Bekijk volle/desktop versie : vrouwen djel hed zmen... zo MANNELIJK!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

05-10-2008, 15:07
waar zijn de lieve zorgzame onschuldige dames gebleven die niets anders willen dan voor hun man en kinderen zorgen?
niet omdat ze dat moeten, maar omdat ze daar zelf gelukkig van worden?


serieus, laat het werk/carrière en de hardheid over aan de man, daar zijn we voor

geindoctrineerd door de westerse samenleving die beweren dat je pas waardevol bent als je geld binnenbrengt?

(dikkertjes, peins er niet over om te reageren... jullie carrière ligt in de koelkast met een laagje slagroom erbovenop met vanillevulling )

05-10-2008, 15:08



Citaat door ADHDtje:
waar zijn de lieve zorgzame onschuldige dames gebleven die niets anders willen dan voor hun man en kinderen zorgen?
niet omdat ze dat moeten, maar omdat ze daar zelf gelukkig van worden?


serieus, laat het werk/carrière en de hardheid over aan de man, daar zijn we voor

(dikkertjes, peins er niet over om te reageren... jullie carrière ligt in de koelkast met een laagje slagroom erbovenop met vanillevulling )


PFUAHAHAHAHAH

05-10-2008, 15:10

wat heb je tegen dikkertjes??

05-10-2008, 15:11

Citaat door The_RidddLer:
PFUAHAHAHAHAH


05-10-2008, 15:11



Citaat door ADHDtje:
waar zijn de lieve zorgzame onschuldige dames gebleven die niets anders willen dan voor hun man en kinderen zorgen?
niet omdat ze dat moeten, maar omdat ze daar zelf gelukkig van worden?


serieus, laat het werk/carrière en de hardheid over aan de man, daar zijn we voor

geindoctrineerd door de westerse samenleving die beweren dat je pas waardevol bent als je geld binnenbrengt?

(dikkertjes, peins er niet over om te reageren... jullie carrière ligt in de koelkast met een laagje slagroom erbovenop met vanillevulling )

vind ik wel goed hoor

05-10-2008, 15:11
aandacht aandacht en nog is aandacht

05-10-2008, 15:11

Citaat door Fz_:

wat heb je tegen dikkertjes??

helemaal niets... zolang ze ver uit me buurt blijven

05-10-2008, 15:12

Citaat door LaiiLaa:
vind ik wel goed hoor

then we have a deal

05-10-2008, 15:13

Citaat door ADHDtje:
helemaal niets... zolang ze ver uit me buurt blijven

wat is er zo erg aan dikke mensen, ze zijn alleen een beetje dik.. verder niet ze kunnen wel aardig zijn hoor

05-10-2008, 15:13

Citaat door jbelriff:
aandacht aandacht en nog is aandacht

gimme gimme!

05-10-2008, 15:13

Citaat door ADHDtje:
then we have a deal

oke dan ga jij dus werken, ik doe het huishouden en zorg voor de kinderen

05-10-2008, 15:14

Citaat door LaiiLaa:
wat is er zo erg aan dikke mensen, ze zijn alleen een beetje dik.. verder niet ze kunnen wel aardig zijn hoor

ergens in mijn levensontwikkeling heb ik er een fobie voor ontwikkeld

05-10-2008, 15:15


waar zijn de mannen die niks anders willen dan zorgen voor hun vrouwtje en gezin?

ECHTE mannen zijn ook zeldzaam...

maar zeldzaam betekent niet onbestaand, dus er is nog hoop.. langs beide kanten!

05-10-2008, 15:15

Citaat door LaiiLaa:
oke dan ga jij dus werken, ik doe het huishouden en zorg voor de kinderen

nou, dat lijkt me eigenlijk wel een goeie

vooral de kinderen zijn belangrijk

05-10-2008, 15:17

Citaat door ADHDtje:
nou, dat lijkt me eigenlijk wel een goeie

vooral de kinderen zijn belangrijk

oke dan doen we het zo: jij werkt, ik zorg voor de kinderen en samen doen we het huishouden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8