Bekijk volle/desktop versie : Gevaarlijk spel



04-10-2008, 13:47
Zijn vrouw:
Jij bent getrouwd. Jouw man was in het begin van je huwelijk gek op je. Jij hebt papieren voor hem gemaakt en de eerste paar jaar gaat het goed..
Naarmate de tijd gaat verandert zijn gevoel voor je. Hij houdt niet meer van je. Het gevoel is gewoon helemaal weg en hij walgt van je en laat dat merken doordat hij je geen aandacht geeft. Hij krijgt doet geheimzinnig over zijn telefoon en heeft je er zelfs een klap voor gegeven omdat hij je betrapte aan zijn telefoon. Jij wil hem niet kwijt omdat je zoveel moeite voor hem hebt gedaan met het regelen van zijn papieren en de liefde vergeet je nooit die je met hem hebt beleeft. Kortom: Je houdt echt van hem en kan hem moeilijk los laten ondanks alles. Je weet niet zeker of hij vreemdgaat.


Zijn vriendin:
De man in kwestie gaat zeker vreemd. Hij houdt er al 3 jaar lang een vriendin op na en jij bent zijn "vriendin". Je leerde hem op een hele leuke manier kennen en werdt zijn vriendin. Je wist in het begin niks af van zijn getrouwd zijn. Na een paar maanden geeft ie aan dat hij gehuwd is op papier maar dat het niks voorstelt. Daarmee gaf hij aan dat hij een vrouw geld heeft gegeven zodat ze papieren voor hem kon maken en daarna zouden ze zogenaamd scheiden. (Schijnhuwelijk).
Naarmate de tijd verstreekt hoe meer gevoelens je voor hem hebt en hoe gekker je op hem wordt. Je weet het zeker, hij is je ware.

Tot op een dag hij je vertelt dat hij je niet langer voor de gek meer kan houden en dat hij gewoonweg echt getrouwd was en een bruiloft heeft gegeven en dat zijn vrouw gewoon echt bij hem thuis woont in plaats van dat het een schijnhuwelijk is. De reden dat hij heeft gelogen is dat hij bang is je kwijt te raken. Hij zegt dat hij echt totaal geen gevoelens meer heeft voor zijn vrouw maar hij houdt van zijn schoonfamilie, en zijn schoonfamilie is gek op hem en zo andersom ook. Zijn moeder houdt veel van zijn vrouw en zegt dat het daarom moeilijk is om uit elkaar te gaan omdat iedereen hem zal zien als de slechterik (Wat hij ook is) Hij zegt dat hij echt gek op je is en je gewoon echt niet kwijt wil, maar hij kan je ook niet verplichten bij hem te blijven. Hij zegt dat hij echt in een situatie zit dat hij echt gewoon genoeg heeft van zijn vrouw en geen greintje gevoel meer heeft voor haar, maar dat hij zijn moeder en haar schoonouders dit niet aan wil doen. Hij heeft geen kinderen.

1) Zou jij als Vriendin alsnog net hem willen trouwen als hij uiteindelijk toch is gescheiden?

2) Zou jij als Vriendin errachter willen komen wie zijn vrouw is zo dat je haar kan inlichten over al zijn praktijken?

3) Zou jij als Vrouw zijn vriendin verafschuwen als ze naar je toekomt met het hele verhaal dat hij echt vreemdgaat met haar en doen alsof je neus bloedt?

04-10-2008, 13:52


you must be kidding me....

ik snap niet dat vrouwen DOM blijven in zulke situaties...!

04-10-2008, 13:53

Citaat door Nysha:
you must be kidding me....

ik snap niet dat vrouwen DOM blijven in zulke situaties...!



Ik ben gewoon benieuwd wat jullie zullen antwoorden en hoe veel de antwoorden van elkaar zullen verschillen. Ik heb geen leven ik weet.

04-10-2008, 13:54
bij mij stopt het al heel snel, want ik zou niet een relatie van 3 jaar aangaan.

04-10-2008, 13:56



Citaat door Nysha:
bij mij stopt het al heel snel, want ik zou niet een relatie van 3 jaar aangaan.


Oke, dus jij zou zoiezo nooit in zo een situatie kunnen belanden omdat je gewoonweg er voor kiest om nooit zo lang met iemand te blijven ongetrouwd.

04-10-2008, 13:57

Citaat door MaRoCcInA:
Oke, dus jij zou zoiezo nooit in zo een situatie kunnen belanden omdat je gewoonweg er voor kiest om nooit zo lang met iemand te blijven ongetrouwd.


precies