Bekijk volle/desktop versie : 'Philips stopt als shirtsponsor PSV'



05-10-2008, 18:02
Het bedrijf dat al sinds de oprichting in 1913 aan PSV verbonden is en zelfs in de clubnaam verweven zit, stopt als shirtsponsor.

Philips zal binnenkort niet meer op het shirt van Philips Sport Vereniging pronken.Dat vermoedt voormalig technisch directeur Stan Valckx van PSV. In een interview met NOS Langs de Lijn zei de Limburger zaterdagavond dat Philips geen enkele affiniteit meer heeft met topvoetbal.

Valckx, die ook oud-voetballer is bij PSV, zei echter ook dat ,,als het bedrijf binnenkort daadwerkelijk wereldkundig maakt dat het stopt als hoofdsponsor voor de club, dat niet meteen betekent dat het PSV niet meer sponsort''.

Volgens Valckx gaat Philips enkel door als naamgever van de club en het stadion, voor een aanzienlijk bedrag. ,,Als shirtsponsor zal Philips echter verdwijnen.''

Dat zou betekenen dat PSV in de nabije toekomst mogelijk met een andere shirtsponsor op de proppen komt, meldt het AD.

Valckx moest in mei vertrekken bij PSV na een conflict met techisch directeur Jan Reker. De taken van Valckx zijn inmiddels overgenomen door Adrie van Kraaij.

05-10-2008, 18:04


Valckx moet zn klep houden .. Philips for ever .. ook al vind ik LG televisies beter

05-10-2008, 18:53
Misschien ook wel beter..
Die liefde is allang al bekoeld, man. Want Philips is nergens te bekennen wanneer PSV weer even financieel moeilijk zit, maar ze chillen 'em wel in die VIP-boxes en profiteren van naamsbekendheid wanneer PSV weer eens CL speelt.

Opdonderen en dan lekker wachten op een rijke Rus .

05-10-2008, 20:17
Mijn Nilis-shirt gaat goud waard worden.

05-10-2008, 20:43


Marokko.nl moet PSV sponsoren.

07-10-2008, 09:23
WHahuahauhauaaaa

07-10-2008, 12:27

Citaat door Prodigy:
Misschien ook wel beter..
Die liefde is allang al bekoeld, man. Want Philips is nergens te bekennen wanneer PSV weer even financieel moeilijk zit, maar ze chillen 'em wel in die VIP-boxes en profiteren van naamsbekendheid wanneer PSV weer eens CL speelt.

Opdonderen en dan lekker wachten op een rijke Rus .


Jaa precies.

Mij boeit het niet zoveel welke sponsornaam op de shirt staan. Ze moeten preseteren en that't it!!

07-10-2008, 12:29

Citaat door bentmaghreb:
Jaa precies.

Mij boeit het niet zoveel welke sponsornaam op de shirt staan. Ze moeten preseteren en that't it!!


helemaal met juh eens. En ze moeten niet afhankelijk worden van afellay want zonder hem en amrabat doen ze niks..... (love afellay so cute)

07-10-2008, 14:02

Citaat door originalmocro:
Mijn Nilis-shirt gaat goud waard worden.



Bewaar het goed!