


haha echt leuk om te lezen upppppppppp

07-10-2008, 16:41

Citaat door BiT_cHi_001:
haha echt leuk om te lezen upppppppppp



hoe heb jij het vertelt dan? hihiih

07-10-2008, 16:54
ik ben gisteren gevraagd en durf niet te zeggen dat hij vrijdag komt hoe moet ik dat doen maar ik ben zo geschrokken dat ik geen eens weet of hij echt komt of niet het lijkt net of ik het hebt gedroomtik trilde toen hij dat aan mij vroeg hahahaha
maar ik spreek hem inshallah strax dan vraag ik voor zekerheid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13