Bekijk volle/desktop versie : af en toe moe ik me inhouden......



Pagina's : [1] 2 3 4

05-10-2008, 16:56
om niet keihard te gillen!!!!

Het is namelijk altijd druk in huis bij ons. Ik ben de enige dochter die nog thuis woont. De hele week is er wel een zus of broer bij ons met zijn gezin. In het weekend zijn er altijd ooms en tantes over de vloer. Ik word er langzamerhand gek van Ik heb gewoon totaal geen rust.
Ik werk fulltime, heb een drukke baan. Als ik thuiskom wil ik gewoon rust hebben en niet de hele tijd mensen bedienen. Ik heb dit weekend gewoon niet kunnen relaxen. Zelfs nu is er visite.

Wie begrijpt mij??

05-10-2008, 17:00


Ga trouwen!

05-10-2008, 17:01
Dan ga je partime werken.

05-10-2008, 17:01
als je zussen of schoonzussen komen helpen ze niet mee in de keuken??


het lijkt me idd vervelend om elke dag of elke weekend mensen over de vloer te hebben, maar wat kan je er tegen doen? niet veel denk ik

05-10-2008, 17:01


Maar het is zo gezellig bij de oudjes thuis
Bij mijn ouders lijkt het af en toe op een grote kermis

05-10-2008, 17:02
Ik begrijp wel dat het frustrerend is om naast je fulltime job ook nog thuis aan het werk te moeten, terwijl je zussen/schoonzussen ook best hun eigen dingen kunnen halen en brengen, k bedoel het zijn geen vreemden die bedient moeten worden..

Maar aan de andere kant vind ik dat je blij moet zijn dat je ze dagelijks ziet.. Ik heb geen familie in NL (buiten m'n ouders om) en ik word letterlijk GEKKKKKKKK hier omdat we altijd maar alleen zijn..

Ik werk fulltime, ga naar school, voor de rest thuis, geen familie niets, ook met feestdagen etc is iedereen samen, en wij zitten dan alleen..

Zou zo met je willen ruilen!! Voor de rest, sterkte meid, en probeer er anders met ze over te praten

05-10-2008, 17:05
lijkt me inderdaad niets als het keer op keer volle bak is bij jullie thuis. misschien moet je maar de volwassenen wat meer om hulp vragen. voor de afwas of de bediening.

moeilijk hoor.

05-10-2008, 17:06

Citaat door Soulfully:
Ga trouwen!


Ik zal nooit trouwen om dit te ontvluchten. Vind ik het niet waard

05-10-2008, 17:08

Citaat door noona:
lijkt me inderdaad niets als het keer op keer volle bak is bij jullie thuis. misschien moet je maar de volwassenen wat meer om hulp vragen. voor de afwas of de bediening.

moeilijk hoor.


Het is niet eens hulp dat ik nodig heb.

Het is meer de RUST die ik wil.

Ik moet bijvoorbeeld constant op mijn hoede zijn kwa kleding, want er kan elk moment iemand binenkomen. Kan dus niet lekker een makkelijke pyama aan.

05-10-2008, 17:10

Citaat door Kippepoot:
Maar het is zo gezellig bij de oudjes thuis
Bij mijn ouders lijkt het af en toe op een grote kermis



Dat is juist het probleem. Mensen vinden het gezellig bij ons.
Mijn moeder is echt zo een iemand dat de visite nog niet eens zit of ze haalt al kippen uit de vriezer.

05-10-2008, 17:12

Citaat door Shinny:
Dan ga je partime werken.


Parttime werken om mensen te bedienen????

Ik dacht het niet!!!!

05-10-2008, 17:13
Heb je helemaal geen hulp van zussen of schoonzussen dan?

05-10-2008, 17:14


Ik begrijp je heel goed meid Bij ons is het ook zo elke weekend, heb je net het hele huis opgeruimd, komt je zus met haar bende kinderen die overal een zooitje van maken, maar zoals velen al gezegd hebben en is geen barrani, dus geen fam van buiten, ze kunnen ook een handje mee helpen in het huis...

05-10-2008, 17:15

Citaat door louisa1988:
Parttime werken om mensen te bedienen????

Ik dacht het niet!!!!


Nee, om meer rust te hebben. Of zijn ze 24/7 bij jullie thuis?

Als ik nog thuis woonde, dan ging ik echt wel partime werken hoor, zo heeerlijk.

05-10-2008, 17:15
hahah dat is de reden dat ik niet meer vaak bij ma kom, i merk aan me zussen die nog thuis wonen dat ze echt zo iets hebben van waneer ga je naar huis.

Pagina's : [1] 2 3 4