Bekijk volle/desktop versie : wil een paar dagen naar Marrakech ...



Pagina's : [1] 2

07-10-2008, 14:46
salaam dames,

kan iemand me wat info geven of ervaringen delen???

zou graag voor een paar dagen naar marrakesh gaan. Is het de moeite om voor 4dagen te gaan of beter iets van 7 dagen nemen. En watkan ik zoal daar doen. Iemand tips voor hotels en leuke evenementen daar?

07-10-2008, 14:50


waaauw lijkt mij ook leuk voor een paar dagen in december...kdenk dat ik mijn man ga verrassen

07-10-2008, 14:55
Heerlijk, er ff tussenuit gaan, ben zelf nooit naar Marrakech geweest maar ik zou het gelijk goed doen en voor zeven dagen gaan.

07-10-2008, 15:00
sallaaaam
ik ga over een week en zal je uitgebreid verslagje brengen
heb er echt zin in....heeeeeeeeeeeerlijk

07-10-2008, 15:01



Citaat door googa:
sallaaaam
ik ga over een week en zal je uitgebreid verslagje brengen
heb er echt zin in....heeeeeeeeeeeerlijk



via welke maatschappij heb je geboekt? en hoe duur was het en welk hotel

jellah zid vertel!


ps wil graag mijn man verrassen voor zijn verjaardag!

07-10-2008, 15:02

Citaat door tangia19:
waaauw lijkt mij ook leuk voor een paar dagen in december...kdenk dat ik mijn man ga verrassen



moet je zeker doen!!! maar wat ga je met de kids doen?

07-10-2008, 15:37
ik zou voor de 7 dagen gaan. Marakkech is heel leuk en groot je kan daar veel dingen doen. En koop niet te snel daarso vaak vindt je het verderop nog veel goedkoper.

Voor de hotels je hebt daar genoeg keuzes ligt er zelf aan waar wil jij zijn. Op het beroemde plein heb je er genoeg of wil je net buiten het centrum ligt echt net aan waar jij wilt zijn.

Het eten is daar heerlijk (beroemde plein) en het is daar heeeeeeeeeel warm.

07-10-2008, 15:56
Als je in marakech bent, moet je absoluut naar Chezali gaan, net buiten de stad een enorm spektakel.

Het is circus, theatre, en restaurant ineen, was geweldig! 4 dagen is voor marakech absoluut genoeg hoor!!!

07-10-2008, 16:10

Citaat door Lady_Yas:
salaam dames,

kan iemand me wat info geven of ervaringen delen???

zou graag voor een paar dagen naar marrakesh gaan. Is het de moeite om voor 4dagen te gaan of beter iets van 7 dagen nemen. En watkan ik zoal daar doen. Iemand tips voor hotels en leuke evenementen daar?



Mijn god, wat heb jij een lief kindje zeg, allah i galih lik

07-10-2008, 16:10

Citaat door tangia19:
waaauw lijkt mij ook leuk voor een paar dagen in december...kdenk dat ik mijn man ga verrassen



tangiake ,,,,,boeken meid..er is een actie momenteel bij ryan air tot 16dec.

Als je makkelijk vrij kunt krijgen van het werk is dit de ideale maatschappij om te vliegen.

07-10-2008, 16:10
Marakech is geweldig ik ben daar 3 keer geweest en echt ik wil elk jaar daar naartoe. In de wintermaanden is het denk wel wat goedkoper allemaal.

07-10-2008, 16:13

Citaat door prenatal:
Marakech is geweldig ik ben daar 3 keer geweest en echt ik wil elk jaar daar naartoe. In de wintermaanden is het denk wel wat goedkoper allemaal.


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nu geef je me meer zin
ik ga nu incha allah en wil in december weeeeeeeeeer gaan als het bevalt
Ik wil elke week op reis is zoooooooooooo leuk gewoon

07-10-2008, 16:13



Citaat door googa:
tangiake ,,,,,boeken meid..er is een actie momenteel bij ryan air tot 16dec.

Als je makkelijk vrij kunt krijgen van het werk is dit de ideale maatschappij om te vliegen.



incl hotel?

07-10-2008, 16:15

Citaat door Lamiss:
incl hotel?



nee dame
maar hotels zijn daar niet duur hoor,40 euro per nacht...2 personen of je huurt een appartement.

07-10-2008, 16:16
Ik kom uit Marrakech, je kan beter 7 dagen gaan.
Je zou excursies kunnen maken 1 dag naar Ouzoud ( grootste waterval van Afrika ) of 3 dagen naar de Sahara trip op kamelen en overnachtingen in bedoeïenen tenten.

Weet alleen niet of het weer hier wel geschikt voor is in December?
Verder heb je kleine riads waar je kan overnachten of lekker kan eten.
Er is genoeg te zien in Marrakech

Pagina's : [1] 2