Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Henna Eieren en Nescafe



Pagina's : [1] 2

04-10-2008, 16:37
Wie van de meiden heeft hier ervaring mee? en hoe ligt is je haar geworden. Ook heb ik vernomen als je je haar hebt geverfd en je er henna bovenop gooit dat het slecht is wie kan me hier meer over vertellen?

04-10-2008, 19:04


Mijn moeder deed ook altijd eieren en olijfolie in Henna, maar gwn voor de vitamine ofso..

Dat van koffie kan k me niet herinneren..

04-10-2008, 19:09

Citaat door BLABLAA_:
Mijn moeder deed ook altijd eieren en olijfolie in Henna, maar gwn voor de vitamine ofso..

Dat van koffie kan k me niet herinneren..

ke, kreeg je moeder lichter kleurtje?

04-10-2008, 21:15
ik deed vroeger eieren nescafe en waterstofperoxide zo kreeg ik een lichtbruine kleurtje en mn haren werden er zachter van

04-10-2008, 21:16


Ik heb ook meegemaakt.

04-10-2008, 22:46
waterstof... wat s dat en waar hield je dat vandan?

05-10-2008, 13:04
waterstofperoxide 9% kan je bij een haarwinkeltje kopen geen kruidvat of etos maar een winkel dat echt alleen spullen voor haar verkoopt

05-10-2008, 13:15

Citaat door _Dina19:
waterstofperoxide 9% kan je bij een haarwinkeltje kopen geen kruidvat of etos maar een winkel dat echt alleen spullen voor haar verkoopt

is dat niet slecht, het zit ook in verf. Maar lijtk me slechter als je zomaar in je haar gooit

05-10-2008, 15:03

Citaat door Ghizo:
Wie van de meiden heeft hier ervaring mee? en hoe ligt is je haar geworden. Ook heb ik vernomen als je je haar hebt geverfd en je er henna bovenop gooit dat het slecht is wie kan me hier meer over vertellen?


ja dat zou ik ook wel eens willen weten met citroen erbij schijnt ook goed te helpen voor een licht kleurtje

05-10-2008, 15:07
Nou, voor mij Henna afgelopen.

kheb een paar maanden geleden gebruik, zehma met citroen, bla bla.....
mijn haar ORANJE. en omdat ik al eerder hard geverft stond verschillende soort oranje kleur .

NOOIT MEER !!!

oh ja zkr geen henna aanbrengen als je haar eerder hard geverft.

05-10-2008, 17:27
Ik heb ook verf in mijn haar zitten. Ik heb vernomen dat als je Henna op geverfd haar aanbreng het helemaal gaat kroezen enzo.

Klopt dit?

05-10-2008, 18:32

Citaat door Ghizo:
is dat niet slecht, het zit ook in verf. Maar lijtk me slechter als je zomaar in je haar gooit



nee het is niet slecht het is eigenlijk zodat je wel een kleurtje krijgt maar je moet het niet vaak doen dat is zowiezo ook met haarkleuringen

en ik mende dat samen en liet ik het een paar uur zitten en als ik in marokko was ook in de zon zitten werd mijn haren er heel licht door en mijn haren waren toen gezonder dan nu

05-10-2008, 18:55


Ik heb dat gedaan van die nescafe en eieren. Zomer 2005 2 keer met mijn nicht. God,wat meurt dat echt vreselijk!
Maar mijn rode kleur werd wel mooier,=D. Had daarvoor henna in mijn haren.

05-10-2008, 18:59

Citaat door kjamila:
Nou, voor mij Henna afgelopen.

kheb een paar maanden geleden gebruik, zehma met citroen, bla bla.....
mijn haar ORANJE. en omdat ik al eerder hard geverft stond verschillende soort oranje kleur .

NOOIT MEER !!!

oh ja zkr geen henna aanbrengen als je haar eerder hard geverft.


Dat klopt niet helemaal. Mijn nicht verfde dr haar ook meerdere malen. Maar ze was het na een tijdje zat omdat het niet goed was voor dr haar. Ze deed henna in dr haar en ze heeft een prachtig kleurtje gekregen, en het oogt veel gezonder.

05-10-2008, 19:04

Citaat door Colonya:
Ik heb ook verf in mijn haar zitten. Ik heb vernomen dat als je Henna op geverfd haar aanbreng het helemaal gaat kroezen enzo.

Klopt dit?


nee hoor, kheb geen gekroes haar van gekregen

Pagina's : [1] 2