Bekijk volle/desktop versie : Is het normaal wanneer een leraar tegen je zegt..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-10-2008, 22:42
dat je een schoonheid bent? Ik vind het zo raar om les van hem te krijgen, nadat ie dat tegen mij heeft gezegd. Wollah ik maak geen grapje he voordat jullie gaan denken dat dit een onzin-topic is

04-10-2008, 22:44


vat het maar aan als cOmpliment

04-10-2008, 22:44
WHAHHAHAHAHAHAHAHAH whatthefuck wie?! Wanneer ? Dit doet mij opeens denken aan Katja .

04-10-2008, 22:44
een leraar hoort dat niet te zeggen vind ik

04-10-2008, 22:44


ik zou lekker een aanklacht indienen van al dan niet seksuele intimidatie wat vrijstellingen krijgen en miss ook een aardig sommetje.

04-10-2008, 22:45

Citaat door moOie_mOkor:
WHAHHAHAHAHAHAHAHAH whatthefuck wie?! Wanneer ? Dit doet mij opeens denken aan Katja .




Wollah Stuivenberg van economie. Haha wat was er met Katja dan?

04-10-2008, 22:45
Kreeg ik ook te horen. Bevat het als een compliment en klaar.

04-10-2008, 22:47

Citaat door JUNKIE_XL:
dat je een schoonheid bent? Ik vind het zo raar om les van hem te krijgen, nadat ie dat tegen mij heeft gezegd. Wollah ik maak geen grapje he voordat jullie gaan denken dat dit een onzin-topic is



wallah dat heb ik ook mijn leraar heeft elke keer wel een naam voor me
druifje, snoepje, schatje, en ga zoo maar door echt niet normaal ik schaam me echt dood als ie dat zegt..

04-10-2008, 22:47

Citaat door Carlosss:
ik zou lekker een aanklacht indienen van al dan niet seksuele intimidatie wat vrijstellingen krijgen en miss ook een aardig sommetje.


Wat ben jij een debiel.Sinds wanneer is het geven van complimentjes (die verbaal zijn) tot seksuele intimidatie? Het kan eventueel wel leiden tot seksuele intimidatie, maar hoeft niet noodzakelijk.

Maar deze leraar hoort dat niet tegen zijn leerling te zeggen, hoe knap hij zijn leerling wel niet vindt... Hij had wat meer professional moeten zijn ipv een vat vol testosteron.

04-10-2008, 22:47

Citaat door Carlosss:
ik zou lekker een aanklacht indienen van al dan niet seksuele intimidatie wat vrijstellingen krijgen en miss ook een aardig sommetje.



Maar dat kan toch niet? Een aanklacht indienen omdat ie mij een compliment gaf?

04-10-2008, 22:47

Citaat door layla_mocrootje:
wallah dat heb ik ook mijn leeraar heeft elke keer wel een naam voor me
druifje, snoepje, schatje, en ga zoo maar door echt niet normaal ik schaam me echt dood als ie dat zegt..

Damn, wat voor opleiding hebben die mensen gekregen

04-10-2008, 22:49

Citaat door JUNKIE_XL:
dat je een schoonheid bent? Ik vind het zo raar om les van hem te krijgen, nadat ie dat tegen mij heeft gezegd. Wollah ik maak geen grapje he voordat jullie gaan denken dat dit een onzin-topic is



HAHAHAHA, ik heb ooit gedate met mijn franse juf. Goede oude tijd, ik had een hekel aan taalvakken en ineens stond ik een 8 voor frans en moest ik nablijven

04-10-2008, 22:49



Citaat door JUNKIE_XL:
Wollah Stuivenberg van economie. Haha wat was er met Katja dan?

.

Het zijn altijd die economie-leraren.

04-10-2008, 22:50

Citaat door MissUgly:
Wat ben jij een debiel.Sinds wanneer is het geven van complimentjes (die verbaal zijn) tot seksuele intimidatie? Het kan eventueel wel leiden tot seksuele intimidatie, maar hoeft niet noodzakelijk.

Maar deze leraar hoort dat niet tegen zijn leerling te zeggen, hoe knap hij zijn leerling wel niet vindt... Hij had wat meer professional moeten zijn ipv een vat vol testosteron.


calm down...arse

04-10-2008, 22:50

Citaat door Atlas_Leeuw:
HAHAHAHA, ik heb ooit gedate met mijn franse juf. Goede oude tijd, ik had een hekel aan taalvakken en ineens stond ik een 8 voor frans en moest ik nablijven




Ok.

Pagina's : [1] 2 3 4 5