Bekijk volle/desktop versie : Miracle



05-10-2008, 15:53
wie heeft er weleens een wonder ervaren. en geloof jij daarin? ik geloof er degelijk in nadat ik het zelf ook heb meegemaakt.
ik ga jullie vertellen.

ik weet het nog als de dag van vandaag. 17 jaar terug. ik was 14 jaar.
ik ging naar de tandarts, wachtte in de zitkamer.
ik zat naast een grote plant met veel van die kleine blaadjes. zo een kamerplant. er was 1 tak dat groot was en uitstak van al die andere takken. ik keek ernaar en van die tientalleen blaadjes was er 1 blad waar mijn aandacht naar ging. op die blaadje zat een naam op geschreven.'
niet met pen of iets dergelijks maar puur natuur was hij zo.
ik stond echt te kijken. dat kan niet. maar het was echt zo. subhannalah.
het was de naam van een man. i.v.m privacy wil ik die naam hier niet melden. 6 jaar later toen was ik 20, ben ik getrouwd met mijn man. en 3x raden hoe mijn man heet.
precies de naam dat op die blaadje stond. klinkt ongeloofwaardig maar zweer uit de graf van mijn moeder dat ik dit heb meegemaakt.
zo zie je maar dat miracle's bestaan.
heeft iemand ook zoiets meegemaakt? deel je waargebeurde ervaring met ons.

05-10-2008, 16:06


Zo SubhanAllah!!

Ik heb nog geen wonderen meegemaakt.

05-10-2008, 18:57
Ik heb ook een wonder meegemaakt. Toen ik een baby was werd ik ernstig ziek. De artsen hadden alles al geprobeerd maar het hielp niet.

Dus gaven ze mij op en zeiden tegen mijn moeder je kind gaat het niet redden koester de momenten die je nog hebt met haar en neem afscheid.

Mijn moeder flipte en is naar haar moeder gegaan huilend ze at niet meer, dronk niet meer en sliep niet meer.

Toen keek oma naar mij en zij zei a jedjie maak je geen zorgen.
Op haar rug nam ze me mee naar een kruidenman en die heeft mij genezen.

Dankzij mijn oma leef ik nog en ben haar eeuwig dankbaar!

Dus wonderen bestaan!

05-10-2008, 20:26
je leeft dankij allah!

05-10-2008, 20:28



Citaat door waterijs:
wie heeft er weleens een wonder ervaren. en geloof jij daarin? ik geloof er degelijk in nadat ik het zelf ook heb meegemaakt.
ik ga jullie vertellen.

ik weet het nog als de dag van vandaag. 17 jaar terug. ik was 14 jaar.
ik ging naar de tandarts, wachtte in de zitkamer.
ik zat naast een grote plant met veel van die kleine blaadjes. zo een kamerplant. er was 1 tak dat groot was en uitstak van al die andere takken. ik keek ernaar en van die tientalleen blaadjes was er 1 blad waar mijn aandacht naar ging. op die blaadje zat een naam op geschreven.'
niet met pen of iets dergelijks maar puur natuur was hij zo.
ik stond echt te kijken. dat kan niet. maar het was echt zo. subhannalah.
het was de naam van een man. i.v.m privacy wil ik die naam hier niet melden. 6 jaar later toen was ik 20, ben ik getrouwd met mijn man. en 3x raden hoe mijn man heet.
precies de naam dat op die blaadje stond. klinkt ongeloofwaardig maar zweer uit de graf van mijn moeder dat ik dit heb meegemaakt.
zo zie je maar dat miracle's bestaan.
heeft iemand ook zoiets meegemaakt? deel je waargebeurde ervaring met ons.


Zoooo, soubhanAllah!!! MachAllah,

05-10-2008, 22:21
Bestaat die tandarts nog en die plant? Misschien weet zij de naam van mijn ware?? hihihi