Bekijk volle/desktop versie : vreugde en verdriet..... littlemoslima is bevallen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

04-10-2008, 23:21
Op 3 oktober 2008 heeft mijn liefste zusje het leven geschonken aan twee prachtige prinsesjes.

Haar eerste dochtertje kwam ter wereld via een normale bevalling,
haar tweede dochtertje via een spoed keizersnede

Helaas is 1 meisje ondertussen overleden.

Inna ilahi wa ina lilahie rajie3oen



Allah heeft haar twee prachtige dochters geschonken, en heeft 1 dochtertje terug bij zich genomen





ik wens je véél sterkte lieve zus met het verlies van je dochtertje, en mabrouk met je nieuwe aanwinst, ook al is het gevoel tweestrijdig het is de wil van Allah

04-10-2008, 23:22


Ik ben sprakeloos!!

04-10-2008, 23:24
mabrouk en allah yer7am haar tweede dochter. veel sterkte toegewenst aan de moeder en de familie

04-10-2008, 23:25
Meskina...

Hmdl heeft ze een plaats in de paradijs...

Inshallah heeft de ouders en familie sbar...

Inshallah zal je zus en zwager, een mooie toekomst tegemoet zien...

04-10-2008, 23:25


Inna ilahi wa ina lilahie rajie3oun.



Moge Allah je zus en de familie bij staan in deze moeilijke tijd en veel sbar geven. Moge Hij haar de kracht geven die nodig is om dit goed te doorstaan.

Qadr Allah.

Maar alhamdoulilah ze heeft nog een prachtig prinsesje die ze alle liefde in de wereld kan geven. Dat ze maar veel van haar mag genieten en ze zal opgroeien tot een vrome moslima.

Ameen.

04-10-2008, 23:26
Tranen stromen over mijn wangen,ik vind het zo erg om dit te horen,hoe voelt ze zich nou?O mijn Allah geef haar de kracht om het te verwerken.


ik ben zo verdrietig op dit moment,want ik heb hele dagen aan haar gedacht(ik ken haar niet,maar ze bleef in mijn gedachten ).

Het is Allah swt wil.

04-10-2008, 23:27
ina lilahi wa ina ilahi rajioen.
Ik wens je zus en zwager veel sterkte. idd erg dubbel. Ik hoop dat ze desondanks erg zullen genieten van dit prinsesje en dat ze gezond en gelukkig samen mogen leven.

04-10-2008, 23:27
Ina lillah wa ina illayhi raji3oun, Allah y Ra7ma meskina...

04-10-2008, 23:30
Subhallah, ik zat nog aan je vorige topic te denken en toen ik de titel las dacht ik dat je met 'verdriet' het vorige bedoelde, maar helaas
Ik stond echt zo: 2 kleine meisje maar nadien lees ik dat er 1 niet meer is.
Mabrouk met het één en allah irahma met het ander. Onthou wel goed dat de kleine in jannat el firdaws is, hamdolilah.

Het beste nog meid

04-10-2008, 23:31
Allahou Akbar!

wat moet dit moeilijk voor haar zijn.

Inna lilahi wa ina ilaihie rajie3oen. Moge allah swt haar prinsesje zegenen en een prachtig plekje in het jennat el firdous schenken.

Voor de overlevende dochter............. Allah sla7! Moge allah swt haar zegenen en doen opgroeien in goede gezondheid en als een goed moslima.

04-10-2008, 23:32
Veel sterkte toegewenst aan haar en de familie.
Ina lillah wa ina illayhi raji3oun, Allah y Ra7ma .

04-10-2008, 23:35
Inna lilahie wa inna ilahie radijoen.

Moge Allah Taala haar en je zwager sbar geven
Het is inderdaad vreugde en verdriet sobhana Allah, dat die 2 samen kunnen gaan..

04-10-2008, 23:35


inna lilahi wa ina ilayhi rajo3oen... Ze was er wel op voorbereid maar de klap zal toch hard zijn geweest.... Moge ALlah swt de moeder sabr geven en haar geduld belonen met aldjanna al firdaws AMEEN

04-10-2008, 23:37
Amine op jullie dua's lieve dames
doet echt goed







Citaat door chadia79:
Tranen stromen over mijn wangen,ik vind het zo erg om dit te horen,hoe voelt ze zich nou?O mijn Allah geef haar de kracht om het te verwerken.


ik ben zo verdrietig op dit moment,want ik heb hele dagen aan haar gedacht(ik ken haar niet,maar ze bleef in mijn gedachten ).

Het is Allah swt wil.



de tranen stromen nu ook over mijn wangen, ik weet niet wat ik moet voelen, blijdschap of verdriet. mijn zus is héél sterk hamdollilah, haar imam is héél sterk, ik ben trots op hoe ze alles heeft opgepakt.

ik ben daar véél te zwak in.


ik heb mijn overleden nichtje gezien, whoelah da gevoel is hartverscheurend!!!! zo klein, zo lief en helemaal koud..

ze zit nu in el jenna, hamdollilah ik weet dat ze op een mooie plek zit. Maar het doet echt zo'n pijn......


de moeder stelt het goed hamdollilah, zij is degene die me troost i.p.v andersom


ik ben trots op je zusje

04-10-2008, 23:39
Moge Allah haar bijstaan.... Lijkt me zo ontzettend moeilijk om dit te verwerken. Veel sterkte!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7