Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Verstandskiezen



Pagina's : [1] 2

05-10-2008, 16:23
Ik heb een verwijsbrief naar een kaakchirurg van mijn tandarts gekregen om mijn verstandskiezen te verwijderen.
Ik ben echt bang hiervoor.
Wie heeft ze al laten verwijderen door een kaakchirurg?
Ik had gelezen dat ze ze ook snijden, weet iemand wanneer ze dit doen?

05-10-2008, 16:47


Up

Zied plaats jullie ervaringen aub

05-10-2008, 18:20
hey meid

Heb ook vorige jaar mijn verstandskies eruitgehaald, ik weet hoe je je voelt.
Maar het verschilt per persoon hoe het af zal lopen (met de pijn), ik had er geen last van op dat moment maar pas een week later. En het snijden voelt wel eng aan om eerlijk te zijn.
Maar ik wens je veel succes meid!!!!!!!!!!

05-10-2008, 18:25
salaam meid ik heb er al 3 weg laten halen en ook weg laten snijden moet er nog 1..maar t valt wel mee je voelt er niks van. Als je thuis bent kan je nadat de verdoving weg is wel er wat van voelen. Vooral onder maar je krijgt pijnstillers...en je wang kan ook dik worden. gewoon rustig aandoen..wat ik wel vies vond was die bloedsmaak in je mond de hele dag door

05-10-2008, 18:32



Citaat door zainab19:
hey meid

Heb ook vorige jaar mijn verstandskies eruitgehaald, ik weet hoe je je voelt.
Maar het verschilt per persoon hoe het af zal lopen (met de pijn), ik had er geen last van op dat moment maar pas een week later. En het snijden voelt wel eng aan om eerlijk te zijn.
Maar ik wens je veel succes meid!!!!!!!!!!




tis toch verdoofd hoe kun je dan in hemelsnaam voelen hoe het snijden
eraan toe gaat

06-10-2008, 08:51
ooh mijn god, dat was mijn grootste nachtmerrie

ik heb er 4 laten verwijderen. in 2 behandelingen gedaan
en bij mij zaten ze goed verstopt.
mijn behandelingen leken wel op een mishandeling
ik voelde gewoon dat ze keihard gingen snijden. ook al hebben ze het verdoofd. dat verdoven is ook kapot pijnlijk, want ze gaan van elke kant prikken, en steken het gewoon in je vlees.
en ooh wat is het eng om te horen dat je tanden gaan kraken.
ik ging echt dood van de pijn. en was gewoon 2 weken na de behandeling nog steeds ziek. en me wang zoo dik, en blauw.

maar bij iedereen is het anders.
wie weet valt het bij jou mee.

06-10-2008, 09:13
Meid k weet hoe je je voelt zo heb k me ook gevoeld voor wat? Helemaal voor niks k heb eentje weg laten halen bij een kaakchirurg en k voelde helemaal NIKS echt seriues k heb me voor niks al die tijd gestrest hier verschil per persoon en laat je niet gek makenn door al die enge verhalen je moet het op je af laten komen want wie weet voel j helemaal niks echt het viel bij mij reuze mee trouwens k voelde het snijden echt neit k voelde alleen getrek maar daar had k geen last van was zoo gedaan wat k wel ahd gedaan om e pijn te voorkomen was een iboprofen wat je van de apotheek krijg die zijn echt heel erg sterk tegen de puijn ingenomen en klaaar is kees!!! Dus je moet je vooral niet lopen stressen mohim hoop dat k je een beetje gerust heb gesteld

Kusje RIhem

06-10-2008, 09:39
Ik moet ook naar kaakchirug!

06-10-2008, 10:06
Ik haat alles wat me tandpijn te maken heeft!!

succes meid!

06-10-2008, 14:21
hey MADAME
ik heb het over de pijn na de verdoving.
ik weet ook wel dat je niks kan voelen tijdens de verdoving.


06-10-2008, 14:29

Citaat door zainab19:
hey MADAME
ik heb het over de pijn na de verdoving.
ik weet ook wel dat je niks kan voelen tijdens de verdoving.




nou dat kan dus wel
ze probeerde me al 3 keer te verdoven. en alsnog voelde ik pijn

06-10-2008, 14:37
hey fatihamarokkaans!!
ooh oke
dat kan ook maar dat hangt per persoon af hoe het afloopt
niet iedereen heeft hetzelfde gebit.

xxx

06-10-2008, 14:41



Citaat door zainab19:
hey fatihamarokkaans!!
ooh oke
dat kan ook maar dat hangt per persoon af hoe het afloopt
niet iedereen heeft hetzelfde gebit.

xxx



ja klopt

bij iedereen is het anders


06-10-2008, 14:52
hey meid ik heb ze in juli alle 4 tegelijk operatief laten verwijderen omdat ik last heb van kokhalsen... was wel makkelijk zo alle vier tegelijk onder narcose maar die dagen erna is het ontzettend moeilijk om iets te eten natuurlijk bij mij viel de pijn wel mee .. is zo te bestrijden met ibuprofen om pijn zou ik me niet druk maken hoor! natuurlijk ook ontzettend dikke wangen mar ja dat gaat ook zo over ....alleen bij mij zaten ze zo diep dat ze mijn zenuw hebben geraakt !! mijn tong is sinds juli nog steeds voor de helft verdoofd .... ze zeggen dat het goed komt maar kan jaren duren ! daar heb ik wel pech mee gehad maar jah gair inshallah

06-10-2008, 17:39

Citaat door marocwl:
hey meid ik heb ze in juli alle 4 tegelijk operatief laten verwijderen omdat ik last heb van kokhalsen... was wel makkelijk zo alle vier tegelijk onder narcose maar die dagen erna is het ontzettend moeilijk om iets te eten natuurlijk bij mij viel de pijn wel mee .. is zo te bestrijden met ibuprofen om pijn zou ik me niet druk maken hoor! natuurlijk ook ontzettend dikke wangen mar ja dat gaat ook zo over ....alleen bij mij zaten ze zo diep dat ze mijn zenuw hebben geraakt !! mijn tong is sinds juli nog steeds voor de helft verdoofd .... ze zeggen dat het goed komt maar kan jaren duren ! daar heb ik wel pech mee gehad maar jah gair inshallah




Nee, maar dat is echt balen!

Pagina's : [1] 2