Bekijk volle/desktop versie : Stel je man/vrouw wilt een hond..



Pagina's : [1] 2

05-10-2008, 13:17
[ En jij absoluut niet, je vindt het smerige beesten en ben bovendien bang voor ze. Wat doe je dan? Hij/zij wilt het echt heel graag. ]

05-10-2008, 13:20


Ik sluit m samen met die hond in de schuur voor 3 dagen....

dan kom ik terug en kijk ik ok tie m nog steeds zo graag wilt

05-10-2008, 13:33
Honden zijn haram. Het zijn onreine dieren.

Aboe Hoerayra (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) heeft gezegd: "De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: 'Djibriel kwam naar me en zei: 'Ik ben gisteren naar je gekomen maar ik werd verhinderd om binnen te komen, door beelden die aan de deur hingen, en in het huis waren er beelden bedekt, en in het huis was er een hond. Ga naar de deur en knip het hoofd eraf dan zal het de vorm krijgen als een boom. En ga langs de bedekte beelden, knip het en maak er kussens van waarover geleund wordt. En breng de hond naar buiten.' De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) deed wat hem bevolen was" (Soenan Aboe Dawoed, Tiermiedie en Ahmed)

05-10-2008, 13:35

Citaat door Escaatje:
Honden zijn haram. Het zijn onreine dieren.

Aboe Hoerayra (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) heeft gezegd: "De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: 'Djibriel kwam naar me en zei: 'Ik ben gisteren naar je gekomen maar ik werd verhinderd om binnen te komen, door beelden die aan de deur hingen, en in het huis waren er beelden bedekt, en in het huis was er een hond. Ga naar de deur en knip het hoofd eraf dan zal het de vorm krijgen als een boom. En ga langs de bedekte beelden, knip het en maak er kussens van waarover geleund wordt. En breng de hond naar buiten.' De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) deed wat hem bevolen was" (Soenan Aboe Dawoed, Tiermiedie en Ahmed)



Ja, als hij dat niet begrijpt...

05-10-2008, 13:43



Citaat door Al3ayla_:
[ En jij absoluut niet, je vindt het smerige beesten en ben bovendien bang voor ze. Wat doe je dan? Hij/zij wilt het echt heel graag. ]

dan wijs ik haar vriendelijk de voordeur en roep haar na of ze die goed dichtdoet, want ze mag er niet meer in

05-10-2008, 13:49
Nee! Zo viezig, zo'n beest in huis!

05-10-2008, 13:51
Als hij graag een hond wil, mag hij samen met de hond in het hondenhok in de tuin verblijven

05-10-2008, 13:52

Citaat door Al3ayla_:
[ En jij absoluut niet, je vindt het smerige beesten en ben bovendien bang voor ze. Wat doe je dan? Hij/zij wilt het echt heel graag. ]



sorry maar dan is het of ik of die hond. met ander woorden niet dus ik ben kei bang voor die dieren dus die komen me huis niet in.op straat neem ik hele omweg als ik er een tegenkom en dan 1in huis nemen echt nie.

05-10-2008, 14:01
No Way




05-10-2008, 14:08

Citaat door R_achida:
Komt er NIET van, point final Een in huis is al genoeg "dan"...

We nemen een kat en daarmee basta



Wollahila je haalt de woorden vanmijn toetsenbord
Idd een poes/katje is leukk en schattig!!

Aan 1 hond in huis hebben we al genoeg!!

05-10-2008, 14:11
Dat gaat natuurlijk niet door. Hetzelfde geldt voor ieder ander huisdier; Als 1 van de 2 dat niet wilt, gaat het gewoon niet door..

05-10-2008, 14:13
Ik neem aan dat je voor je trouwt afspreekt dat je alle keuzes samen maakt en geen dingen doet wat de ander niet wilt.
Als hij dan alsnog dom komt doen dan is het ik of die hond !

05-10-2008, 14:15


ewa Allahiester.. neem een abbonement bij de dierentuin ofzo.. stink dier komt er echt niet in!

05-10-2008, 14:15
huisdieren? tfoe 3liekoem zo geintegreerd zijn jullie

05-10-2008, 14:17

Citaat door ADHDtje:
huisdieren? tfoe 3liekoem zo geintegreerd zijn jullie




In Marokko hebben ook veel een hond hoor, die op platteland wonen enzo.
Alleen ik zou nooit zo een beest in huis nemen, iew!

Pagina's : [1] 2