Bekijk volle/desktop versie : Naar Tanger/Tetouan gaan voor een tijdje



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-10-2008, 11:55
Wie raad het me aan en wie raad het me af.Ik wil graag even tussen uit En zit nog te twijfelen of ik het moet doen of niet...Hoe is Marokko in de winter Valt er daar te overleven???

06-10-2008, 11:58


ik wil ook met de kerst 2 weken naar tetouan, maar dan met de auto.

ik ben bang voor ijzel of modderpoelen. en niet te vergeten de kou(geen verwarming)

dus ik zou ook graag willen weten hoe andere dat ervaren hebben.

06-10-2008, 12:04
ik ga in ook met de kerstvakantie naar tetouan voor twee weken en dat is de eerste keer dat ik ook pas in deze maand ga naar tetouan

06-10-2008, 12:09
Jaah,maar jullie gaan dan voor 2 weken Maar ik wil echt gaan voor paar maanden of een jaartje.... Wat denken jullie zou het te overleven zijn??

06-10-2008, 12:12



Citaat door teteuania_17:
Jaah,maar jullie gaan dan voor 2 weken Maar ik wil echt gaan voor paar maanden of een jaartje.... Wat denken jullie zou het te overleven zijn??



als je warme kleren meeneemt overleef je het wel hoor

06-10-2008, 12:13

Citaat door ladyjamila007:
als je warme kleren meeneemt overleef je het wel hoor



Is het dan echt zo koud in de winter? Kouder dan Nederland??

06-10-2008, 12:13
als je een beetje makkelijk bent moet dat geen probleem zijn. en ook moet je van je zelf weten dat je geen last van heimwee zult krijgen. ook als je daar bent dat je iets voor jezelf gaat zoeken en doen.

Moge Allah je het gemakkelijk maken.

06-10-2008, 12:16

Citaat door roemaisa78:
als je een beetje makkelijk bent moet dat geen probleem zijn. en ook moet je van je zelf weten dat je geen last van heimwee zult krijgen. ook als je daar bent dat je iets voor jezelf gaat zoeken en doen.

Moge Allah je het gemakkelijk maken.



Amien

Nou is het zo dat ik mischien in Tanger kan werken,maar in tetouan valt er niks te doen.Mischien een cursus volgen of zo thats all...

Denk je dat het te doen is elke dag vanuit Tetouan naar Tanger reizen?
Want anders moet ik een huisje huren in Tanger,maar zie dat niet zo zitten.

06-10-2008, 12:19

Citaat door teteuania_17:
Is het dan echt zo koud in de winter? Kouder dan Nederland??



mijn moeder en zus waren ook in december geweest vorig jaar en het was echt heel koud

06-10-2008, 12:21

Citaat door ladyjamila007:
mijn moeder en zus waren ook in december geweest vorig jaar en het was echt heel koud



Oh oke dat word dan dikke jasen meenemen als ik ga

06-10-2008, 12:22
Als je voor je rust wil gaan dan moet je het zeker doen! Wil je gaan om leuke dingen te ondernemen dan heb je daar niks te zoeken. Heb gehoord dat het in die periode erg saai is. De kou moet toch geen probleem zijn?

06-10-2008, 12:24

Citaat door teteuania_17:
Oh oke dat word dan dikke jasen meenemen als ik ga



je moet zon slaapzak hebben in een vorm van een jas dan krijg je het zeker niet koud

06-10-2008, 12:27



Citaat door ladyjamila007:
je moet zon slaapzak hebben in een vorm van een jas dan krijg je het zeker niet koud



" Stel je voor hihihih Dan ga ik nog liever dood van de kou hhihihi

06-10-2008, 15:47
Lijkt mij in elk geval niks en om elke dag te reizen van Tetouan naar Tanger is ook geen pretje.

06-10-2008, 15:55
Salamoe alaikoem ik heb een vakantie huisje in het prachtige bekende appartementencomplex Al-Andalouse (malabata) in Tanger te huur .

Het complex heeft twee zwembaden in de tuin en een tennisbaan, basketbalveld en een uitgestrekte inwendige tuin met speelruimte en speelapparaten voor de kinderen van 2000m2.

In de souterain treft men twee chique restaurantjes, een autoverhuurbedrijf, supermarkt, een kiosk, een shoarmazaak en een mac donalds op 40 m afstand vanaf het gebouw.

Aan de overkant van het complex op 50m afstand begint het heerlijke mediterane strand van Tanger zichtbaar vanuit huis. En het oude stads centrum is op loopafstand over de boulavard langs het strand te bereiken. ( 5 min lopen).

Het huis heeft 1 ruime slaapkamer van 35m2 met schitterend uitzicht, 2 persoonsbed met 2 nachtkastjes incl. beddegoed en inwending kastruimte. de woonkamer is geheel gemeubileerd met schotelantenne, tv, dvd speler, arabische banken, eethoek met schuifpui naar terras met mooie uitzicht naar de tuin.

De badkamer is voorzien van ligbad, douche, en toilet incl. boiler.
De keuken is voorzien van alle gemakken en is ruim qua afmeting.

wanneer wil je huren en voor hoelang?

hoor van je of pm me voor meer info

salamoe alaikoem.

Pagina's : [1] 2 3 4 5